donderdag 17 december 2020

Kerstkaart

 Hallo allemaal. 

Vandaag laat ik 2 kerstkaarten zien. 

Bij Cornelie zag ik hele mooie kaartjes, die ik wilde liften. Op de 1 of andere manier leukte het liften niet zo goed, mijn hoofd zit te vol met andere dingen. 

Ik ben wel tevreden,  maar de kaartjes van Cornelie vind ik 10 keer mooier, maar ach, dat mag de pret niet drukken. 😉

Er valt niet veel over te vertellen. Papier komt uit blok en pakket van Action,  grote letters gesneden met mijn BigShot en de kleine tekst is  gestempeld. 

Afgelopen weken ben ik erg druk geweest. Ik vertelde jullie dat mijn vriendin van 88 naar het zkh is gegaan omdat ze héél benauwd was. Na 5 dagen mocht ze weer naar huis, maar dat ging helemaal niet goed. Na 2 spannende nachten thuis hebben we haar weer naar het zkh terug gebracht en na een hele middag op de spoedeisende hulp gezeten te hebben is besloten om haar toch weer op te nemen. Om een lang verhaal kort te maken, ze is gedottert en vandaag wordt ze geopereerd, ze krijgt een nieuw hartklep!!

Vriendin heeft (bijna) geen familie meer en dus zijn wij druk, naast ons werk, met bezoekjes brengen,  haar wasjes doen, haar huisje verzorgen en het overige bezoek coördineren. In deze corona tijd is het niet mogelijk om "zomaar" even gezellig langs te gaan in het zkh. 

We helpen haar met liefde,  met héél veel liefde en we hopen dat vriendin gauw op zal knappen na haar operatie en dat we dan nog een aantal jaren kunnen genieten van elkaar. 

Ik mag vandaag een vroege dienst werken, dus ik ben heel dichtbij. Als ik klaar ben ga ik meteen even langs op de afdeling waar ze ligt om te kijken hoe het ervoor staat. 

Dit alles samen met de lockdown die we maandag om onze oren kregen (en die voor ons best wat gevolgen en zorgen geeft) zorgt ervoor dat ik bijna niet blog. Ik kom er gewoon niet aan toe. 

Challenges:

52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart

CHNC, #520, Alles mag. 2de kaart. 

CCU, #12, Kerstmis. 2de kaart

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten laat je zien! Wat heftig zeg van je vriendin... dat is niet niks een nieuwe hartklep. Lief dat jullie voor haar klaar staan sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Daphne, heftig allemaal voor je vriendin en voor jullie liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schrikken voor jullie vriendin! Gelukkig kan ze nu goed behandeld worden, kan maar beter worden nu!
    Zeker een heel georganiseer, gezin, werk, lockdown, ziekenhuisbezoek, zorg, ... Zorg ook goed voor jezelf!
    Dankjewel voor de prachtige kerstkaart die hier gisteren in de brievenbus lag. supertof modelletje! Staat te pronken op de kast!
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat lief dat jullie zo goed voor jullies vriendin zorgen, wat een schrik opeens...
    Het aller beste ermee.
    Je kaartjes zijn super gaaf!!
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zorgen allemaal om jullie vriendin, Die heeft het wel getroffen dat er iemand zo om haar bekommert, wel heftig voor haar nu haar zo een stevige operatie staat te wachten en dan op die leeftijd.. Ik wil best geloven dat dat veel tijd opslokt bij jullie Maar ze zal zeker dankbaar zijn..
    Je kerstkaartjes zijn zeker leuk geworden prachtig die grote tekstletters erop.. en mooie frisse kleurtjes...daar hou ik ook wel van!!
    groetjes en sterkte met je vriendin
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaarten mooi, goed gelukt hoor!
    Beterschap voor je vriendin en sterkte voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaarten!
    Wat lief dat jullie zo goed zorgen voor jullie vriendin en hopelijk komt het allemaal snel goed met haar. Veel succes ermee!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kaartjes, tof model ook! Sterkte met jullie vriendin, beterschap voor haar!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kaarten die je hebt gemaakt heel mooi Daphne!
    Meestal zijn we veel te kritisch ten opzichte van onszelf!
    Ach wat lief van jullie dat jullie zo goed zorgen voor je vriendin, hopelijk doorstaat ze alles goed!
    Begrijpelijk dat bloggen nu gedn prioriteit heeft! Heel veel sterkte met alles!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn heel mooi Daphne, gezellig, vrolijk en echt kerst.
    Wat lief dat jullie zo de zorg op jullie nemen, daar draait het in het leven toch om..er zijn voor elkaar. Bloggen komt wel weer meis, hol jezelf niet voorbij want dat is slecht voor je weerstand.
    Ik wil je bedanken voor je mooie kerstkaart, hij hangt hier gezellig aan de lijn. Genieten, zeker nu ik bijna de hele dag binnen zit.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief van je dat je voor anderen zorgt, zouden meer moeten doen.

    Prachtige kaarten heb je gemaakt!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten Daphne! Ik kan me goed voorstellen dat je met je hoofd ergens anders zit nu, dat is best een flinke operatie een nieuwe hartklep krijgen. Hopelijk herstelt jullie vriendin goed, wat zal ze blij zijn met jullie zeg. Zo lief dat jullie er voor haar zijn! Veel sterkte met alles.
    Dank je wel voor je mooie vouwkaart, ik vind hem prachtig!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes met dit model en de grote letters! Wel lief hoor dat jullie de vriendin zo helpen! Het scheelt zo als je mensen om je heen hebt die je helpen! Fijn dat je kaartjes weer meedoen met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik herken de kaartjes van Cornelie er wel in terug hoor. Superleuk met die grote teksten. En wat lief dat jullie zo klaarstaan voor je vriendin. Zeker als er geen familie in de buurt is zijn dit soort vriendschappen zo belangrijk. Het bloggen komt wel weer een keer als er wat meer rust is.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee leuke kaarten met grote letters. En wat fijn dat jullie dit voor je vriendin kunnen doen. Niet niks zo'n hartoperatie. Hopelijk herstelt ze goed en knapt ze gauw op. Sterkte met alles.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn allebei erg leuk! En ieder heeft zijn eigen stijl he? Het hangt ook van het materiaal af hoor. Jouw kaarten zijn heel gaaf!
    En dank voor je mail, daar stond dit van je vriendin ook in, intensief voor jullie! Sterkte met alles en denk an jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartjes Daphne en ieder doet het op zijn manier en heeft een eigen stijl. Beterschap met en voor je vriendin.
    Neem de tijd om op adem te komen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Letters doen het altijd goed bij mij ;-). Mooie kaarten!
    Veel sterkte, succes. Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een dagje later geniet ik alsnog van je mooie kerstkaarten. Leuk, die slimline kaarten met grote tekten. Ideetje om te onthouden.
    Sterkte met de vriendin en de lockdown.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great card! Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jullie zijn er maar erg druk mee, wel extra zorgen, maar super dat jullie dit doen voor haar.
    Logisch dat je dan geen tijd meer hebt voor bloggen enzo. Denk je wel goed aan jezelf ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry vergeet te melden dat je toch wel mooie kaartjes hebt gemkaakt.

      Verwijderen
  22. Goh wat fijn dat ze jullie heeft en dan in deze tijd en op deze leeftijd zo’n flinke operatie, dat is niet niks.... (en nu dus Corona erbij....sjonge)..
    Beterschap voor haar en pas jij ook een beetje op jezelf Daphne!
    Over je kaartje mag je best tevreden zijn hoor, hij is leuk geworden.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen