dinsdag 3 maart 2020

Stoere kaart.

Afgelopen zondag was het heerlijk knutsel weer.
En het begin van een nieuw maand,  dus veel nieuwe challenges!!
Leuk,  ik ben er eens lekker voor gaan zitten.
Muziekje aan en verstand op nul,  zo fijn om mijn hoofd lekker leeg te maken.

Vandaag laat ik jullie en kaart zien die ik gemaakt heb voor een broer van een kanjer:
Een stoere jongens kaart,  met veel blauw en om het extra vrolijk te maken geel erbij gebruikt.
 De skater is een stempel,  die ik veel te weinig gebruik.
Jammer,  want vooral voor een jongen is het zeer geschikt.
Deze broer van een kanjer hield van echte jongens dingen heb ik gelezen,  daar past de stempel mooi bij.
Hartelijk Gefeliciteerd is een klein stickertje.
Ik wilde de kaart niet teveel meer geven,  omdat het disign papier al vrij druk is.

Weten jullie dat post voor Kanjers niet meer bestaat,  maar dat Lydia doorgaat met dit mooie initiatief?
Zij heeft de naam veranderd ik "Kanjer Post" en ik heb mij ook daar meteen weer aangemeld!!

Deze kaart laat ik meedoen bij de volgende challenges:
Cheerful Sketches., Maart, Sketch.
De Egel, #94, Stiksteekjes, 2de inzending.
DAK, #39, Mannelijke verjaardag kaart.
Creative Crafting Uncles, #2, Sport.
2 Sisters, #37, streepjes en/of stippen.

De skater kan mooie sprongen maken,  maar zie "mij" eens gaan, hihi:
Gauw naar het ziekenhuis.
Het gips van Mylo mag eraf en we hebben ook een afspraak bij een arts..... benieuwd wat er te horen krijgen🙄.

26 opmerkingen:

  1. Toffe kaart, zal je deze jongen vast heel blij mee maken!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Daphne! Knap dat ze zoiets weer opgepakt hebt.
    En hihi die plaatjes van jouw zijn zo leuk altijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, stoere kaart! Gaaf stempeltje van de skateboarder! Succes op het ziekenhuis, gips er af klinkt in ieder geval fijn! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, we hebben veel knutselweer hè de laatste tijd...
    Wat een stoere kaart; je moet maar durven op zo'n skateboard... De kleuren zijn mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere stoere kaart is het geworden. ook nu kan het contrast tussen onze kaarten met deze sketch haast niet groter zijn.
    Succes in het ziekenhuis. Ik hoop voor jullie dat de arts goede berichten heeft!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Mooie stoere jongenskaart, ik heb die stempel ook en inderdaad gebruikbik em ook niet veel....
    Ja ik kreeg ook een mailtje maar heb me nog niet aangemeld, ga ik per direct doen!
    Succes met Mylo!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof kaartje heb je gemaakt voor een mooi initiatief.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en een super initiatief, super spannen het gips eraf. Duim voor goed nieuws bij de arts.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en lekker stoer.
    Heel leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaart, heel stoer!
    Succes in het ziekenhuis (al zijn jullie waarschijnlijk al terug), hopelijk positieve berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke stoere kaart en dan staan strepen er heel leuk bij.
    Dank je wel voor je deelname deze maand bij onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel hoog "Oh ja" gehalte, het stempel heb ik ook, is idd goed voor een jongenskaart. Lekker vrolijk met deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super stoere kaart Daphne! Dit zijn zeker leuke stempels, ik heb ze ook en nu ik dit bij jou zie ga ik ze ook snel weer eens gebruiken. Hopelijk krijgen jullie positief nieuws voor Mylo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk gekleurde stoere kaart Daphne en inderdaad fijn dat dit mooie initiatief voortgezet wordt. Hopelijk een goede afloop in het ziekenhuis?
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heerlijk stoer kaartje Daphne, daar gaat vast iemand blij van worden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi stoer kanjerkaartje Daphne...prachtig initiatief en fijn dat het zo doorgaat....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een stoere kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een echte stoere jongenskamer Daphne,
    heel mooi en wat lief dat je dit doet.

    Hoop positief nieuws voor Mylo.

    Groetnis fan Ina

    Ps; bijna is het zover.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet jij er ook zo van als er weer een nieuwe maand begint? Dan begin ik ook actief het 1 en het ander op te schrijven. Deze kaart is leuk geworden, en het is wat je zegt dat het papier al druk van zichzelf is. Ik had wel zoiets gelezen op faceboek over de kanjerpost. Ik doe stuur kaartjes naar gehandicapte kinderen in Jemima (Israël) Ook leuk om te doen.Fijn dat je de uitdaging aangegaan bent bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amazing. Love the skater boy. Great lay out!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles {#02 – Sport}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#39 – masculine birthday}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#39 – Spring / Easter}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's me again, now with an other DT hat on... Still love the skater boy!
      Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

      Crafty greetings
      Alex

      Verwijderen
  21. Wat een leuke, stoere kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gaaf dat je meedoet bij de Egel en ook bij DAK! Dank je wel.
    Het is een toffe kaart geworden met de skater! Vrolijke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey wow... what an amazing colour combination! It's an awesome creation! Wow...

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen