dinsdag 30 oktober 2018

Kaart voor GerJanne.

Al meer dan een maand ligt de zoon van GerJanne in het ziekenhuis na een ongeluk.
Via haar blog houdt ze ons op de hoogte.
Ik lees haar berichtjes steeds met kippenvel.
Ik ben moeder van 3 kinderen en voel enorm met haar mee!
Ik wilde haar een kaartje sturen en afgelopen weekend had ik eindelijk tijd èn inspiratie voor een kaart.
2 Zelfs, want ook voor haar zoon maakte ik een kaart.

GerJanne had op haar blog geschreven dat ze zoveel steun krijgt uit Bloggersland en dat dat haar erg veel  goed doet.
Toen wist ik het:
 Ik maakte een achtergrond met ecoline.
Ik wilde in de kleuren van de Herfst blijven.
Na het ecoline kliederen (hihi) heb ik zout op het nog natte papier gestrooid,  zo krijg je wat vlekjes. Het zout onttrekt vocht, waardoor de vlekjes ontstaan.
 De tekst stempelde ik met Versamark en brons kleurige  embossing poeder.
Geeft een heel mooi glimmetje (zie foto links onder in de hoek).
De tekst maakte ik door verschillende stempels te gebruiken, delen afplakken omdat ik alleen 1 woord wilde gebruiken.
 Het woord "Blog" maakte ik met letterstempels.
Nog 2 kleine pearldrops om het woord te accentueren.
In de kaart schreef ik een persoonlijke tekst om GerJanne en hart onder de riem te steken.

Deze kaart link ik bij:
De Egel: #66, Quote op je kaart.
DAK: #22, Maak je eigen achtergrond. (Evoline)
Crazy for CAS: #19, Fall in Love. (Hetfstkleur en vriendschap)
CAS on Sunday: #144, Fall or Halloween. (Herfstkleur)

Morgen ben ik er met de kaart die ik maakte voor Matthijs, de zoon van GerJanne.







11 opmerkingen:

  1. Lief van je om een kaartje te sturen naar GerJanne en haar zoon. Mooi gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne,
    Echt lief en attent dat je aan hun denkt middels kaartjes deze is erg mooi met die tekst!
    Hee je hebt ook Bitmoji, wat een leukerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gebaar en wat een prachtige kaart! Ja, ik zeg weleens 'als de wereld er uit zag zoals blogland, was het een stuk beter'...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastische kaart en het is zeker waar. Lief dat je de woorden kracht bijzet met dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart heb je gemaakt Daphne en ik ben het helemaal eens met de tekst.. Superlief om hen zo een hart onder de riem te steken. Je achtergrond vind ik heel mooi met die overlopende kleurtjes en je teksten zijn toppie ge-embost.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daphne,
    ik heb je net gemaild en nu zie ik dat je het kaartje al gepost hebt. Ik ben er zo blij mee en ook met de lieve woorden die je schreef. Dat helpt echt. Gedeelde smart....en ik moet zeggen dat je kaart in het echt nog mooier is!! De kleuren zijn in het echt dieper, heel mooi!!
    Dank je wel. En ook voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Grappig dat ik de kaart voor Matthijs wel al gezien heb...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk veel dank voor het meedoen bij de challenge van DAK!

      Verwijderen
  7. Wat een lieve, mooie attente kaart! Wat een nare tijd voor haar. Het is idd echt je ergste nachtmerrie, dat er iets met de kinderen gebeurd. Ben altijd enorm blij als alle schaapjes weer thuis zijn....

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The background is amazing! Your chosen colour combination fits perfectly!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
    Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#22 – Make your own background}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#22 – Anything goes}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#53 – Autumn / Halloween}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat 2 kaartjes maakte voor GerJanne! En bedankt dat je meedoet aan onze Crazy for CAS challenge!

    BeantwoordenVerwijderen