donderdag 17 oktober 2024

Sweater Weather ('24-47)

Vandaag ben ik, na een paar weken niet meegedaan te hebben met Kerstkaarten donderdag, weer eens van de partij:
Ik maakte deze Kerstkaart vanmorgen, lekker op mijn gemak.
Ik had eindelijk weer eens tijd (gemaakt) om even rustig te zitten om een kaart te maken. 
Ik maakte 1 van mijn favoriete modelletjes
Bij 52 WTC vragen ze deze maand om een kaart die draait, schuift of beweegt en ik wist meteen dat ik mee wilde doen met dit model. 
De kaart kan plat in een envelop.
Maar haal je het eruit en vouw je het open dan draait het midden gedeelte om.
Ik vind dit echt een heel leuk effect geven.

Ik heb de kaart "aangekleed" met allemaal voorgestanste plaatjes. 
Op de voorkant heb ik mijn "foute Kersttrui" stans gebruikt. 
Deze heb ik al een hele poos, maar zat nog in de verpakking (bloos bloos)
De rode mat geeft wat pit aan het rustige DP, vind ik😄

Ik ga mijn kaart gauw linken bij de challenge.
Ben blij dat het gelukt is om even te gaan zitten om te knutselen, deze kaart is nu uit mijn hoofd, dat geeft ruimte voor andere dingen
Challenge:
52 WTC, Maandchallenge,  iets wat draait, schuift of beweegt. 




4 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart maakte je voor de challenge. Heel erg mooi gedaan. Tof model is dit zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit model !!!!
    Mooi gedecoreerd !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en wat een mooi model!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk model, zal eens kijken bij je favoriete modelletjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen