donderdag 10 oktober 2024

Gast designer, Hobby met driehoekjes

Vandaag  alweer geen Kerstkaart van mij.  
In Augustus stond ik met deze kaart in de top 3 bij Carlin's Kaartenparadijs
Dan mag je gast designer zijn. 
Ik vind dat altijd erg leuk, want als  je gast designer bent weet je al eerder dan wie dan ook wat de uitdaging wordt voor de komende maand. 
Je weet dan iets wat verder nog een groot geheim is, haha, dat maakt het altijd extra speciaal vind ik. 
Maar ik dwaal af.....
Deze keer is de opdracht:
Hobby èn driehoeken.
Toen ik de opdracht hoorde gingen mijn radertjes in mijn hoofd meteen aan.
Ik bedacht het volgende:
Driehoekjes haken!!
Hoppa, meteen de opdracht volbracht 😉

Ik maakte mijn kaart en gebruikte de sketch van ons blog Cheerful Sketches (waar ik in het DT zit)
Ik gebruikte Herfst kleurtjes en dp met verschillende printjes.
Helaas kon ik tussen mijn voorraad geen passend dp vinden met driehoekjes, maar ach..... dat mag de pret niet drukken, toch, ik had al driehoekjes.
Het vlaggenlijntje plakte ik met lijm op de kaart. 

Ik besloot om deze kaart af te maken voor mijn oude, 91 jarige,  vriendin.
Zij is eind Oktober jarig. 
Haar hobby's, tuinieren, plantjes èn vogeltjes kijken, die ze vanuit haar stoel voor het raam goed kan zien, heb ik daarom ook op deze kaart verwerkt. 

Ik vind het weer een hele leuke uitdaging. 
Carlin's kaartenparadijs heeft altijd Challenges met een dubbele opdracht. 
Ik doe bijna altijd mee met de Challenges, jullie ook?
Je kan je kaart linken tot 31 Oktober.




2 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuke challenge en wat een mooie kaart maakte je als gastdesigner. Heel erg tof gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk idee om het zo in één te verwerken...zowel de driehoekjes als hobby. Erg goed bedacht en leuk uitgewerkt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen