zaterdag 28 maart 2020

Voor Vera.

Vandaag een kaart die ik maakte voor Vera
Ze heeft de kaart ontvangen,  dus kan ik het hier al laten zien.
Ze is 1 April pas jarig,  maar beter op tijd dan te laat.
 Een Lente achtig kaartje,  Vera is graag buiten.
Ze maakt veel jam, chutney en ingemaakte groentes en gebruikt daarbij spullen uit haar eigen tuin.
Ik denk dat ze "landelijk" woont en dus zal dit plaatje,  van de lieve koe met haar kalf goed bij haar passen.
 De papiertjes komen uit eigen voorraad, de bloem is een snijmal,  die kreeg ik voor mijn verjaardag van Martha

Met mooie papiertjes is de kaart al "half af" zeg ik altijd.
Ik vind dit een hele  mooie kleuren combinatie bij elkaar.
Super leuke sketch ook!

Dan nu weekend!!
We zijn er aan toen.
We pakken allemaal onze rust,  gaan een beetje rommelen in de tuin en eten vanavond makkelijk.
Even lekker ontspannen en opladen voor volgende week.
Fijn weekend en pas goed op jezelf!!
Challenges:
Carlins Kaartenparadijs.#20, Sketch en Lente.
De Egel, #96, Boerderij (dieren)

24 opmerkingen:

  1. Super leuke verjaardagskaart, vrolijk met de mooie mama koe en haar jong.
    Geniet van je weekend, kreeg gelijk honger van je kaasplakje hihi
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met het plaatje met de koetjes erop. Een fleurig geheel Daphne.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een mooi lentekaartje met deze kleuren!Een lief plaatje ook! Geniet ervan vandaag! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons mogen de koetjes op 1 april terug de weide in.
    Je zou ze dan eens moeten zien rondhuppelen, dan voel je echt de lente.
    Een mooi plaatje en bijpassend papier en afwerking.
    Leuk gewerkt me onze schets.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed op tijd!
    Mooie kaart maakte je, ik denk dat ze die zeker weet te waarderen.
    Grappig, dat bloemetjespapier heb ik ook nog, dat is al best wat jaartjes oud, maar nog steeds vind ik het mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren op deze leuke kaart Daphne. Het plaatje van de koeien is geweldig. Lekker genieten van het weekend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk nostalgische lentekaart... Superleuk gemaakt voor Vera!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en leuk deze koetjes en met de bloemen erbij is het zeker een echt lentekaartje.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke voorjaarskaart.
    Hier ook rustig aan in het weekend beetje rommelen en ook in de tuin bezig geweest.
    Bedankt voor je lieve verjaardags kaart!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je toch een keukenpapier Daph.
    Mooi gedaan weer.
    Hopelijk kunnen we weer gauw samen "kletselen".
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje! Het papier is inderdaad erg mooi en maakt de kaart al half af. Het plaatje met de mooie koeien doet de rest.
    Wel toevallig dat je met de sketch van mijn kaart van vandaag hetzelfde hebt gedaan. Zet je die morgen online?? De challenge loopt tot 29 maart en ik weet niet helemaal hoe het met de tijd in Amerika is. Zou zonde zijn als je te laat was.
    Geniet van je vrije dagen. Hebben jullie wel verdiend!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Huh... keukenpapier???? Leuk papier natuurlijk.😝🤔😳😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps, ik heb de envelop maar opengemaakt en ik heb heel iets anders gevonden hahaha. Krijg ik de koe ook nog? Omdat ik 60 wordt? Hahaha, geintje. Ik heb een hele mooie bloem van je gehad en daar ben ik heel blij mee. Maar je verhaaltje klopt wel hoor, ik woon heel landelijk en ben graag buiten. Geniet van je vrije tijd, heb je verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi om te lezen hoe je met zorg een passende kaart voor de jarige maakt.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje voor de jarige Daphne. Geniet van je vrije tijd.
    Blijf gezond.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat wordt een lekker weekend zo te zien..en rust maar goed uit, alles kost nu meer energie.
    Onze Willemijn had bij Bakker Bart in Almelo geholpen de voorraad op te maken. Die verkopen dan een tas met brood voor 5 euro. Zij blij en Willemijn blij. Doen jullie ook wel eens zoiets of hebben jullie nooit brood over?
    Heb ik nou al iets over het kaartje gezegd? Nee!
    Het is erg leuk en past helemaal bij de lente en bij de Egel! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtige kaart.
    En ziet er gezellig uit je kaasplankje, geniet van deze zondag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben daar nu ook volger geworden wat je me als tip gaf, alleen kan ik niks plaatsen..krijg iedere keer dezelfde reactie helaas.

      Verwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Echt super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi voorjaarskaartje heb je gemaakt! Ik mocht gastdesigner zijn op het blog, maar vond het geen gemakkelijke sketch. Maar dat is dan juist weer leuk aan een uitdaging, denk ik dan maar. Geniet van deze relaxte zondag!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Daphne
    Leuk lentekaartje met mooi plaatje!
    Heerlijk weekend lekker genieten en opladen voor komnde week, geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje zeg. , het is echt een voorjaarskaartje geworden in prachtige kleuren. Hou het gezond . Dank je wel voor het meedoen aan de boerderij challenge van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen