donderdag 4 oktober 2018

52 WTC

Vandaag weer een Kerstkaart van mij.
Een kaart gemaakt met de sketch van de maand challenge van 52 WTC:
Deze afbeelding lag al heel lang op mijn knutsel tafel.
Ik vond hem erg leuk, maar op de 1 of andere manier gebruikte ik hem steeds niet.
Het rare is, ik zag er steeds een winterkaart bij......vraag me niet waarom, want de vogeltjes en de bloemen passen eigenlijk meer bij de lente volgens mij, maar ik kon er steeds geen kaart mee maken, tot nu.
Zelf denk ik dat het komt door de achtergrond kleur,  ik noem die kleur altijd ijs-blauw, misschien is dat het.

Hoe dan ook, met een mooi, bijpassend achtergrond papier, de juiste kleur papier (zelf gemaakt met ecoline) voor de sterrenrand en losse sterren en een kerst tekst op de kaart vind ik dit echt een kerstkaart geworden.
Wat ook meewerkt is dat de afbeelding glittertjes heeft (op bloemen, vogeltjes en takjes), dat doet gelijk al "Kerstig" aan.
Meedoen met de challenge kan nog tot vanavond 23.55 uur. Ik ben dus weer mooi op tijd😂.

16 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daphne,
    Word helemaal blij van dit kaartje, wat een leukerd!
    Die vogeltjes en magnolia en de vrolijke kleurtjes bij elkaar het komt allemaal zo mooi overeen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat word je toch vrolijk van die leuke kleurtjes, helemaal top weer...dikke knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke vrolijke kerstkaart Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart.
    Dit plaatje ken ik, ik heb het ook nog gehad.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk zo'n kerstkaartje in deze kleurtjes en met wat blingbling!
    toffe kaart voor onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke vrolijke kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, mooie kleuren en leuk tafereel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief plaatje met de vogels. Ik snap wat je bedoelt met het ijsblauwe en winter. Die associatie heb ik ook vaak.
    Het is een heel mooi kleurig kerstkaartje.
    Ook je kaart voor Jesse en de puppycursus is erg leuk! Dank je wel nog voor het meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kerstkaart, jij denkt helemaal out of the box, en daar hou ik wel van. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Daph.
    Ik ben gisteren nog als een speer naar boven gegaan, heb nog een kaart volgens de sketch gemaakt en......ben toen vergeten hem te plaatsen. blèh.
    Deze is erg leuk, mooie kleurtjes.
    Ik ben ook weer druk met de kerstkaarten. Heb er zelfs al een voor jullie!
    Fijn weekend en tot zondag kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie, kleurrijke kaart heb je gemaakt ! top
    blij met je deelname,
    fijn weekend,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Daphne, een schitterend kaartje, je word er helemaal blij van, en mooie kleuren ook.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen