donderdag 12 maart 2020

Héél erg bedankt!

Voor vandaag en kort berichtje van mij.
Om jullie allemaal héél erg te bedanken voor de vele mooie kaarten die ik mocht ontvangen voor mijn 50ste verjaardag.
Ik probeer,  nee ik ga iedereen nog persoonlijk bedanken via je blog,  maar de komende dagen ben ik druk aan het werk en heb daarom bijna geen tijd om te bloggen.
Heb geduld.
Hieronder een foto van de vele kaarten, het waren er bijna 50!
Zó leuk,  ze hangen in mijn kamer,  waar ze voorlopig even lekker blijven hangen.
DANK JULLIE WEL!!


22 opmerkingen:

  1. Ja en dan ben je 50! Nog van harte Gefeliciteerd Daphne en behalve een getalletje veranderd er niets hoor,hihi Je hebt heeeel veel kaarten ontvangen uit blogland ..wat een feest vreugde! Werk ze en ook nog gefeliciteerd met je dochter!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat zijn er veel!
    Ik heb er met liefde een bijdrage aan geleverd 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijna 50 ? Voor ieder jaar een kaartje dus :)
    Graag gedaan !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk dat je zo verwend bent en ik zie die van mij er ook bij liggen hihi. In blogland was duidelijk te zien dat Daphne 50 werd, ik zag al héél véél kaarten voorbij komen. Erg leuk hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow wat ben jij lekker verwent met zoveel mooie verjaardagskaartjes Daphne....en gelukkig zie ik dat ook die van mij aangekomen is...Hopelijk heb je een hele gezellige dag gehad...en dan kan je nu nog lang nagenieten van zoveel mooie kunstwerkjes

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel post ontvangen zeg, zo veel mooie kaarten. Jade had haar kaart na haar verjaardag denk ik, want ik had beide kaarten in één envelop gedaan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch dat je zo veel kaarten hebt gekregen. Geniet ervan!
    De mijne is ook goed overgekomen, zie ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh geweldig wat een kadootje zo!! Dat is zeker genieten met zoveel kaarten en ook zoveel mooie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne
    Wat super dat je zoveel felicitatiekaartes hebt mogen ontvangen!
    Leuk dat je ze allemaal gaat ophangen!
    Lekker werken en genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het open maken van de enveloppen is een feestje op zich! Ik weet het nog van mijn 50e verjaardag (ook al ben ik het al jaren). Ik was er de halve ochtend mee bezig, want elke kaart wordt van alle kanten bewonderd...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je ontzettend verwend! Heerlijk al die kaarten bij elkaar! Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig toch al die mooie kaartjes, dat is toch de kers op de taart!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je zoveel kaarten hebt mogen ontvangen! Kan je nog laaaaang van genieten! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk zo'n stapel verjaardagspost, voel je je toch dubbel jarig! Daar zitten heel wat pareltjes tussen!
    Blij dat mijn kaartje ook aangekomen is.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik durf haast geen reactie achter laten....Ben helemaal je verjaardag vergeten. En dat terwijl je Sarah bent tegengekomen. Alsnog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!!! Zo te lezen ben je de dag goed doorgekomen en ben je goed verwend met zoveel mooie kaarten. Zo hoort het ook. Ik ga vandaag de hele dag freubelen en dan ga ik mijn uiterste best doen op een mooie te laat kaart. Misschien kom je dan op 50 kaarten uit.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te zien ben je goed in het zonnetje gezet.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Daphne,
    Ohhhhhhh. Ik heb dat allemaal helemaal gemist. Ik kwam er nu via een ander blog achter. Nog van harte gefeliciteerd (lekker dan, 10 dagen later) Ik had je anders zeker een kaartje gestuurd, maar als je het leuk vind mag je mij je adres doen dan verras ik je een keer met een kaartje.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen