donderdag 18 oktober 2018

52 WTC

Deze week is het weer gelukt om een Kerstkaart te maken voor 52WTC.
 Dit achtergrond papier lag nog op mijn tafel, want ik gebruikte het eerder voor de kaart voor Levi.
Ik vond het zo leuk dat ik het nu eens voor een kerstkaart wilde gebruikte.
Bij DCL vragen ze om een achtergrond met blokjes, ruitjes of Plaids, dus dat komt mooi uit.
Ik maakte een schudgedeelte op de kaart.
De Kerstman is een houten figuurtje, wat ik van een klein knijpertje afgehaald heb.
Hij staat lekker met zijn voetjes in de sneeuw.
De wiebeloogjes gebruik ik vaker, vind ik zo leuk, de kaart krijgt er net iets meer van.
Deze foto is genomen in de zon, de kleuren zijn nu nòg sprekender.

Nog een tekst stempel en wat glittertjes.
De randjes van het dp beïnkte ik met distress inkt.

De kaart staat nu nog even op mijn kastje en ik vind hem zelf leuker geworden dan hoe ik hem in mijn hoofd had, dus ik ben er blij mee.
Binnenkort gaat hij op mijn stapeltje kerstkaarten.....Ik zal ze eens tellen, ik ben benieuwd hoeveel ik er ondertussen heb.
Ik heb niet elke week mee gedaan, maar ik kom een heel eind.

Fijne donderdag, zal de Herfst nu echt beginnen?

25 opmerkingen:

  1. Erg leuke schudkaart met het schudgedeelte en kerstmannetje, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe kerstkaart Daphne. Ik kan er ook van genieten om een gemaakt kaartje een tijdje op de kast te laten pronken...
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gedaan. Ook eens gepiept naar je kaart voor Levi . Tof dat je dat deed, ik heb er ook aan gedacht, maar verder ben ik niet geraakt .X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke shaker kaart en de vorige is ook cool !!
    Fijne donderdag van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kerstkaartje, leuk gemaakt zeg! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel erg leuk en vrolijk kaartje, Daphne!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartje, lekker vrolijk!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een mooie en leuke schudkaart, mooi papier, en zo'n leuke kerstman ! Ik heb ook nog kerstfiguurtjes van knijpertjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gedessineerd papier past perfect voor een kerstkaart. Supermooi geworden met de 'schud sneeuw'!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke schudkaart geworden. Meteen voor twee doelen, dat is handig. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah, wat een leuk kaartje. Ook zo grappig met het schudgedeelte.
    V.mi. ga ik met mijn zoon en dochters en natuurlijk Levi Brunchen. Hoe gezellig allemaal bij elkaar. Vraag ik even naar de kaart die jij gestuurd heb. Wordt vervolgd.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart is dit geworden. Ik vind schudkaartjes altijd een beetje moeilijk om te maken! Maar bij jou goed gelukt. Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Daphne,
    Leuk zoals je het kerstmannetje hebt opgepompt met die oogjes!
    Heel Leuk dat het een schudkaart is!
    Mooi Dp weer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supervrolijk en leuk gemaakt Daphne. Die wiebeloogjes maken het inderdaad nog leuker. Schudden maar...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kerstkaart heb je erbij.
    Leuk de wiebeloogjes van de kerstman, dat maakt het grappig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk deze schudkaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo leuk weer eens een schudkaart te zien. Je bent echt van alle markten thuis hė?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk kaartje !
    schudkaartjes,altijd een succes
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schudkaartjes blijven zo leuk en ik vind het zo grappig dat heel veel technieken van long time ago weer helemaal hip worden of zijn. Nog even en de gelkaarten, theezakjes vouwen, papuela en ik weet niet wat nog meer komen allemaal terug. kaartje is zo als altijd weer een bjoetie...hugs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart! Oh, wat is het lang geleden dat ik een schudkaart maakte..
    En dat geruite papier lijkt nu totaal anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lover.

    BeantwoordenVerwijderen