dinsdag 16 oktober 2018

Herfstkrans

Bedankt voor de felicitaties voor onze jarige zoon. Ik heb ze allemaal doorgegeven😊.
Toen wij taart gingen eten, hebben we Lila een extra lekker kauwkluifje gegeven. We hebben allemaal zitten smullen.

Zondag, nadat we een (kleine) boswandeling gemaakt hebben met Lila, heb ik een herfstkrans in elkaar geknutseld.
Vind ik altijd zo leuk staan aan mijn voordeur.
In het bos vond ik zoveel leuke benodigdheden dat ik helemaal geïnspireerd raakte.
Met mijn zakken vol ging ik naar huis.
Eikels, dennenappels, takjes, boomschors, er lag van alle op de grond.
Met mijn lijmpistool heb ik de krans in elkaar gelijmd.
 In een la vond ik nog een lichtsnoertje.
Dat verwerkte ik tussen de herfst decoratie.
's Avonds,  als we vlak voordat het donker wordt nog een rondje met Lila gaan lopen doe ik de lichtjes aan, zo gezellig!!

Wat hou ik toch van de Herfst!!

15 opmerkingen:

  1. Mooi !!!
    Daar ga je nog weken plezier aan hebben.
    Ook mooi in het donker.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh...wat ziet dat er mooi en gezellig uit, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De natuur is bezaaid met mooie schatten ...
    Een prachtige herfstkrans om van te genieten Daphne ...
    Fijne dinsdag ... lieve & creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie krans zeg. En dat van allemaal gevonden natuurlijke materialen. Die lichtjes maken het af en het is idd heel gezellig om weer thuis te komen met zo'n welkom.
    Van mij mag de herfst echt beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zo tof!
    Knap gemaakt met je herfstschatten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Knap gemaakt zeg ziet er zo professioneel uit!
    Leuk om er lichtjes in te doen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige krans heb je gemaakt. Die kan blijven hangen tot na de kerst!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er héél gezellig uit Daphne. Ik ben dol op kransen, ik vind het altijd meteen iets gezelligs geven. Ik heb er binnen en buiten een aantal hangen. Leuk dat je er lichtjes in verwerkt hebt, wat ben je toch een handig persoontje ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met Jesse! Wat een gave krans heb je gemaakt van de spulletjes uit het bos. Wat een weekend was het toch! De bikini is de koffer niet in gegaan maar er zwommen genoeg mensen nog in de zee. Maar het weekend was geweldig. Laura en ik hebben afgesproken dat we tot mijn 88 hiermee doorgaan😍
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het is al weer vroeg donker hè.. Dan is zo'n lichtje een warm welkom als je thuis komt. Mooie krans heb je gemaakt! Zou ik ook weer eens moeten gaan doen, het is zo lang geleden...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gemaakt met allemaal natuurlijke materialen, wow heel mooi!
    Superleuk effect met de lichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooooi! Leuk gedaan!
    Herfst is na lente bij mij ook favoriet. Heerlijk! Vooral in het bos.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige krans!
    En door de lampjes ook sfeervol thuiskomen in het donker. Leuk.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen