donderdag 19 mei 2022

Weekelijkse kerstkaart ('22-23)

Vandaag laat ik weer een kerstkaart zien. Ik had deze digi (gewonnen bij een challenge, ontwerp van Dora) al uitgeprint liggen en afgelopen dagen tijd gemaakt om het in te kleuren:

Ik gebruikte om in te kleuren mijn Action potloden. Daar blijf ik eerst nog wat mee oefenen voordat ik duurdere potloden aan ga schaffen. 
Ik probeerde om de kleuren in elkaar over te laten lopen, maar vooral bij het lijf (grote oppervlakte) had ik nogal wat moeite. 
Wat groene gritterlijm op het bontrandje en bolletje aan de muts en de belletjes voorzien van goudkleurig glitterlijm.
Ik ben tevreden en dus mocht dit mooie paard op een kaart shinnen. 
De achtergrond wilde ik niet teveel mee doen, zodat het paard de aandacht trekt. 
Het dp is al héél oud, maar ik vond het mooi bij de kleuren van het paard passen. 
En...... meteen weer wat restjes weggewerkt. 😉
In de hoek wat blaadjes hulst en rode besjes (plak pareltjes) en het kleine tekstje "fijne" onder de blaadjes. 
De rest van de tekst binnen de kaart gestempeld. 

Vanmorgen vroeg ben ik bij Jesse geweest. We hebben samen met de honden gewandeld in het bos tegenover zijn huis,  héél gezellig. 
Ik ging niet helemaal voor niks, want Jesse is héél handig met computers en telefoons en dus heb ik hem gevraagd of hij even wil kijken naar mijn blog. 
Binnen 2 minuten had hij het probleem al gevonden en gereset 🙃.
Hij heeft jullie reacties op mijn vorige bericht eerst gelezen en die hebben zeker geholpen, want ik was inderdaad niet ingelogd via Chrome of Google of op de juist  manier ingelogd. 
Geen idee hoe dat is ontstaan, maar volgens Jesse kan dat ook met een update van mijn telefoon of Blog te maken hebben. Dus niet perse iets wat ik fout heb gedaan😊
Hoe dan ook, volgende keer ga ik meteen naar Jesse, scheelt een hele hoop frustratie!!😇
Thanks Jesse!!
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse kerstkaart. 
Carlin's Kaartenparadijs, #46, Restjes en een dier,  2de inzending. 
CCT, #Mei, Color Challenge (Red, Green, Brown)
CHNC, #594, Alles mag. 





22 opmerkingen:

  1. Wat een stoer paardje op je kerstkaart. Leuk!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met het ingekleurde paard Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart met dit leuke paard van Dora.
    Dit heb ik ook altijd een fantastische digi gevonden.
    mooi afgewerkt met je restjes papier.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challeng bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi "Kerstpaard" op een mooie achtergrond.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met dit paard erop Daphne, mooi gemaakt.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Gelukkig dat je met digitale problemen bij iemand terecht kan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor en fijn dat het probleem is opgelost. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje en het gaat je al goed af dat inkleuren vast en zeker met duurder potloden wordt jij een COLOR-QEEUN....vroeger kleurden we ook vaak maar inderdaad die grote vlakken was wel een dingetje..
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Daphne, gewoon blijven oefenen. En wat fijn dat het probleem is opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kleuren heb je echt wel in de vingers, Daphne. Ik vind je paard er al heel mooi uitzien. Het DP past er perfect bij!
    Wat zou je zonder Jesse moeten??
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Daphne
    Mooi die digitale stempel en het kleuren gaat je goed af!
    Ha fijn dat je inlog probleem is opgelost, ik ben dus bij Edge ingelogd en dat werkt stukken beter dan Chroome
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart met het paard Daphne. Het dp staat er heel goed bij en het paard is mooi ingekleurd.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi paard! En je hebt hem ook nog eens mooi verwerkt op een kaart. Fijn dat Jesse het blogprobleem kon verhelpen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je blogproblemen opgelost zijn Daphne! Nu kun je weer een 'rondje' gaan doen.. 🙂 Je maakte een leuke kaart met deze grappige digi en het DP past er ook mooi bij.
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met het paard en mooi ingekleurd hoor. Ik kleur ook met de Action kleurpotloden. Ik ben daar heel tevreden mee. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel goed gelukt, mooi het lichtere gedeelte op zijn buik. Het is een echt kerstpaard met de strik en zijn kerstmuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kleuren passen heel mooi bij elkaar.
    Fijn zo'n handige zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo die Jesse! Die jongens zijn handig. Jeroen heeft me laatst ook geholpen, hoewel niet met Blogger, maar met wat anders, even cookies verwijderen (had ik zelf nog wel kunnen bedenken, maar daar kom ik dan niet op) en het was opgelost.
    Je hebt mooi gekleurd. Ik heb en doos bij Aldi gekocht, 24 potloden voor 2.50. Ga ik ook eens uitproberen. Altijd leuk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. toffe digi, mooi kleurwerk! en je papiertjes zijn er inderdaad mooi bij.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Daphne,
    Heel mooi gedaan, je kerstkaart. Dat plaatje heb je heel mooi ingekleurd. Wat fijn dat Jesse je heeft kunnen helpen. Ideaal.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart wat ik dus gemist heb...
    Geweldig dat je zoon je geholpen heeft, heb ook een slimme man maar zodra ik over blog of fb begint dan trekt hij zich terug hihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great Christmas card Daphne. I like the split background behind the fun image. Thank you for entering the Candy Canes Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen