zondag 18 februari 2024

Een kleindochter

In dit bericht vertelde ik jullie dat er een klein meisje geboren is in de familie. De kaart die ik voor de ouders maakte zien jullie daar. Maar...... ik maakte ook een kaart voor de opa en oma van het meisje (mijn neef en zijn vrouw)

Dit model heb ik vorig jaar gezien op het blog van Beccy's Place en vind ik zo leuk. 
Ik maakte daarmee de kaart voor opa en oma. 
Het is niet moeilijk, maar geeft wel een heel leuk effect. 
In mijn voorraad dp vond ik mooi papier wat ik gebruikte voor deze kaart. 
Meisjes achtig maar toch niet heel zoet en goed te combineren met elkaar. 
Binnenin ruimte om een persoonlijke felicitatie te schrijven. 

De kaart maakte ik tijdens een knutseldate met mijn moeder. 
Deze week is daar helaas geen tijd voor omdat wij met het opknappen van de keuken begonnen zijn.
En flinke klus, waar Andy en ik eigenlijk allebei geen zinin-in hebben, we moeten elkaar echt motiveren om aan de gang te gaan. 🫠
Maar volgende week is alles weer voorbij en het wordt vast en zeker heel mooi.
Challenge:
2 Sisters, #83, iets met een M (kaart voor Meisje, Maan op het dp en Melkfles gestempeld)





21 opmerkingen:

  1. dit is idd een leuk model.
    succes met klussen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kleurtjes zijn dit Daph. Het is een heel lief kaartje voor ze.
    En die keuken.....tja, als je geen zin hebt moet je zin maken (zou ons zeggen 😂😂) sterkte ermee en nu verder zonder "oepsies".
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje in leuk model!
    Sterkte en succes met de keuken-opknapklus...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje en een leuk kaartmodel.
    Prachtig gemaakt Daphne
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor de grootouders. Mooi papier en een leuk modelletje.
    Denk bij het klussen maar alvast aan het eindresultaat. Dat motiveert vast!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart. Het model doet mij een beetje denken aan zo'n overslaghemdje voor pasgeborenen.
    Ik kannmij heel goed voorstellen dat jullie inmiddels wel klaar zijn met al dat geklus in jullie vrije tijd. Zet 'em op, nog even doorbijten voor een mooi resultaat, da zijn jullie er weer voor jaren vanaf! (Tot zover mijn peptalk)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sisterontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart voor de grootouders.
    Doorbijten!!! en iedere dag die voorbij is afstrepen en vooruit kijken naar het eindresultaat. Sterkte!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk, dit model Daphne. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. En veel succes met de bezigheden!.. Je hebt zo weleens van die dingen inderdaad....geen zinin... maar toch moet het dan gebeuren... 🙁 👍
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dit is een heel leuk model welke ik nog steeds niet gemaakt heb! Jij vond er prachtig papier bij waar je meteen vrolijk van word en dan nog leuke stempeltjes erbij…toppie.
    Succes met jullie keuken, als het klaar is ben je blij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk model is dit en mooi papier heb je gebruikt, Heel veel succes met klussen deze week.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dit felicitatiekaartje Daphne
    O wat zou ik je graag een opbeurpraatje geven wat jullie keukenklus betreft, maar ik snap je tegenzin zo goed, misschien helpt het als ik zeg, als het aan kant is zul je ervan genieten, succes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja, dit is ook zo'n leuk model dat niet zo ingewikkeld is! Je hebt een heel lief kaartje naar je neef en zijn vrouw gestuurd. Dat gaat gewaardeerd worden!
    Succes met de keuken. Als je het onder je handen mooier ziet worden, krijg je er vanzelf zin-in😂 En tegen de tijd dat je 's morgens opstaat met reuze zin om verder met de keuken te gaan, is het al klaar! Zul je zien! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend leuk model kaart. Heel erg mooi gedaan. Super lief om een kaartje naar de grootouders te sturen, dat wordt vast heel erg gewaardeerd.
    Heel veel klussucces met de keuken, het wordt vast heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De binnenkant van de prachtige kaart is ook het bekijken waard... wat heb je dat leuk gedaan, Daphne!
    Oh, en nu aan de klus; ik wens jullie veel succes en het gaat vast helemaal goed komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat modelletje heb ik ook eens gemaakt. Een leuk kaartje voor de opa en oma van het kleintje.
    Succes met de keuken,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart in lieve kleurtjes en een leuk model Daphne. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en succes met het klussen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief kaartje, leuk model
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk met de "band" er om heen. Deze kaart is zowel van buiten als van binnen heel leuk gemaakt in lieve kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen