zaterdag 24 februari 2024

Uitdaging met mijn moeder, #37

De laatse zaterdag van de maand Februari. Dat betekent dat Mijn Moeder en ik onze uitdaging aan elkaar laten zien. Sinds de Corona tijd doen wij dit, we sturen elkaar elke maand een kaart. Om en om verzinnen we een opdracht die terug te vinden moet zijn op de kaart. En...., mijn zus krijgt ook post, want voor haar maken wij alletwee ook altijd een kaart, gewoon omdat het leuk is om post te krijgen.

Deze maand was mijn moeder aan de beurt om een opdracht te verzinnen en dat was: SNEEUWKLOKJES!

Ik heb eerst gekeken op internet, daar vond ik wel wat mooie foto's, maar de printer geeft aan dat de inkt niet meer optimaal is, dan lukt een foto printen niet, toen dook ik in mijn voorraad stempels en ja hoor!

Ik heb gewoon een stempelset met Sneeuwklokjes, hoe leuk is dat?!
Die set gebruikte ik voor mijn kaarten.

Op internet gekeken hoe de kleur precies is van de Sneeuwklokjes......wit, dat weet ik heus wel hoor🤭, maar ze hebben wel wat groen, in hun hartjes en bovenaan, dat wilde ik zo echt mogelijk namaken. 
Daarna een leuke kaart eromheen gemaakt. 
1 Voor mijn moeder.....
En 1 voor mijn zus.
(Of, nu ja, ik weet niet meer precies welke kaart ik naar wie stuurde)

Andy is nòg steeds ziek.
Ligt veel in bed en als hij eruit is hangt hij op de bank. Paracetamol is zijn grootste vriend op dit moment. 
Niet leuk!!
Gelukkig mag ik het hele weekend een late dienst werken en eet ik op mijn werk, want in onze keuken koken is nu wel een uitdaging🤪
Thuis gaan we gewoon met onze rug naar de rommel toe zitten, dan zien we het ook niet, haha. 

Gaan jullie nog even bij Mijn Moeder kijken?
Zij heeft deze stempelset ook, ze zal toch niet.........





12 opmerkingen:

  1. Wat maakte je een leuke kaartjes! Hele leuke opdracht ook door je moeder bedacht.
    Leuke stempels met de sneeuwklokjes. Gelukkig dat je die vond en nu zo mooi kon verwerken op de kaarten.
    Nogmaals beterschap voor Andy.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha natuurlijk heb ik die stempel ook gebruikt want ik heb hem al zo lang en ik denk maar één keer gebruikt, ooit.
    Wat grappig dat we allebei toch heel verschillende kaarten hebben gemaakt.
    Ik vind die van jou met dat roze en groen erg mooi, ik hou er van.
    En nu maar weer een de gang met jouw uitdaging. Kan ik mooi het week end uit pluizen.
    Liefs en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is jullie opdracht goed gelukt bij jou Daphne, je hebt meer dan je denkt 🫣 je maakte 2 hele mooie kaarten!
    Ook de verjaardagskaart die je voor mij maakte is suoermooi,heel anders dan van jou gewend maar niet minder mooi,dankjewel!!
    Ik ga best binnenkort lezen hoe hij tot stand gekomen is….ben benieuwd!
    Ach beterschap voor Andy, deze griep duurt erg lang heb ik al begrepen want in beide gezinnen van onze zoons hangt het al weken….hopelijk word jij niet aangestoken!! 🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat zijn hele mooie kaarten Daphne. Leuk model met dat "open" stuk ertussen en de kleurtjes vind ik echt geweldig. De gestempelde en mooi ingekleurde sneeuwklokjes maken het helemaal af. Beeldig. Beterschap voor Andy maar als hij heeft wat half Nederland lijkt te hebben blijft het lang hangen hoor. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige kaart en ik herken de sneeuwklokjes. Mooie kleuren combie en het open stuk vind ik er super bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes met de sneeuwklokjes erop. Leuk gemaakt met dat open deel, of zit er mica tussen ?
    Een hardnekkige griep heeft je man. Veel beterschap en hopen dat jij het niet krijgt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hebben altijd meer dan we denken, zie maar aan je mooie stempel. Je hebt prachtige kaarten gemaakt met de sneeuwklokjes en ze heel levensecht ingekleurd.
    Arme Andy (en ook arme jij).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie voorjaarskaarten, Daphne
    Mooi die sneeuwklokjes ook ik heb deze nog in de voorraad
    Ah dat is toch wel sneu voor Andy, nogmaals beterschap
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zie je maar weer, jullie hebben wat met stempels!! Mooie kaartjes heb je ermee gemaakt en bedankt voor je idee van de open kaart.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh joh, wat heeft Andy het te pakken!! Zo balen als je ergens mee bezig bent en je had gehoopt het af te hebben/krijgen. Gelukkig dat jij op je werk kunt eten en Andy heeft waarschijnlijk toch niet veel zin in wat...
    Je kaarten zijn trouwens heel leuk en ik zag al dat je moeder inderdaad hetzelfde stempelsetje had gebruikt...Zo dochter zo moeder😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    Jee, wat vervelend voor Andy, die heeft het wel echt heel erg te pakken zeg.
    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Heel erg mooi zeg. Die stempelset is echt heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten! Prachtige stempel van de sneeuwklokjes. Leuk dat je de kleuren zo echt mogelijk nagemaakt hebt. Het "blokjes" papier past er zo mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen