woensdag 21 februari 2024

Reminder Cheerful Sketches.

Vandaag mag ik mijn reminder laten zien die ik gemaakt heb voor onze Februari Challenge bij Cheerful Sketches

Deze keer koos ik voor de leuke digi's van Streamside. Vind je het geen schatje🥰
Ik kleurde met Aquamarkers en knipte de digi mooi op het randje uit. 
Deze sketch vind ik zelf wat lastig om een tekst op te verwerken, dus heb ik besloten om mijn reminder kaart op deze manier te maken. 
Dat mag, zolang wij de sketch nog maar herkennen. 
Ik zei al, "Digi's", want ik kreeg de hele serie opgestuurd
Ik maakte met de andere deze kaart. 
Ook weer gekleurd met aquamarkers. 

Het dp van beide kaarten komt uit een blokje wat ik een klein beetje vergeten was (ik heb echt teveel spullen, hihi), maar wat ik nu tegenkwam en heel goed vind passen bij de digi's. 
Beide kaarten nog even samen op de foto en zoals je ziet mag je de sketch ook draaien. 
Meedoen kan nog tot 28 Februari. 

Zoals ik jullie vertelde zijn wij aan het klussen in de keuken (Alles schilderen en nieuwe laminaat vloer erin.)
Alles, echt alles staat op z'n kop, maar voor aan paar dagen is dat niet zo erg, dan maar even tussen de rommel, we hebben nu tijd en het moet lukken om het af te krijgen deze dagen......

Een grote kast staat voor de helft in de kamer, de spullen uit die kast liggen op tafel in de kamer, de andere helft staat middenin de keuken, zodat we daar omheen kunnen werken tijdens het sauzen van de muren en het schilderen van de kozijnen en de verwarming, de koelkast moet steeds verplaatst worden want die moet aan blijven staan en Andy heeft de vloer er al half uit gehaald.........

En toen zei hij zondagavond om 22 uur ineens "Ik denk dat ik ziek wordt".




17 opmerkingen:

  1. Ik dacht maandag ook datbik ziek werd en zit nu idd met griep... Hopelijk was get vals alarm voor je man...
    Toffe kaartjes heb je gemaakt, het papuer is perfect voor deze digi's..
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps hoop dat ie niet ziek wordt !!!
    Kaarten zijn gaaf met dit DP
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh no geen tijd van ziek worden nu... of is hij echt ziek geworden?

    leuke kaartjes heb je gemaakt.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja...🥴 Maar je kaarten zijn weer heel erg leuk. Wat een mooi dp heb je weer gevonden.
    Hopelijk duurt het niet te lang met Andy. We duimen er voor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve digi's heb je gebruikt en je had nog perfect passend DP achter de hand.
    Andy is toch niet echt ziek geworden hè?????
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt twee hele mooie kaarten gemaakt Daphne. Het DP komt er inderdaad heel goed bij. En oh nee....! Ik hoop voor jullie dat het vals alarm was?! Maar toch...
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag enkele foto's op FB en ik dacht amai wat een grote klus weer, maar achteraf ben je wel blij. Ik heb wat post terug gelezen, ook van mij krijg je een hartje. Ik weet dat je trouw mijn berichten leest en altijd zo lief reageert. Het bericht van maandag heb je wellicht gemist, er was weer even opschudding...succes met klussen en hopelijk is Andy al weer beter. Probeer ook nog wat echt vakantie te hebben tijdens je vrije dagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Noujaaaa wat een einde van je verhaal 🫣
    Hopelijk zet het niet door maar ik vrees het ergste…. Hier vallen ze overal met bosjes!
    Je kaartjes zijn erg mooi en wat goed dat je dat papier nu vond, perfecte combinatie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie combinatie van verschillende soorten papier. Leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh jee en het is nu woensdag je moet weer gaan werken. Zijn jullie wel al een eind gekomen? Ik hoop het!
    Je beide kaartjes zijn heel leuk. Gaaf dat je de kaarten zo naast elkaar zet , zodat we het verschil kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaarten Daphne, je hebt de luipaarden mooi ingekleurd. Het papier past er perfect bij.
    Wat een slechte timing van die griep! Ligt nu alles stil of wordt er evengoed gewerkt? Beterschap voor Andy.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk... kaarten met tijgerprintjes! Gaaf hoe je alles bij elkaar kunt combineren.
    Hopelijk wordt je man niet al te erg ziek; tjonge...jullie hebben heel wat overhoop gehaald. Beterschap gewenst voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk deze kaartjes. Dat is echt pech hebben, hopelijk wordt hij snel weer beter en kunnen jullie verder.
    Heeeeel veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. De digi is zo schattig. Heel leuk gedaan.
    Wat vervelend voor andy. Beterschap gewenst, het heerst ook echt wel he.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten, Daphne
    Mooi gemaakt met die leuke digi's en mooi dp
    Beterschap voor Andy, balen voor jullie !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen