donderdag 12 mei 2022

Schaatsen ('22-22)

Vandaag laat ik jullie mijn 22 Kerstkaart van dit jaar zien:

Dit keer een schaatsende Rudolph!!
Kijk hem eens gaan, wat een talent. 
Ik gebruikte de leuke sketch van Cheerful sketches voor mijn kaart. 
Groene basis,  achtergrond dp komt uit een blok van Action, wat ik al heel lang heb. 
Het plaatje komt van Internet. 
De tekst is gestempeld en de gouden sterretjes maken mijn kaart af. 

Snel klaar deze week, wat fijn is, want naast het werken geniet ik lekker van het mooie weer. 
Jullie ook?
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse kerstkaart. 
CHNC, #593, Alles mag. 


15 opmerkingen:

  1. Wat een lief kerstkaartje met deze super leuk Rudolf, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie leukerd en ook nog eens super vrolijk.
    Prachtig gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke Kerstkaart heb je gemaakt Daphne. Je 22e in '22, is ook grappig. Je hebt een leuke Rudolph gevonden! 🙂 En fijn DP gebruikt.
    Geniet ze, fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze vrolijke Kerstkaart! Leuk gedaan met Rudolf

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Daphne. Echt prachtig. Ik ga ook lekker genieten van het mooie weer.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoudig maar superleuk! Alhoewel, eenvoudig: vaak gaar er ongemerkt toch heel veel tijd zitten in het uitzoeken van de juiste papiertjes, plaatjes en andere materialen.
    Geniet maar lekker nu het kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met Rudolph. Een keer snel klaar is ook niet erg. Zeker niet met zo'n leuke kaart. Ik putte deze week ook uit mijn (te kleine) voorraad. Die is nu al weer leeg dus ik moet de komende dagen aan de bak.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje met onze sketch! Ook wel eens lekke toch om snel klaar te zijn en al 22 kaarten. Dat gaat helemaal goed komen eind van het jaar! Dank je wel voor het meedoen bij ons van Cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blogger doet heel raar....ik heb geen idee of mijn berichtje bij je aankomt.
    Maar ik wil toch even zeggen dat ik je kaartje erg leuk vind!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ook werken en dan genieten van de zon, dus snelle kaartjes zijn perfect. En kijk wat een talent die Rudolph heeft. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat matchen de kleuren goed bij elkaar! Alsof het papier ervoor gemaakt is. Leuke kaart, en weer eens iets heel anders voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dit kerstkaartje Daphne
    Het past mooi bij elkaar!
    Heerlijk genieten van het mooie weertje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kaart Daphnr!
    Waanzinnig mooie kleurtjes papier en wat leuk die schaatsende Rudolph

    BeantwoordenVerwijderen