donderdag 15 februari 2024

Kerstkaart ('24-7)

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht. Zo te lezen ben ik niet de enige die héél blij is met blogvriendinnen en ik heb jullie hartjes terug allemaal gevangen, dank jullie wel. 🥰

Vandaag weer een Kerstkaart, het is tenslotte donderdag en ik wil ook dit jaar volhouden om (bijna) wekelijks een kerstkaart te maken, dat bevalt mij goed aan het eind van het jaar:

Het plaatje van dit lieve schaapje vond ik weer op internet. 
Ik vond het zo'n leukerd, dat ik er een screenshot van gemaakt heb en het bewaarde op mijn telefoon totdat het een keer van pas zou komen en dat is nu.
Bij 52 WTC willen ze een kaart zien met dieren uit de Kerststal erop, die schaapje kan daar meedoen. 
Zo'n leuk plaatje verdiend het om ingelijst te worden, met een stans heb ik een sierlijk lijstje gemaakt. 
Het DP komt uit mijn voorraad. 
De tekststempel is de stempel die mijn moeder 2 weken geleden kwijt was geraakt na onze knutsel date. We hebben ons een hoedje gezocht maar het was nergens te vinden. 
Todat mijn moeder stopte met zoeken, toen ineens lag het zomaar in een la..... haha, het was bijna eng. 
Ik maakte deze kaart thuis en appte mijn moeder "als ik weer bij je ben wil ik graag die "kwijt-en-weer-gevonden" tekststempel gebruiken voor deze kaart, dat maakt het helemaal af denk ik"........
Zo gezegd, ze gedaan,  ik vind het een mooi lettertype tekst en het is heel handig, deze stempel want met de stans die erbij hoort kan je de tekst mooi uitsnijden. 

Ik ben lekker aan het genieten van mijn vrije dagen. 
Vandaag doe ik wat huishoudelijke klusjes en ga daarna mijn knutselkamertje opzoeken. 
Gisteren hebben wij wat benodigde materialen gekocht om te gebruiken bij het opknappen van onze keuken. Omdat Andy volgende week voorjaarsvakantie heeft gaan we in het weekend beginnen en hebben we een week de tijd. 
Ik denk dat we een heel eind komen.
Challenges:
52 WTC, Maandchallenge, dieren uit de Kerststal, 2de inzending. 





19 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooi plaatje is dat zeg. Wauw. Wat een leuke kaart is dit geworden. Heel gaaf.
    Succes met het opknappen van de keuken. Klinkt als een goede besteding van je tijd :-) En lekker knutselen natuurlijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schattig kaartje met een lief plaatje, fijn dat die leuke tekst stempel weer terecht is, past perfect bij deze kaart.
    Succes met de keuken en geniet van jullie vakantie
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!! Da schaapje is idd kei tof en leuk bij dit kaartje. Leuk verhaal van de stempel. Geniet van je vakantie.
    Awesome card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dat lekker warm ingepakte schaap nou mooi op je leuke kerstkaart poseren Daphne. Echt leuk! Je hebt de kaart mooi opgebouwd met de sierlijke tekst en mooie dessin-papiertjes. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en ik moet lachen om jouw avatars, zo leuk altijd.
    Fijn hè dat die "kwijt en weer gevonden" stempel er weer is. 😂
    Fijne dag en kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel mooi plaatje waarmee jij een prachtige kaart maakte Daphne. Succes met jullie plannen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op Pinterest kan je toch hele leuke plaatjes vinden hé.
    Dit is ook een hele mooie en daar heb je een prachtige kerstkaart mee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je Kerstkaart is geslaagd hoor Daphne, met dit leuke schaap. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. En geniet van je vrije dagen!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met dit mooie schaap hij staat op een leuke achtergrond! We hebben een gezegde in Limburg, zal je het in NL neer schrijven Wat het huis neemt, geeft het ook weer terug. Ik ben nog wachtende....🤣 al 6 dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk met dit leuke schaap !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Baas boven baas hier, ik ben nu 10 dagen vrij. Heerlijk!!
    Je kerstkaart is erg leuk met het grappige schaapje. En de 'kwijt en weer gevonden stempel' maakt het helemaal af.
    Succes met het opknappen van de keuken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enig schaap op je leuke kaart.
    Fijn dat die stempel weer teruggevonden is.
    Succes met de keuken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk dat je gelijk met Andy vakantie hebt, of ik moet zeggen: vrije dagen...beter.
    Wat een enige kaart en wat slim dat plaatje!! Ik kan me nu voorstellen dat je moeder heel erg baalde dat ze deze stempel kwijt was. Zo fijn dat hij zo maar weer in een laatje lag (en je vader was niet in de buurt?)
    Heel veel succes met de keuken!
    Gaat vast lukken volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach, dat schaapje is inderdaad zo superleuk! En je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt.
    Fijn dat jullie tegelijk vrij zijn waardoor jullie samen kunnen klussen, succes daarmee, maar ik wens jullie ook veel genietmomentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat schaapje... zo schattig en zo leuk aangekleed. Met die dikke vacht en kleertjes komt schaapje de winter wel door. De kaart is prachtig geworden met het schaapje en de mooie tekstmal Daphne.
    Succes met klussen en geniet van jullie vakantie.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog zo'n leuk kaartje voor de challenge, mooi!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen