woensdag 16 oktober 2024

Wanna Hug?

Eind September was de uitdaging met mijn moeder "KATTEN".
Ik vertelde jullie toen dat ik meerdere katten kaartjes gemaakt heb en 2 daarvan laat ik nu zien:
Toen ik deze kaartjes maakte hadden wij vakantie en was het bloedheet. 
Ik had een leuk idee voor de achtergrond en het toeval wilde dat ik DP bij mij had waarop kattenpootjes stonden.
Ik maakte deze kaartjes in etappes, want het was zo warm dat ik niet te lang achter elkaar kon (en wilde) knutselen. 
De katten zijn stickertjes, er zit een verhoging in, net of er lucht in zit. 
De tekst vond ik goed passen bij de katjes.
Ik maakte de tekst met mijn pocket printer.
Wat heb ik toch een plezier van dit apparaatje. Ik kan altijd een passende tekst maken. 

Deze kaartjes stuurde ik niet op naar mijn moeder en zus maar kwamen in mijn voorraad.
Ondertussen heb ik er al 1 verstuurd naar een lieve blog vriendin die wel een knuffel kon gebruiken. 







3 opmerkingen:

  1. Leuke kattenkaartjes en inderdaad handig om op voorraad te hebben. Er kunnen niet genoeg knuffels uitgedeeld worden :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kattenkaartjes en knuffels komen altijd van pas!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaarten met katten en bijpassende tekst.

    BeantwoordenVerwijderen