maandag 16 mei 2022

Grrrrr, Blogger

Goedemorgen. 

Ik was er zo bang voor, na het lezen van berichten bij vele van jullie, maar nu heb ik dus "ruzie" met Blogger!!

Ik kan niet meer reageren. Wil ik dat wel dan moet ik eerst inloggen met mijn Google account,  maar ik ben ingelogd.

Ik lees jullie berichten wel, maar reageren lukt niet. Ik hoop dat het gauw weer is opgelost, vind het zo ongezellig. 

Bij deze: Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken op mijn vraag over de potloden. 

Mijn moeder heeft haar Derwent potloden inclusief Doezelaar en reukloze terpentine uitgeleend aan mij. Lief hè?!! 

Daar ben ik nu wat mee aan het experimenteren. En verder kijk ik filmpjes op internet en oefen lekker door. Ik vind het héél ontspannen en leuk en krijg er steeds meer lol in. 

Ik hoop dat ik gauw weer "normaal" Bloggersland kan bezoeken.......



16 opmerkingen:

  1. Grrr.....dat is heel vervelend, Daphne. Tot nu toe is alle Bloggerellende aan mij voorbijgegaan. Hopen dat dat zo blijft! Je houdt nu wel tijd over om te oefenen met kleuren (toch nog iets positiefs door Blogger).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend!
    Deze ergernis herken ik. Op onze oude, trage Ipad lukt reageren altijd. Op mijn "hippe" telefoon niet. Daar krijg ik volgens mij dezelfde melding als jij omschrijft. Echter is dat al heel lang zo. Niet allen van de laatste tijd. Dus pak ik meestal het trage apparaat erbij om te reageren.
    Hopelijk heb jij het gauw weer voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vervelend die blogger, geniet van het uit proberen van de potloden. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Daphne. Ik had vanmorgen een heel verhaal geplaatst op je blog. Zit dat niet in je 'blogkolom,' daar waar je ook o.a. je statistieken en lay-out terug kunt vinden? Als je dan op de opties drukt of klikt, (de puntjes re.boven) dan kun je zelf de reacties alsnog op je blog zetten. Ik zei al, wel heel omslachtig allemaal, niet leuk.
    Maar toch 'n fijne dag verder.
    GROET, Wilma ps En nu maar hopen dat je dit bericht nog te zien krijgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Daphne, wat vervelend is Blogger toch. Hopelijk gaat het snel over. Fijn dat je zo geniet van het kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, lekker is dat... en ik maar wachten op een reactie van jou, haha. Nee hoor, ik plaag maar een beetje, het is heel vervelend. Ik heb nog steeds een heel groot reactie blok, dat alles niet te overzien is, ook zo irritant. Nu houd je wel meer tijd over om te kleuren, ik verheug me al op je toekomstige kunstwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen dat blogger toch voor zo veel problemen blijft zorgen. Hopelijk kun je snel weer reageren. Ik moet steeds in mijn reactie lijst aangeven dat het geen spam is.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is jammer..., maar misschien kun je hulp vragen bij Blogger Help Community?
    Veel plezier met de kleurpotloden van je moeder...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ook jij komt er niet onderuit…lastig is het.
    Leuke kaarten voor de jarige jobjes en wat is jouw uitzicht geweldig zeg..lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He Daphne,
    wat balen is dat! Ik heb dat alleen op een I-pad. Niet op mijn laptop. En je kunt ook nog een andere browser proberen. Maar of dat helpt, weet ik niet. Misschien ben je op teveel apparaten ingelogd op Blogger?? Ik roep maar wat. Je kunt natuurlijk wel proberen of het lukt. Hopelijk tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan wel reageren Daphne maar weet niet of mijn reactie geplaatst wordt! Succes met oefenen met de kleurpotloden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat balen he dat reageren. Ik heb dit ook op mijn iPad en telefoon. Op mijn oude telefoon en gewone computer kan het wel. Zelf denk ik dat het misschien ook met Apple te maken heeft, want daar lukt het niet bij. Het liefste reageer ik nu maar op de computer en ga ik avonds even zitten. maar soms heb ik ook helemaal geen puf om te reageren.
    Net ook jou karten bekeken die zijn ook erg leuk allemaal. De kaarten voor de tweeling en ook zeker de ik hou van Holland kaarten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een enorm gedoe, de een na de ander krijgt problemen...en waarom, we vinden het gewoon leuk wat te plaatsen en reacties te geven..ik zou er ook gefrustreerd van raken.
    Veel plezier met kleuren.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gedoe Daphne. Heel vervelend allemaal. Hopelijk verbetert het snel weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo herkenbaar....ben je wel met het juiste account ingelogd?
    Ik had voor mijn vorige blog een live emailadres, voor deze een gmail adres. Opeens was ik niet meer ingelogd met gmail maar met het live emailadres en kon dus wel reageren en dat ging dus ook niet goed. Hopelijk is het snel weer in orde, ook bij jou.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen