maandag 23 mei 2022

Tegeltje met foto.

Een poosje geleden werd ik via de mail benaderd door Sophie. Ze mailde mij namens  Drukwerknodig.

Sophie vertelde in haar mail dat ze op mijn blog had gekeken en ze vroeg mij of ik een product zou willen testen. Het mocht een Foto op Forex zijn, maar iets anders mocht ook. Het testen was gratis en als ruil hiervoor vroeg ze of ik daarna een review wilde schrijven op mijn blog. 

Nadat ik er even over nagedacht had besloot ik om ja te zeggen! Ik vond het leuk om hieraan mee te werken, zeker ook omdat dit nieuw is voor mij.

Nadat ik uitgebreid op de overzichtelijke site had gekeken besloot ik voor een Tegeltje met foto te gaan. Natuurlijk wilde ik daar een foto op van onze lieve, fotogenieke Floor🥰. 

Het tegeltje samenstellen ging erg makkelijk. Via de site volg je de gevraagde stappen en voordat je je bestelling plaatst krijg je het resultaat te zien en kan je nog aanpassingen doen als je dat wil. 

Wat ook handig is...... als je halverwege stopt en de site afsluit worden je gegevens bewaard. Kom je later terug vraagt de site of je met iets nieuws wel beginnen of het oude verder af wel maken.

Mijn tegeltje ontving ik 4 dagen nadat ik mijn bestelling had afgerond 

Het is verstuurd als brievenbus pakketje. 
In een stevige kartonnen "envelop" met daarin het tegeltje, verpakt in een zachte bescherming.
Ik was zo nieuwsgierig......
Het voelde best zwaar aan.
Wauw!!!!!!
Wat is dit leuk. 
De foto van Floor is genomen met mijn mobiel.
Het is een mooie heldere foto en op het tegeltje is elk detail goed te zien.
De tekst heb ik er via de site bij gezet. 
Ik kon kiezen uit verschillende lettertypes en verschillende kleuren voor de tekst. 
Zwart vond ik het mooist bij de foto passen.
Ik kon ook nog kiezen om verschillende figuurtjes bij de tekst te plaatsen, maar dat heb ik niet gedaan omdat dat de aandacht van de foto teveel weg zou halen. 
Hartjes vond ik leuk, maar ik koos er toch voor om het niet te doen. 
Er zit een hele mooie glans over het tegeltje, waardoor Floor haar koppie en haar oogjes, net als in het echt heel mooi glimmen

Ik ben echt blij verrast met de kwaliteit van het tegeltje. 

Wat een leuk effect ook, zo'n tegeltje met foto, weer eens wat anders dan een canvas of foto in een lijstje. 
Ik ben super enthousiast.......
Floor dacht daar heel anders over, ze vond het maar een eng ding,  dat tegeltje🤣.

Ik ga deze site zeker in mijn hoofd houden.
Mocht ik eens een leuk kadootje nodig hebben, reclame materiaal of bijvoorbeeld visite kaartjes ga ik dat zeker bij Drukwerknodig. bestellen.
Ze hebben veel producten, goed betaalbaar en een snelle levering. 
Een aanrader. 

15 opmerkingen:

  1. Daar heb je een mooi tegeltje aan over gehouden, heel origineel ook.
    Ik ben ook wel eens op zo'n aanbod ingegaan, ik kreeg toen een heel fotoboek, echt super! Dat was niet deze site, maar ook een goede. Leuk om zo eens iets te testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zoiets te testen. Het tegeltje is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hier houd ik van! Idd erg leuk en als je het goed met buitenlak ( botenlak) aflakt en het tegeltje beetje vorstvrij kan ophangen, kan je het buiten hangen. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt gaaf! Wat mooi zeg, leuk om te onthouden voor kado.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,
    Wat leuk dat ze je benaderden hiervoor. Leuk hoor. En wat een prachtig tegeltje is het geworden. Floor staat er mooi op.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je erop in gegaan bent! Ik weet nooit wat ik van dergelijke aanbiedingen moet verwachten en of ik het wel wil... Maar dit heeft goed uitgepakt. Wat een leuke tegel! Floor moet gewoon ff wennen natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi resultaat zeg, Daphne
    Goed dat je erop in bent gegaan en je hebt het goed gereklameerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is dat. Het tegeltje is superleuk geworden Daphne. Bedankt voor de tip, net wat je zegt ook leuk om cadeau te geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat n lief tegeltje , mooie eyecatcher als kado
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk is dit tegeltje! Misschien krijg ik ook nog eens zo'n aanbod...😃 Je zult er (terecht) blij mee zijn! Dat is 'Floor voor eeuwig' maar niet laten vallen!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf tegeltje is dit Daphne!
    Je zult er vast en zeker geen spijt van hebben gehad dat je meegedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk zeg die lieve Floor op een tegeltje, en inderdaad een mooie kwaliteit, en helder foto.
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Daph. Geweldig dat je dit gedaan hebt. En wat een leuke afbeelding weer van "ons" Floor. Zo lief. 🖤🤍

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super tof Daphne! Deze verrassingen maken het leven leuker en mooier. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een test met een super leuk resultaat!
    Altijd afwachten hoe zoiets uitpakt, hè? Ditmaal zeer geslaagd. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen