woensdag 4 mei 2022

Op het nippertje ('22-21)

 Oooooooh, neeeeeee......... bijna te laat. 

Gisteren maakte ik deze kerstkaart. 
Het idee zat al lang in mijn hoofd, maar het lukte niet om de kaart te maken. 
Tot gisteren. 
Ik gebruikte de mooie sketch van De Egel
Daarbij "sport", dus de Kerstman op de racefiets gezet. 
Al het dp komt uit mijn voorraad. 
Er is niet veel over te vertellen, gelukkig, want nu ben ik nog net op tijd om mijn kaart te linken bij de challenge en voor de dodenherdenking. 

Challenges:
De Egel, #140, Sketch en sport.
52 WTC, #April, Cirkels en daarbij geel.
DAK, #65, Twister Sister (Humor en Stiksels)

31 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, die heeft net hard genoeg gefietst dus.
    Een heel leuke kaart met grappig plaatje. Je zou ook met Do all kreatives mee kunnen doen (humor + stitching)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wilde ik ook, maar het linken lukte niet.
      Ik ben op de camping, daar werkt het internet sinds niet mee.
      Ik ga het nu nog eens proberen.

      Verwijderen
  3. Gelukkig hij heeft het gehaald, toffe kaart Daphne en mooi papier ligt ook bij mij in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk die kerstman op de fiets. Mooi met dat gele papier. Is een vrolijke kerstkaart geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net op tijd is ook op tijd....en wat een super gave kaart laat je ook nog zien....geweldig die santa op de racefiets...
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha...hij is erg grappig. Je kaart voor deze week.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dit kerstkaartje Daphne
    Sportieve kerstman!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met deze sportieve kerstman!
    Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge op het 52 Weeks to Christmas blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappige kerstkaart. Hij tovert een lach op m'n gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, helemaal leuk Daphne. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele vrolijke kerstkaart heb je ervan gemaakt met dit leuke plaatje. Staat mooi in deze schets.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Daphne
    De vogeltjes op mijn kaart zijn niet gemaskeerd.
    Hoeft ook niet, want ik kan er met mijn geel kleurpotloodje goed rondom kleuren. Met inkt zou dit wel moeten, want dat kan je niet zo fijn rond de lijnen uitvegen.
    Bedankt voor de belangstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, jij moest je net zo haasten met deze kaart als die geinige kerstman op zijn fiets. Leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart Daphne, het geel en de cirkel maken het resultaat helemaal goed voor de challenge. Leuk gedaan!
    Nog een mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wwoow...grappige kerstkaart voor onze challenge Daphne
    Alles zit erin geel , cirkels goed gedaan , de vorige is ok top
    Groetjes van Epie DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een sportieve kerstman op de fiets Daphne....je hebt er een super leuk kaartje mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een sportieve kerstman Daphne. Echt super leuk. Heel mooi gemaakt. Mooi op tijd toch :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje met deze sportieve kerstman! Zo grappig! en ook nog met de dingen van de uitdaging zoals geel en cirkels! Goed gedaan hoor! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC., Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig, wat een superleuke kaart, leuk plaatje met de kerstman. Je moeder daagde je uit met een heel gaaf model, je maakte er 2 prachtige kaarten mee.
    Ik weet dat mijn tekst soms moeilijk te lezen is maar ik weet niet meer hoe ik mijn achtergrond moet wijzigen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een grappige kerstkaart met de kerstman op zijn racefiets Daphne. Jij net op tijd, maar hopelijk is hij niet te vroeg voor kerst......
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Grappig met het kerstmannetje dat eich nog haast om op tijd te zijn ! leuke kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geinige kaart met deze fietsende kerstman Daphne.
    Heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. haha die is echt grappig!! Daar krijg je toch een vrolijk kerstfeest van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihi, ik heb nog nooit een kerstman op de fiets gezien. Maar waarom niet, je kaart is leuk geworden en hoe handig om om verschillende Challenges te combineren. Dank je wel voor jou bijdrage aan de sketchuitdaging van de egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. is eens wat anders zo'n kerstman op een fiets. Grappig ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What an awesome layout! And a funny image. Love the colours, too.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Very funny, great card!
    Thanks for showing at DAK Challenge

    Have a nice day!
    Jessi (Stempelhexerei)

    BeantwoordenVerwijderen