donderdag 25 oktober 2018

52 WTC, hergebruik

Wat kreeg ik veel leuke reacties op mijn vorige bericht. Bedankt daarvoor.
Ik weet dat het best veel tijd kost om bij iedereen langs te bloggen en dan ook nog reacties achter te laten. 

Vandaag een Kerstkaart.
Het plaatje is een oude kaart die ik hergebruikte. (Ik vond het zo'n leuke kaart, zonde om niks mee te doen)
Ik zag hier meteen een leuke kerstkaart in!
De kaart bijgesneden, Kerstboom erbij,  verhoogd opgeplakt, tekst met gouden embossingpowder op de kaart, de boom gezellig "opgetuigd" met wat  gouden slingers (embossingpowder) en rode kerstballen.
De kaart op een goud achtergrond spiegel papier geplakt en dat weer op een zwarte basis kaart.
Op deze foto zie je heel goed dat de kaart echt veel bling bling heeft!

Zo maakte ik zomaar opeens een hele leuke kerstkaart door hergebruik😊.

Deze kaart doet mee bij:
52 WTC: week 43
Carlin's Kaartenparadijs: #3, Kat-Zwart.

Het is echt Herfstvakantie. 
Zon, wind, regen, koud, warm (met een dikke jas aan), niks moet-alles mag en vooral genieten:
Lila geniet met ons mee😍

21 opmerkingen:

  1. Super leuk hoe je de oude kaart hebt gerecyceld.
    Het is een leuk geheel geworden..

    geniet nog lekker van de vakantie.

    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Daphne! Juist leuk hoe je oude materialen weer gebruikt, kun jij goed vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je in het recycleren heel goed geslaagd bent.
    Niet altijd zo gemakkelijk om te doen.
    En dit is een poeslieve kerstkaart geworden.
    Kat + zwart aanwezig, perfect voor onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt voor je deelname en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Mooie kerstkaart en wat leuk dat het een gerecyclede is geworden heel mooi met dat bling bling en die 2 katten
    LiefsMartha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof dat je recycled en objecten een tweede leven geeft ...
    Je mooie kerstkaart mag veel bling bling hebben Daphne ...
    Je pakje is op de post, maar het verzenden kan 5 dagen zijn
    Fijne Donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een leuk hergebruikt kaartje, Daphne! Mooi geworden.
    Groetjes
    jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi recycle kaart, prachtig gedaan, zo schattig met die poezen bij de kerstboom ! Geniet van de vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje en kan me voorstellen dat je zo'n kaart niet gelijk weggooid!Erg leuk gedaan, het op pimpen van de kaart! Goed gelukt! Groetjes Marijke 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf om zo'n leuke kaart te hergebruiken Daphne. Mooie kleurtjes en leuk om de kerstboom in dezelfde "bling" sfeer te maken. Die foto van Lila is lieff, heel voorzichtig aan de paddenstoel snuffelen. Het zijn net kinderen zoals ze alles gaan ontdekken hè. Ik moet ook elke dag wel een keer lachen om Ziva haar capriolen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk! Daar hou ik zo van, lekker hergebruiken! Hartstikke leuk!
    En wat een schattige herfstfoto van Lila

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, kijk ook jij aan het recycleren!! Het is een heel leuk kaartje geworden Daph en nog bedankt voor je opmerking op mijn post, ha, ha ik noem een kerstman en het is gewoon een sneeuwpop. Maar wel een leuke stempel van onze favo winkel.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zo'n gave kaart, die doe je niet weg, helemaal mee eens en geweldig om op deze manier een kerstkaart ervan te maken.
    Super zo'n gerecyclede kerstkaart haha. En die poezen, geweldig.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kerstkaart, super als je eoiets moois kan hergebruiken!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zeker een prachtig plaatje en je hebt er een mooie eigen touch aan gegeven.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes ,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal mijn ding: ik ben een “catlover” 😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke recycling kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een leuk kaartje hier ! ziet er mooi uit,
    fijn dat je (weer) van de partij bent deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi deze kaart en inderdaad zonde om niet te hergebruiken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die Lila, schattig! En wat een leuk idee om dat kaartje om te toveren in een kerstkaart! Super geworden

    BeantwoordenVerwijderen