donderdag 3 december 2020

Kerst kaart serie

Toen ik de maand challenge van 52 WTC zag werd ik helemaal blij, deze was er echt 1 op mijn lijf geschreven!!
Een kaart liften, keuze uit 2, maar die met de zelf gemaakte achtergrond past perfect bij mij. 
Ik ging aan de slag met mijn Ikea verf en maakte daarmee deze 2 kaarten:
De verf met een kwastje op een wit A4 papiertje "gestreept" en goed laten drogen. 
Ondertussen zocht ik naar een mooie stempel, die geschikte was voor deze kaart. 
Het rendier mocht shinnen vandaag!!
Ik vind dit zo'n mooie stempel,  het heeft wat chique's en liefs tegelijk. (Zie de kleine vogeltjes die op zijn gewei zitten 🥰)
De tekst kan nog net, maar verder bewust niks toegevoegd, zo heeft het rendier alle aandacht en dat is precies wat het verdiend!
Gemat op een wit papier en dat op een zwarte basiskaart.
Ik maakte er gelijk 2, want mijn schoonmoeder heeft een stapeltje kerstkaarten van mij gekregen, dus ik heb er voor mezelf nog een paar extra nodig. 🙃

Gistermorgen werden wij opgeschrikt door een telefoontje.
Mijn vriendin, van 88, was héél erg benauwd en of ik wilde komen. 
Na een bezoek van de dokter besloten om een ambulance te bellen en naar het ziekenhuis te gaan. 
Mevrouw is alleen,  dus ik heb spullen ingepakt een ben erachteraan gegaan.
Om een lang verhaal kort te maken, na een negatieve corona test (GELUKKIG,  want daar was ik even bang voor!) is ze opgenomen en blijven wij dichtbij om haar te steunen. 
Ik was vrij gisteren,  maar mijn dag zag er toch heel anders uit dan geplant. 

Challenges:
52 WTC, #Maandchallenge.
CHNC, #518, Als mag,  optie: dingen met vleugels. 

27 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, heel mooi gelift! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC! Wat schrikken zeg van je vriendin, hopelijk knapt ze snel op!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gemaakt! Ah wat sneu voor je vriendin, hopelijk mag ze snel weer naar huis en gelukkig dat jij er bent, heel lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi weer Daphne. He, wat vervelend voor je vriendin, hopelijk gaat het snel weer beter.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Daphne, wat naar voor je vriendin en wat fijn dat kon helpen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Daphne dit zijn mooie kaartjes, lekker fel, heerlijk, ik hou er ook zo van...mooi dat de liftkaart op je lijf is geschreven...Heel veel beterschap voor je vriendin, dat is even schrikken zeg..Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die achtergrond en zo'n mooie stempel erop.
    Dat is schrikken en gelijk heel je dag overhoop. Sterkte voor je vriendin.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die vallen lekker op Daphne, heel origineel zoals je gelift hebt. Fijn dat je er kon zijn voor je vriendin, zeker als je zo benauwd bent is het fijn als er iemand bij je blijft.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kerstkaartjes Daphne, het is je heel goed gelukt om 2 prachtige achtergrondjes erop te maken ook die mooie stempel van dat statige hert is prachtig...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad dat hert is prachtig maar de achtergrond ook. Ik wil toch ook die verf hebben dus als je weer naar IKEA gaat mag je het meenemen.😃😃
    En wat naar voor TJ, hopelijk houden ze haar daar tot ze geholpen is aan haar hart.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie kaartjes heb je gemaakt met deze achtergrond! Heel mooi gedaan! en dat was schrikken zeker met je vriendin? nooit leuk als je dan snel in actie moet komen, maar gelukkig is ze in goede handen en hopelijk gaat het beter! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja, die vogeltjes in het gewei had ik ook gezien ! Mooi he ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaartjes met die mooie achtergrondjes!
    Ah wat naar voor je vriendin, hopelijk knapt ze snel op maar wel gelukkig dat C buitenspel is gebleven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn die vogeltjes een leuk pluspuntje, staan ze op de stempel of heb je ze er zelf opgezet? heel knap gelift!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo die rendieren knallen hier lekker van mijn scherm af zeg. Ik ben meteen weer wakker ha ha. Prachtig vind ik ze! En wat zal dat schrikken zijn geweest met je vriendin.. hoop dat ze inmiddels is opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, geweldig die kleuren. Het zijn leuke kaarten met een mooie stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hadden we dat afgesproken om dezelfde stempel te gebruiken? En ik koos bijna voor dezelfde tekst maar die was voor een vierkante kaart net te groot.
    Mooie uitvoering van de liftkaart. De Ikea-verfjes zijn hun geld dubbel en dwars waard.
    Wat fijn voor je vriendin dat jullie haar zo steunen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Daphne! Wat een leuke kleurenkeuze heb je gemaakt en heel mooi met dat hert!
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fîjn dat je meedoet Daphne , met 1 uit deze leuke serie !!
    Achtergrond is prachtig van kleur waardoor t'hert goed uitkomt
    Oeps...dat liep anders dan gepland , super dat je geholpen hebt ff
    Bedankt voor je bijdrage en een fijne avond grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAUW Daphne! Die zijn gaaf, ik hou hier van!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach ach, die vriendin van jullie. Dat is toch schrikken. Gelukkig is het geen Covid. En dan loopt je dag ineens anders dan anders..
    Je kaart is super. Je hebt een heel mooie stempel uitgezocht voor de challenge.
    Ik reageer met mijn andere account want ik heb weer last van die robot met plaatjes aanklikken en zo. Dus je kunt niet op mijn blog komen als je op mijn naam klikt. Ik zeg het maar even...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze kaarten passen helemaal bij jou, zo leuk om te zien wat je altijd met je Ikea verf maakt. Het zijn mooie kaarten met een geweldig hert! Ach wat sneu voor je vriendin, wat zal ze zich naar gevoeld hebben zo in haar eentje. Gelukkig dat jij naar haar toe bent gegaan, zo lief van je, voor je vriendin erg waardevol denk ik. Ik hoop dat ze snel weer opknapt en zich prettiger gaat voelen. Benauwdheid lijkt me zo naar.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaarten zijn dit geworden. Als ik naar de Ikea ga, moet ik toch eens kijken bij de verf. Jij maakt er prachtige kaarten mee.
    Ik hoop dat je vriendin snel weer wat opknapt.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie achtergrond. Meer dan een leuke stempel is idd niet nodig.
    Prachtige kaarten zo!
    Beterschap voor je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Maar goed dat je de vogeltjes even benoemde anders keek ik er zo overheen en ik ben dol op vogeltjes! Je hebt er 2 prachtige artistieke kaarten van gemaakt Daphne, prachtig!
    Oef dat was schrikken en gelukkig viel het “mee” ...fijn dat ze jullie heeft!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gelukkig geen corona bij je vriendin. Hopelijk is ze ondertussen aan de beterhand.
    Je kaart is prachtig, die stempel is inderdaad fantastisch mooi en je streepjesverfachtergrond vind ik de max!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen