zaterdag 26 oktober 2024

Uitdaging met mijn moeder, #45

Op deze laatse zaterdag van de maand zijn mijn moeder en ik er weer met onze uitdaging. 
Mijn moeder was aan de beurt om een opdracht te verzinnen en dat ik in een vette knutseldip zou zitten heeft ze vast aangevoeld, want de opdracht was:
"Kies een kaart uit je voorraad!
1 Die je mooi vindt en waar je bijna geen afscheid van kan nemen, maar waarvan je niet zo goed weet naar wie je die op wil sturen"
Haha, dàt was nog eens een opdracht naar mijn hart, zeker nu!!

Er kwam meteen1 kaart in mijn hoofd, ik rende naar boven om te kijken waar ik die had liggen:
Hier hoort een verhaaltje bij......
Deze kaart maakte ik 3 jaar geleden voor de vriendin van onze middelste. 
Zij waren samen een paar dagen in Parijs geweest, een paar maanden voordat ze jarig was. 
Ik vond het daarom leuk om een kaart te maken met Parijs in de hoofdrol en dat deed ik. 
Maar...... toen ging de verkering uit!!
Oh oh, wat een verdriet, ook voor ons, want wat zijn wij dol op dit meisje. 
Een kaart die haar deed denken aan het mooie weekend wat ze gehad hadden wilde ik niet meer opsturen, dus maakte ik snel een ander en stopte deze ver weg. 
Na enige tijd vond het stel elkaar weer, gelukkig!!
Ik heb het altijd gezegd "ze zijn nu misschien even niet samen, maar het komt weer goed, let maar op.
En ik kreeg gelijk, het is ondertussen dik aan tussen die 2.

Ik hield deze kaart altijd in mijn voorraad en paste er goed op. Ik heb hem nooit aan haar laten zien, maar voor mezelf kòn ik het niet wegdoen. 
En nu..... nu mag mijn moeder er op passen.
Dus mam, doe dat met liefde, want er zit een heel verhaal in deze kaart verwerkt.🥰
Wat mijn moeder met de Happy Birthday en de 19 op deze kaart moet weet ik niet, maar ik vond dat ik toch echt deze kaart aan haar moest geven na het lezen van de uitdaging. 

Toen nog op zoek naar een kaart voor mijn zus
Tussen mijn voorraad vond ik bovenstaande. 
De digi van het meisje in het hart kreeg ik ooit eens toegestuurd om er een gast designer kaart van te maken. 
Ik printe de digi destijds meerdere keren uit en heb ze toen allemaal gekleurd. 
Leuk om de digi als O te gebruiken, bedacht ik toen. 
Maar deze tekst is natuurlijk niet zo makkelijk om naar iedereen op te sturen. Ik bedoel, "Love You"...... je zegt nogal wat.  Deze kaart bleef maar in mijn voorraad zitten. 
Tot nu!!

Kortom, ik vond de uitdaging leuker dan verwacht!
2 Kaarten met een eigen verhaal die nu een mooie bestemming hebben gekregen. 

Op naar volgende maand......
Ooooh, Shipssssss, dan mag ik weer wat verzinnen. 
Maar wat?????


2 opmerkingen:

  1. Ha, ha Daph toen ik de kaart in handen had dacht ik meteen aan dit verhaal. Hij is prachtig en ik zal hem goed bewaren en je weet wat ik je vertelde hè van de week, ik heb toen ook een Parijs kaart voor haar gemaakt en opgestuurd want ik wist nog niet dat het uit was. Kreeg ik nog een boete van de post nl die ik keurig heb betaald 🤭. Die voor Ariënne is ook leuk👍 en wij gaan nu weg want papa jaagt me op 😂😂🙋🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verhaal bij je kaartje en vooral dat de liefde toch blijft duren 😊
    Ook het ander kaartje is leuk.
    Succes met het verzinnen van de volgende opdracht.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen