maandag 21 oktober 2024

Koud hè? ('24-48)

Vandaag mag ik mijn reminder laten zien voor onze Oktober challenge bij Cheerful Sketches
Voor deze kaart koos ik een digi van Odynetika,  namelijk Miss Lilly:
Op mijn kaart is Miss Lilly druk met een sneeuwpop bouwen. 
Alleen de wortel neus nog en dan issie af. 
Het dp is een combinatie van verschillende blokken en om te matten gebruikte ik roze, past mooi bij het jasje van Miss Lilly.
Ik kleurde deze keer met mijn aqua markers, ook wel eens leuk om te doen. 
Om de digi heen zit een "bruin lijstje", met kartel randje, verhoogd opgeplakt. Dat maakt het een beetje speels. 
Volgens sketch nog 3 dennetjes (in plaats van de bloemetjes) met een laagje sneeuw en 3 plak pareltjes in de rechter bovenhoek. 
De tekst "Koud he?" is gestempeld met bruine inkt en de tekst past goed bij de digi. 
Een kaart in niet traditionele Kerst kleuren en daarom vind ik het zelf ook meer een Nieuwjaar kaart dan een Kerstkaart. 

Hieronder de sketch nog een keer, meedoen kan nog tot 28 Oktober. 

Nog 1 week en dan hebben wij (Herfst)vakantie en gaan we, samen met Floortje en paar dagen naar Vlieland. 
Maar.....door een slimme ruil in mijn rooster heb ik zomaar opeens 16 dagen vrij!!
Joehoeeeee, 16 dagen, heerlijk toch?!

Ik heb al wat plannen komende dagen, maar ga ook vooral lekker genieten.
Challenge:
K&K: Zet je hoedje op,  2de inzending. 





4 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk je kaart en weer heel anders als die ik vanmorgen zag bij Margreet, O wat fijn 16 dagen vrij geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Daphne....en mooi ingekleurd ook!
    Wat slim van je....lekker genieten van je vrije dagen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, heel mooi gemaakt!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Daphne
    Mooi ingekleurd,!
    Lekker genieten van je vrije dagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen