woensdag 31 oktober 2018

Kaart voor Matthijs

Was ik er gisteren met een kaart voor GerJanne, (ze hebben de kaarten ontvangen, altijd fijn om te horen) vandaag de kaart die ik maakte voor haar zoon Matthijs:
Ik maakte de kaart nav de Sketch van 2 Sisters.
Tussen mijn knipvellen vond ik een leuke kikker, die met een fruitmand aan komt lopen. Die wilde ik gebruiken en toen wist ik ook in welke kleuren de kaart moest worden gemaakt.
Tussen mijn restjes vond ik papier wat goed bij elkaar paste, sommige papiertjes zijn zelf gemaakt met ecoline of acryl verf. (Ik gooi bijna nooit iets weg, heb altijd nog wel een bestemming voor kleine stukjes papier)
Met de sketch erbij bouwde ik de kaart op.
Toen ik tevreden was heb ik alles vast geplakt en een toepasselijke tekst gestempeld.

Vertelde GerJanne ons in haar berichtje van voor het weekend dat Matthijs naar huis mocht, helaas kregen ze na het weekend slecht nieuws en moest hij zelfs weer geopereerd worden.....
Wat een domper voor hun allemaal.
Mijn persoonlijke tekst in de kaart klopt ook niet helemaal nu, maar het komt uit een goed hart, dat begrijpen ze vast wel.

Morgen een Kerstkaart.


11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor Matthijs gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is ook een heel leuke kaart, die kikkert vast en zeker op. Wat naar dat het niet goed gaat met de jongeman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk beterschapskaartje, heeft hij nu dubbel nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt. Erg leuk.
    Bedankt voor je bijdrage bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Daph, geweldig zoals je al die stukjes papier hebt gebruikt en dat kikkertje blijft leuk, ik ben er al doorheen, dat is jammer.
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Ah deze is ook zo leuk, Super lief van je en het wordt vast en zeker zeer gewaardeerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke kleuren,die een zieke toch een beetje kunnen opvrolijken. Wat ik ook zo leuk vind, is dat vrouwtje waarmee je je berichten afsluit. En volgens mij, lijkt die ook op jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en lief kaartje voor Matthijs. En je tekst klopt eigenlijk wel hoor. Alleen de oefeningen worden nog even uitgesteld. Maar wel dat we op positieve berichten blijven hopen. Doen we ! En je weet al dat hij het erg waardeerde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, het kan zomaar weer veranderen... Hopelijk mag hij toch snel naar huis..
    Ik sta iedere keer weer versteld hoe verschillend jouw kaartjes zijn. Zelf blijf ik vaak in hetzelfde hangen..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen