dinsdag 10 maart 2020

En dan ben ik 50🤗

Toen ik vanmorgen wakker werd was ik zomaar opeens 50!!
50 Jaar..... het is wat😁.
Er ligt een hele stapel kaarten op mij te wachten, zó leuk en ontzettend lief.
Ik ga ze straks,  onder het genot van een kopje koffie en een stukje taart allemaal open maken en bekijken.

Nu eerst de kaart die ik maakte voor Jade,  onze dochter.
Zij was namelijk gisteren jarig!!
Natuurlijk maakte ik de kaart in de kleuren Jade groen en een beetje Lila,  vond ik wel een leuk detail 😉.
Daarnaast ook roze,  veel hartjes,  een strikje, en hier en daar wat glittertjes,  echte meisjes dingen.
Bij MHHC is een hele leuke challenge,  "lift en kaart van jezelf,  van 2 jaar, of langer geleden.
Ik heb gezocht op mijn blog en kwam een hele leuke kaart tegen die ik destijds maakte voor Mylo,  onze middelste, toen hij 15 werd.
Ik vind het extra leuk,  want maakte ik toen een jongens kaart, voor Mylo zijn verjaardag,  nu dus een meisjes kaart, voor Jade haar verjaardag.
Ik hou van details,  schreef ik al eerder, voor mij is de cirkel rond,  het moet zo zijn dat deze maand, de maand dat Jade jarig is,  deze challenge is😉.
Kaart voor Jade hierboven.
En de kaart voor Mylo,  van 2,5 jaar geleden.

Straks komen mijn ouders en schoonouders even koffie drinken.
Ook mijn 87 jarige oude buurvrouw/vriendin haal ik op voor een bezoekje aan mij.
Zij lust ook wel een taartje.

De kinderen zijn naar school,  mijn man is naar zijn werk
Eigenlijk is het een gewone dag, maar met een feestelijk tintje
Vanavond gaan we lekker uit eten met ons gezin,  gezellig, daar heb ik zin in!!
Mijn feestje vieren we later, als het allemaal weer wat rustiger is om mij heen.

Fijne dag en als ik Sarah tegen kom zal ik haar de groeten doen van jullie 50 plussers,  whahahaaa😂
Challenges:
MHHC, #19, Lift een kaart van jezelf.
Creative Sketchy Girls, #45, Girls Only,  2de inzending.
2 Sisters, #37, Strepen of stippen,  3de inzending.

Oh ja, was ik nog vergeten te vertellen,   ik stond in de top 3 bij Cheerful Sketches.
Een hele eer, ik mag gast disigner zijn volgende maand.

32 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, Daphne. En ook met je dochter, wat een super mooie kaart heb je voor Jade gemaakt!
    Een fijne dag en laat je maar lekker verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Daphne en met je dochter! Prachtige kaart en mooie kleur, toepasselijk ook voor haar naam. Ook de eerdere kaart voor Mylo is schitterend.
    Super leuke dag gewenst en een fijn etentje met ze allen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik je te feliciteren met je toppertje!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel gelukkige verjaardag, hopelijk puilt je brievenbus vandaag ook nog uit met superveel verjaardagspost!
    Geniet van je koffie met taart en alle bezoekjes en verwennerijen!
    De kaart voor je dochter is heel mooi, leuke lift van de kaart voor je zoon! Jullie vliegen ook van de ene verjaardag naar de andere...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Daphne! Dubbel eigenlijk, ook met je dochter! 50 een mooie mijlpaal! Heel leuk de jongens- en meidenversie van je prachtige kaart! Geniet er van vandaag! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd, en ook nog eens dubbel!
    Ik wens je een hele fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hieperdepiep hoera voor jou:) Van harte gefeliciteerd met je 50-ste verjaardag Daphne. Gezellig vanavond uit eten en lekker aantutten vandaag. Ik ben zoooo benieuwd wat je van mijn kaart vindt, ik had zoveel voorpret tijdens het maken hihi.
    Ook nog gefeliciteerd met je dochter en wat leuk om juist deze "gelifte" kaart voor haar te maken.
    Ik wens je een hele fijne gezellige dag toe.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Daphne. Geniet van al je post die je hebt gekregen ( hoop ik tenminste dan die van mij ook is aangekomen )
    Mooi kaartje voor Jade, leuk 'gelift' naar die vorige.
    Geniet nog van je dag en veel plezier met jullie etentje vanavond.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd!
    Geniet er maar volop van, voor je het weet wordt de volgende mijlpaal alweer gevierd, haha.
    Prachtige kaart maakte je voor Jade (nogmaals gefeliciteerd), de lift is heel goed gelukt!
    En dan nog een keer gefeliciteerd, nu met je gastdesignersschap (zullen we gaan scrabblen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart is heel mooi gemaakt, een echte meisjeskaart net zoals die voor je zoon een echte jongenskaart was, super!
    Groetjes en een prettige verjaardag verder.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Daphne
    Van harte met je 50ste verjaardag, lekker genieten van alle leke dingen vandaag !
    Leuk dat je zo'n stapel kaarten hebt ontvangen, ik las in je reactie op mijn blog, dat het kaartje voor Jade in de smaak is gevallen an harte met haar 14de verjaardag!
    Lekker eten vanavond met elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daphne gefeliciteerd met je verjaardag en geniet samen met je gezinnetje van deze geweldige dag.
    Ook voor de verjaardag van je dochter mijn felicitaties.
    Ik vind de kaart die je voor haar gemaakt hebt supermooi,daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Nog een fijne dag en geniet van koffie en gebak bij het uitpakken van je post.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Fijn dat je zoveel kaarten gekregen hebt, dat alleen al is een feestje op zich :-) Geniet er nog van vandaag!
    Hele mooie kaart heb je voor je dochter gemaakt. Ook nog gefeliciteerd met haar! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd meis. Vanavond lekker met gezin uit eten, dat is quality time. Ik houd je nog maar heel even gezelschap in de club van 50, volgende maand ga ik die verlaten.
    Ook nog gefeliciteerd met je dochter, een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hieperdepiep hoeraaaaa, welkom in de wereld van de 50!
    Wens je een fijne dag nog en gezellig uit eten met je gezin.
    Ben echt benieuwd wat je van kaart vindt, de mijne komt morgen online.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag is jouw dag, van harte hoor! Leuke kaart heb je voor Jade gemaakt, grappig dat je die van Mylo gelift hebt. Veel plezier nog vandaag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte Sarah 😍.... zo te lezen is het een geslaagde dag!
    Wat heb je een prachtige kaart voor Jade gemaakt.... en een supergave lift. Wat heb je dat mooi bedacht... inderdaad de cirkel is nu rond!
    Heel fijn dat je Jade's kaart mee laat doen bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. GEFELICITEERD!!! Viel wel mee he dat 50 worden.....
    Ik hoop dat je heel veel verjaardagspost hebt ontvangen.
    Je hebt je eigen kaart mooi gelift. Is wel te zien dat deze voor een meisje is. Wat een feest bij jullie thuis. 2 dagen achter elkaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Daphne, Sarah geworden vandaag. Een gezellige dag. Geniet ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha gefeliciteerd Sarah, join the club :) Wat klinkt dat allemaal gezellig, kaartjes, taartje lieve mensen om je heen. Wat wil een mens meer, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve kaart voor je dochter. Met zorg en aandacht gemaakt.
    En vandaag je eigen verjaardag. Van harte! Ik hoop dat jullie brievenbus propvol met kaarten voor jou zat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte met de verjaardag van je dochter, en natuurlijk vandaag voor jezelf. Je maakte een mooi kaartje voor haar. Als het goed is mijn kaartje inmiddels aangekomen, ik heb in blogland gezien dat er vele mooie kaartjes jou kant op zijn gegaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter en ook nog met jouw verjaardag. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
    Je gelifte kaart is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie verjaardag dames! Ben iets te laat om jullie te gelukwensen maar daarom niet minder gemeend! Prachtige kaart zoals steeds!
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Daphne,
    nog van harte met Jade! Dat is ook zo dat zij een dag voor jou jarig is. Je kaart voor haar is super en heb je prachtig gelift van de kaart van Mylo.
    Ik hoop dat het etentje gezellig en lekker was! En dan binnenkort het echte feestje. Misschien ben je dan een beetje gewend aan het feit dat je nu toch echt 50 bent!
    Had ik het geweten dat je vanmiddag alleen zat! Of viel het achteraf mee??

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw! Mooi voor Jade! Heb je genoten van je dag? Ik denk het wel! 🎂🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heb je mijn kaart echt nog niet ontvangen? Je mama schreef dat ze de muiskaart bewonderd had, dus iemand van jullie moet zich vergissen...
    Afgelopen periode is er van mij al heel wat post te laat of niet gekomen. Hopelijk deze kaart zonder problemen!
    Verlos me uit mijn lijden.... 😝

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hartstikke Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag.
    Een grote meid ben je vast al wel dus ga zo door.
    Groetjes Ida Camman

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alsnog proficiat!!! Mooi gemaakt!! Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog van harte gefeliciteerd met je eigen verjaardag en met die van je dochter!
    Leuk kaartje heb je gemaakt voor onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mooie kaart, leuk dat je weer meedoet.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen