zondag 1 maart 2020

Voorjaar!

Voorjaar,  Lente,  oooooh,  wat heb ik daar zin in.
Weg met die wind, met die regen,  met die sombere dagen.....
Om alvast in de stemming te komen maakte ik gisteren een echte voorjaarskaart:
               Achtergrond papier komt uit een oud blokje, van Action. 
Ik zit echt in de "Use your stuff" fase.
De vele bloemen en de kleurtjes vind ik echt vrolijk en voorjaars achtig aandoen.
 De vlinder stempelde ik met Versamark en roze en brons embossing poeder.
De vleugels gaf ik hier en daar wat pearl drops accentjes.
Ik sneed het uit en plakte het met kleine stukjes foam op de kaart,  geeft diepe.

De leuke sketch is van FMS.
Alweer een kaart die ik deze maand kan  versturen,  omdat er veel jarige op mijn kalender staan😊
Challenges: 
FMS, #424, Sketch.
Creative Sketchy Girls, #45, Girls Only.


Fijne zondag allemaal.
Ik ga lekker aan de knutsel, daar is het echt weer voor!!

26 opmerkingen:

  1. Ja, laat maar komen dat voorjaar! Het hoeft niet meteen 20 graden of meer te worden, maar even geen harde wind en winterse buien meer aub... Je kaartje is tof, daar krijg je inderdaad een lente-gevoel van!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat iedereen de storm en kou wel zat is! Ook ik heb zin in het voorjaar! Alhoewel in de tuin mijn narcissen goed hun best doen en de hyacinten zijn ook al uit dus dat ziet er al vrolijk uit maar ja die storm hé?Je kaartje ziet er vrolijk uit en leuk die vlinders! Je roze kaartje van hier onder is ook een vrolijk kaartje! Hou ook van deze kleur! Ik zeg goed bezig hoor!! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals iedereen tracht ook ik naar de lente.
    Heel mooi kaartje hoor (ook het vorige).
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan, papier met de vrolijke kleurtje en de vlinder top. De lente is ontwaakt in mijn tuin, een bloeiende Japanse roos, krokussen en de narcissen en tulpen kunnen elk moment opengaan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan ook voor mij niet snel genoeg voorjaar zijn, heerlijk naar buiten in het zonnetje.
    Genoeg wind en water gehad voorlopig.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk voorjaarskaartje Daphne.
    Hier is de regen weg, althans voor het moment, maar die stormachtige wind nog niet.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke voorjaarskaart!
    Big smile op mijn gezicht.
    Ik snap je helemaal:),heb zin in mijn tuin.
    Ik heb nog bloemen die bloeien van vorig zomer en een verdwaald viooltje bloeit ook al weer,zo leuk:)
    Dee week meer zon,joepie!!!
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie kaart om inderdaad zin in het voorjaar te krijgen. Ik neem me ook vaak voor niets meer te kopen en eerst op te maken wat ik heb maar dat gaat nooit lang goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schatje Daph.ik heb ook zo'n zin in een beetje voorjaar, dacht dat het vandaag was en ging ff fietsen. Pffft, net om de hoek begon het te hagelen (terugweg) dus ik was, bijna, voor de bui binnen. Wel een bakje viooltjes gekocht, zo vrolijk.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en mooi voorjaarskaartje heb je gemaakt Daphne, daar worden we wel vrolijk van!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou...ik kn ook niet wachten tot de lente komt, Daphne. En dit kaartje brengt al aardig wat voorjaar binnen bij de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij ook zoveel jarigen in maart. Mooie voorjaarskaart, vooral de vlinders vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk deze vrolijke kaart, mooie kleurtjes en leuke sketch Daphne. Van mij mag het weer ook beter worden hoor, ik kijk er echt naar uit :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke fleurige kaart, ik zoek ook steeds meer lente papier
    (daar word je zelf ook vrolijk van)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee Daphne,
    wat een enige kaart! En het was echt freubelweer! Niet dat ik dat gedaan heb, helaas...komt van de week wel. Handig dat je in je use your stuff fase zit. Dan heb je straks ruimte in je kamertje voor nieuwe spullen...ik moets wel lachen om de verwarring over Ed...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk kaartje, idd weg met de herfst :) En juist leuk dat je use what you have toepast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt voorjaar deze kaart! En zo leuk om te zien dat 2 kaarten met dezelfde sketch zo verschillend kunnen zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Daphne
    Wat een heerlijk vrolijk fris voorjaarskaartje en ja als je in je spulletjes spit zijn er toch altijd hele leuke papiertjes enzo te vinden en dat is leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt voorjaar idd. Lekker fris!
    Leuk dat je zo veel uit voorraad kunt gebruiken. Je komt soms vast verrassingen tegen. En het ruimt mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ook voorjaar besteld!
    Leuke kaart met spullen die ik ook heb!
    Ik wil jouw nog super bedanken voor de kaart voor Moriander. Heel lief met de ondeugende aap. De oogjes waren tijdens de reis gesneuveld, maar ik heb er nieuwe opgeplakt. Hij is zo lief, dat aapje! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje Daphne! Ik ben ook wel klaar met de donkere, natte dagen.. Laat de lente maar komen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke lentekaart! Daar vrolijk je echt van op. Het is op dit moment ook zo somber buiten. Dank je wel voor je dikke kus ;-). En je lieve woorden. Het is ook echt of het hier maar niet ophoudt. Het moet toch een keer weer de goede kant op gaan. Daar ga ik voor! Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie voorjaarskaart Daphne. Geeft toch best een goed gevoel hè om 'oudere' spulletjes te gebruiken. Tja, het voorjaar, ik laat het maar voorjaar zijn in mijn hart ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a great card! Love that pretty paper and the sweet butterflies! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful patterns and colors! Gorgeous card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen