woensdag 14 februari 2024

Reminder Cheerful Sketches

Op deze Valentijnsdag mag ik mijn reminder laten zien voor de Februari challenge van Cheerful Sketches

Ik heb deze keer gekozen voor de lieve Valentijn Gnomes van onze sponser Alex S.

Toen ik deze digi zag dacht ik meteen aan een vriendin van Jade. Zij gaat zondag, samen met haar vriend, voor 5 maanden naar Spanje om stage te lopen in een hotel. Ik maakte een kaartje om ze veel geluk te wensen samen. 
In mijn voorraad vond ik leuk dp met zonnebrillen erop en dat was mijn uitgangspunt.
Ik kleurde de digi met potlood en matte alles op roze. 
De tekst is van Nobody-Else. 
Boven èn onder de sketch. 
Je mag, zoals je ziet, draaien maar het moet wel herkenbaar blijven voor ons.
Meedoen met de challenge kan tot 28 Februari. 

Ik heb zomaar ineens 9 dagen vrij!
Geen vakantie aangevraagd, maar door een fijne planning vallen mijn vrije dagen allemaal achter elkaar. 
We willen graag onze keuken op gaan knappen en daar kan ik nu mooi mee beginnen. 

Fijne Valentijnsdag voor iedereen.
Ik geef jullie bij deze allemaal een hartje, dat hebben jullie dik verdiend want ik ben héél blij met mijn blogvriendinnen!



 


14 opmerkingen:

  1. *vangt eerst het lieve hart en blaast er 1 terug*

    Ik zag deze leukerd al voorbij komen, wat heb heb het leuke dsp mooi gematcht met het prachtig gekleurde plaatje Daphne. Gave teksten zijn dat hè, ik gebruik ze ook erg veel.
    Geniet van je vrije dagen, die gaan goed benut worden lees ik zo, succes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vrolijk kaartje Daphne!
    Dank voor het lieve hart, ik blaas er ook eentje naar jou❣
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, heb jij even mazzel succes met het opknappen van de keuken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kaartje!
    Is dat even geluk hebben, zo'n onverwachte 'vakantie'.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    En dank je wel voor je lieve kaart :)
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je hartje en wat heb je een lief kaartje gemaakt met deze digi. Gaaf het dp met zonnebrillen. Geniet lekker van je vrije dagen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst heel hartelijk bedankt voor je ❣je Daphne! 🥰 Je maakte een vrolijke voorbeeldkaart! Heel leuk gedaan.
    Fijne avond gewenst en veel succes jullie met de keuken!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk dit kaartje, wat een leuk dp..
    En mijn hartje heb je vanmorgen al via de app gekregen. 💕
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook heel blij met jou!
    De kaart is erg leuk, wel zoet, maar dat mag voor deze gelegenheid natuurlijk.
    En wat heerlijk dat je zoveel dagen vrij bent zo zonder vakantie.
    Klussen en ook genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje van een kaart. Leuke sketch ook, ik ben er ook weer mee bezig geweest. Geniet van je vrije dagen, zeker verdiend. Dat betekent dat je ook veel gewerkt hebt dat je er nu veel gewerkt hebt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, een beetje moe, de zin klopt niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel

      Verwijderen
  11. Ahhh, dankjewel voor het hartje, ik ben ook blij met jou dus stuur ik er bij deze ook een naar jou; vang je hem?
    Wat een lieve kaart. Het dp past perfect bij de digi die je heel mooi hebt ingekleurd.
    Fijn zoveel vrije dagen, ik hoop dat je ook nog aannuitrusten en opladen toekomt.geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    Wat een mooie reminderkaart heb je gemaakt. Het plaatje is zo lief. Echt heel mooi gedaan zo. Prachtig.
    Wat heerlijk zoveel dagen vrij, kun je van alles doen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen