woensdag 7 februari 2024

Hartjes, heel veel Hartjes

Vandaag een kaart met héél veel hartjes, kijk maar:

Jade vroeg mij om een kaartje te maken voor haar "verkering", hij was jarig en het mocht een kaart zijn met héél veel hartjes. 
Nou, dan moet je net bij mij zijn...... ik hou van hartjes, dus maakte ik met liefde deze kaart. 
Vorig jaar kocht ik een slimline stans waarmee je allemaal hartjes kan uitsnijden.
Deze kaart is 15 bij 20 cm.
Ik sneed met de stans de hartjes uit en gebruikte dat als stencil, zo kon ik het op maat van de kaart maken. 
Erop een rechthoek wat ik eerst gekleurd heb met inkt. 
Daarna met structuur pasta en hetzelfde stencil de hartjes erop gezet. 
De teksten zijn van Nobody-Else. 
Ik gebruikte wat zwarte voor de kaart want zo krijgt het een beetje pit (het is tenslotte voor een jongen😉).
Via de app hield ik Jade op de hoogte (ze was namelijk op school), want zo'n opdracht neem ik natuurlijk heel serieus, stel je voor zeg. 
Na wat heen en weer appen werd de kaart goed gekeurd en had Jade héél veel ruimte om binnenin iets liefs te schrijven. 

Poeh zeg, ondertussen was ik zelf bijna een hartjes geworden.
Challenges:
K&K, Geometrische Figuren.
TPP, #675, To the one I love. 
AAA Birthday, #58, Heards.
CYHTP, Verjaardag.






20 opmerkingen:

  1. Hahaha die Daphne
    Helemaal"hartig" geworden
    Prachtige kaart voor de vriend van Jade, mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hartjes kaart heb je gemaakt..zo lieffffff. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zaten er hartjes op die kaart?????
    Fijn dat hij in de smaak viel bij Jade.
    Ik vind het ontzettend knap dat jij altijd een passende handtekening weet te maken!! Deze is ook weer zo leuk met al die hartjes en dan die ogen....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is heel zeker een liefdevol kaartje.
    Superleuk met de vele hartjes.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie verjaardagskaart is dit Daphne en je hebt superlieve kadoosjes gemaakt! Ook heel mooi.
    Fijne avond.
    GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel hartelijke kaart, superleuk met al die hartjes! Zou Jade verliefd zijn? Haha, heerlijk die tijd.
    De hartjesmal heb je op zijn meest veelzijdige gebruikt, top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartjes genoeg, schitterend kaartje. Geweldig plaatje met al die hartjes om je hoofd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en romantisch kaartje met heel veel mooie hartjes ♥️♥️♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met al die hartjes. Dochter blij, jij tevreden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je opdracht is goed geslaagd is een mooie kaart geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend leuke hartjes kaart. Wat een lieve kaart voor de verkering van Jade. Heel erg mooi gedaan hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fun card and I love all your hearts! Thanks for sharing this with us at the Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabulous collection of hearts Daphne - perfect for a LOVE challenge for sure! Thanks for playing along with my LOVE challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very "heart"-felt card. Perfect to celebrate a nice match. Glad you joined us at Paper Players this week. Cheers, Jolanda - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely birthday card! Love all your hearts. Thank you for sharing and playing along with us at AAA Birthday. Hope you'll join us in future challenges too. Take care, keep crafting and have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ja zeg! Ik denk: laat ik voor de zekerheid nog even kijken of ik Daphne bedankt heb voor het meedoen bij K&K, zie ik mijn reactie nergens. Ik weet dat ik ben gaan typen.....zou ik per ongeluk niet op publiceren geklikt hebben?
    Nou, in elk geval vind ik het een ontzettend lief kaartje en lief van Jade dat ze jou vraagt. Dat zegt wat, he?
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful - love all the layers you've used.

    Thanks for joining us at the AAA Birthday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen