zondag 27 december 2020

Annebeth jarig

Vandaag is Annebeth jarig.  Haar moeder GerJanne  deed via de mail een vraag of ik Annebeth en kaartje wilde sturen?! Ze wordt namelijk 30 en kan in deze lockdown geen feestje geven. Komt nog bij dat ze elk jaar kerstkaarten krijgt waarop mensen dan meteen zetten "ook alsvast gefeliciteerd met je verjaardag", dat moest dit jaar anders en daarom de oproep:

En dat wilde ik!!
Naast alle kerst en nieuwjaars kaarten die ik nog gemaakt heb was dit een leuke afwisseling. 
Ik gebruikte héél feestelijk fuchsia spiegel karton wat je op bovenstaande foto goed ziet. 
Van het rondje maakte ik een schud gedeelte,  met gouden, zilveren en blauw ballonnen als schud materiaal. 
De tekst "Hooray...... enz" is een stempel,  de "Happy Birthday" een kleine snijmal die ik ooit van Colien heb gekregen. 
Een taart erop, om het extra feestelijk te maken. 
Deze kleurde ik in met metallic verf (glimt een beetje,  al zie je dat niet op de foto)
Om het helemaal af te maken aan de binnenkant wat slingers opgehangen. 
De glazen champagne zijn gevuld met "bubbels" (glitterlijm).

Annebeth, PROOST op je 30ste verjaardag🤗
Het is een rare dag,  zo vlak na de kerst, ik kan het weten want vandaag is ook de trouwdag van mijn ouders en eigenlijk doen wij daar nooit wat aan. We zijn het eten, drinken en bij elkaar komen meestal wel een beetje zat zo vlak na de kerst. 
Mijn moeder zegt altijd "ik trouw nóóit meer op 3de Kerstdag😂😂.
Maar, hoe stom, ik ben gewoon vergeten om, op zijn minst, voor mijn ouders en mooie kaart te maken🙈
Daarom breng ik deze kruiwagen vol liefde!!
Challenges:
De Egel, #111, Sketch zonder thema. 
MHH, #28, Taart op je kaart. 
CPPC, #December,  Alles mag met disign papier. 




17 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje voor Annebeth Daphne, en gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie feestelijke kaart voor Annebeth en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders Daphne.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je ouders.
    Heel feestelijke kaart maakte je voor Annebeth, leuk!
    Ik hoop dat ze alle kaarten op tijd heeft ontvangen, de post was echt een zooitje dit jaar (nou ja, dat was zoveel dit jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met veel leuke details.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha...jij ook gefeliciteerd, Daphne.
    En wat een leuke kaart heb je voor Annebeth gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw kaartje voor de dochter van GerJanne is ook al zo mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor Annebeth. Mede door het kleurgebruik en gave schudgedeelte ziet het er ontzettend feestelijk uit.
    Ik las dat jullie vriendin weer thuis is, fijn zeg en helemaal fijn dat jullie geen klachten ontwikkelen. Ik kan me zo voorstellen dat je er toch een beetje een onrustig gevoel van krijgt. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, jou kennende ga je ze vast nog verrassen met een kaart of zo ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een geweldige kaart! Ik heb hem in het echt gezien (en gelezen) en Annebeth vond het zo leuk dat het een schudkaartje is. Houdt ze van! Hij momt aan een lijn in de kamer en dan kan ze er nog een poos van genieten.
    Lachen dat je vergeten was een kaart te maken voor je ouders. Gelukkig had ik er aan gedacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Annebeth, Daphne, mooi ket dat schudgedeelte!
    Haha ja derde kerstdag trouwdag, dat is inderdaad wat lastig maar toch van harte met je ouders!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Daphne, ik heb HEEEEEL wat posten gemist. Het is hier dan ook zo druk met alle kinderen thuis. Ook Aranka bleef dagen logeren. Wat hebben jullie intense spannende dagen gehad. Neem op tijd rust!
    Je kaartje voor Annabeth is super mooi! Leuk initiatief van GerJanne. Ik heb het gemist, maar ik had wellicht geen tijd gehad. Hou het gezond.x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al je vorige posten gelezen en gezien
    Toffe kaarten met jullie gezin. 💜💜

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart zeg. Daar zal ze vast blij mee zijn :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders. Leuke opmerking van je moeder ;-)
    Wat een feestelijke kaart heb je er van gemaakt. Leuk met dat schudgedeelte. Ze zal zich vast heel jarig voelen met zo'n leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie, feestelijke verjaardagskaart!
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, ik zie alles voor mij, hoe jij schrijft. Gefeliciteerd met je ouders, een mooi huwelijksjubileum. En vieren kan in januari ook nog. Je kaart voor Annebeth is leuk en vrolijk geworden. Al die kaarten is een waardevolle aanvulling op jou verjaardag. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart voor Annebeth Daphne!
    Dat 'familie-zat-zijn' na de Kerst herken ik. Wij hebben tussen Sinterklaas en Kerst 3 verjaardagen. Je bent dan zoveel bij elkaar geweest dat je haast uitgekletst bent. Tegenwoordige bundelen we de verjaardagen en dat bevalt goed.... alleen dit jaar hebben we de hele maand niemand gezien en niets gevierd met broers en zussen.
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen