dinsdag 24 maart 2020

Sarah daagt Sarah uit.

Haha,  ik heb zo'n lol om de titel van dit bericht gehad!!
Op mijn 50ste verjaardag (dus toen ik Sarah werd) kreeg ik een kaart van de enige echte Sarah.
Hierin zat ook een zakje met verschillende disign papiertjes en een uitgesneden Zebra van MD.

Erbij en briefje van Sarah "Ik daag je uit om met deze papiertjes en de Zebra een kaart te maken en die te plaatsen op je blog op dinsdag 24 Maart."
Oeh..... spannend, ik had nog nooit zo'n uitdaging gekregen en ik ging het graag aan!
Eerst en paar dagen broeden op een idee,  en uiteindelijk is het gelukt om mijn kaart te maken.
 Ik gebruikte een grote snijmal van Action voor de basis.
Ik maakte er een groot label van.
 Het dp in reepjes geknipt en die,  samen met een wit papier,  wat ik eerst met een embossing folder door mijn BigShot heb gedraaid,  op een zwart papier geplakt.
Dit weer op de kraft basis geplakt.
 Voor de Zebra maakte ik een achtergrondje met 2 stukjes van het dp.
De hoekjes met een hoek pons bewerkt.
Past mooi bij de vorm van de basis kaart.
 De zebra had Sarah al voor mij uitgesneden.
Ik heb op internet gezocht hoe ik hem in elkaar moest zetten,  had ik namelijk nog nooit gedaan.
Door goed te kijken is het gelukt, het was wel lastig hoor😊, wat een gepriegel.
Sarah heeft de Zebra uitgesneden van papier waar al een zelf klevend laagje acher zit.
Zó handig,  dat had ik nou weer nooit zelf bedacht. (Goeie tip,  bedankt,  alleen vraag ik mij wel af wat voor een papier of plak laagje dat is Sarah....)
Met het staartje heb ik even zitten stoeien, uiteindelijk vond ik het op deze manier het leukste.
Het oogje was eerst open (een rondje), maar omdat ik geen witte pen heb (Ik wilde graag wat wit op het zwarte oogje maken voor wat meer "leven") heb ik op het laatste moment het oogje weer van de Zebra af gekrabbeld en het dichte oogje erop geplakt.

Sarah,  het was ontzettend leuk om deze uitdaging aan te gaan!
Normaals bedankt.

Gisteren natuulijk de persconferentie gekeken op tv.
We moeten het even verwerken allemaal.
Wel mogen wij onze bakkerij nog steeds open houden,  alhoewel we dan wel de nodige aanpassingen moeten gaan doen.
Het houdt ons volop bezig.
Het blijft spannend.
Ik denk ook veel aan jullie,  lieve blog vriendinnen.
Iedereen heeft er mee te maken.
Blijf sterk en blijf elkaar steunen!
Challenge:
4SCB, #30, Maart roert zijn staart.

22 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan Sarah.....eeeeehhhhh Daphne. De titel van deze blogpost brengt me helemaal in de war ;-)
    Mooie mail heb je gebruikt voor de basis van je kaart. Deze ken ik nog niet.
    Zal vast lastig zijn om de bakkerij nu open te houden maar ook wel weer fijn. Het geeft structuur aan je dag en je maakt mensen blij dat ze hun dagelijkse boodschappen nog kunnen doen. Sterkte met alle maatregelen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je titel is super leuk!
    En wat maakte je een leuke tag, heel tof gedaan. De embossing erbij is ook mooi. En alles match zo goed! Je bent helemaal geslaagd.
    Het papier plak ik op brede dubbelzijdige tape. Ze verkopen dat van het merk Joy craft of Craft emotions. De tape is zo'n 10 CM breed en voor die de diertjes en andere pruts snijmallen, vind ik dat onmisbaar en super handig. Welke maatregelen zijn er bij jullie aangepast? Succes! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Daphne! Het model is ook zo leuk. Ik wens jullie veel succes in de bakkerij; ik leef mee met jullie. Zo'n spannende tijd... Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk heb je dit gemaakt met de items van Sarah, zo veel leuke details in je kaart. Sterkte met alles.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk om op deze manier uitgedaagd te worden. Je hebt een erg leuke kaart gemaakt, knap hoe je de papiertjes hebt gecombineerd, goed geslaagd hoor. Sterkte met het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaartje Daphne! Helemaal verliefd op de schattige zebra! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daphne,
    Wat een gave kaart heb je gemaakt. En wat leuk bedacht, zo'n uitdaging haha. Heel erg mooi. Hopelijk lukt het allemaal met de bakkerij, het zijn vreemde tijden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Wat lief en leuk van Sarah dat ze jou zo heeftvuitgedaagd en wat heb jij er een leuke kaart van gemaakt, inderdaad priegelen,vik denk dat Sarah dubbelzijdig breed tape, van craftemotions of van die A4 dubbelzijdige plakvellen heeft gebruikt ik doe dat ook vaak met uitgestanste teksten ....
    Veel sterkte voor jullie met jullie bedrijf en de aangescherpte regels!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit heb je weer heel erg leuk gedaan Daph. Heel inspirerend.
    Een hele dikke kus.mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging had Sarah voor jou als kersverse Sarah bedacht Daphne;) Je hebt er ook een heel gaaf label mee gemaakt, heel fleurig en leuk die verschillende papiertjes op de achtergrond.
    Spannend allemaal, zeker ook voor jullie met de bakkerij. Sterkte en hopelijk krijgen jullie begrip en medewerking van iedereen.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaahhh wat een leuk idee van Sarah! En wat heb je er iets moois van weten te maken! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk, ik geef je een dikke 10!
    Leuk idee van Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijke tag heb je met de zebra gemaakt, toch wel een echte uitdaging voor jouw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super vrolijke tag heb je gemaakt van je pakketje Daphne. Hier in huis vandaag het nieuws in laten werken dat er geen centrale examens worden afgenomen. De schoolexamens zijn weer uitgesteld en hoe het allemaal vorm gaat krijgen en wanneer is weer afwachten.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heeft Sarah toch en leuke ideeën! Jij hebt een geweldig kaartje gemaakt van je gekregen spullen. Mooie vorm is het ook. Ik heb hem ook, maar betrap me er steeds op dat ik het vergeet....dom, want het ziet er zo leuk uit!
    Sterkte jullie ook. Het is zo'n bizarre toestand en zo ontzettend ernstig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphné,

    Via het blog van Sarah kom ik hier even bij jou piepen. Was ook nieuwsgierig naar hoe jouw kaartje er zou uitzien... Top! Echt waar...
    Ik heb de hele Marianne collectie dieren maar de zebra heb ik nog niet gemaakt... Moet ik toch eens doen zie ik...
    Leuke snijmal van bij Action... Al een oude of zou hij nog te vinden zijn? Moet eens kijken als we terug buiten mogen...
    Misschien kom je vandaag wel eens bij het KKT kijken...

    Zorg goed voor jezelf en je naasten!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend originele uitdaging zeg...
    En ik vind de kaart zo enig geworden! Het was meteen ook een leuke afleiding in deze akelige tijd. Succes bij alle maatregelen die jullie moeten nemen en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee deze uitdaging en je hebt er echt wat moois van weten te maken.
    ja die diertjes vind ik ook zo leuk maar ik vind het veel te veel gepriegel, niks voor mij.
    Gelukkig mogen jullie nog open zijn, brengt zoveel stress ook mee, hou jullie taai XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke uitdaging. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!
    Spannende tijden. Het beste voor jullie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje, grappig die zebra en mooi model!
    Dankjewel voor je deelname aan onze staart-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen