donderdag 24 december 2020

Zelfde foto, steeds weer anders.

In mijn vorige bericht liet ik jullie een nieuwjaars kaart zien, gemaakt met een foto van mijn hele gezin met mondkapje op (inclusief hond en kat😂)

Vandaag laat ik nog meer kaarten zien waar ik deze foto ook voor gebruikt heb. 

Pas op, het zijn veel foto's:

De eerste,  gemaakt met blauw tinten. 
Hier zie je dat ik uit de voorkant en vierkant heb gesneden en daar een schud gedeelte van heb gemaakt. 
Confetti ertussen,  in de kleuren goud,  zilver en blauw. 
Voor de 2de gebruikte ik rood ribbel karton. 
Geen schud gedeelte,  maar binnenin wel heel mooi, bijpassend design papier. 
De 3de weer gemaakt met warme tinten geel en oranje. 
Daarbij blauw, wat ook mooi past bij de kleuren op de foto.
De 4de, waarbij de foto weer goed zichtbaar is als de kaart dicht is. 
Daarna had ik nog 2 kleine fotootjes over. 
Goed voor kaart 5 en 6.
Hiervoor gebruikte ik mijn grote HAPPY stans.
Mooi,  Kerstig,  disign papier, gemat op zilver. 
De foto stak ik onder de 2021
De zilveren "swirl" stelt vuurwerk voor,  alhoewel mijn dochter Jade vroeg toen ze de kaart zag "wat doet dat toverstafje daar "?😂

Zo, de foto's zijn op en de printer doet het ineens niet meer. Maar ik heb veel plezier gehad tijdens het maken van deze kaarten. 

Mijn vriendin is gisteren thuis gekomen😳.
Ze heeft het wonder boven wonder goed allemaal goed doorstaan,  ze mag nu verder thuis herstellen!!
Ze mag nog tot en met het Kerst weekend geen bezoek ontvangen, maar we kunnen wel weer bellen en langs gaan om voor het raam even te zwaaien. 
Zelf hebben we geen klachten ontwikkeld, dus kunnen we zo langzaamaan weer rustig adem halen allemaal. 
We zijn heel,  héél dankbaar dat dit zo goed is afgelopen!!

Ik wens jullie allemaal hele mooie, warme, liefdevolle dagen. 
Dat we beperkt zijn in wat we mogen, kunnen we niks aan doen,  maar of je er iets onvergetelijks van maakt heb je zelf in de hand. 
Blijf gezond, liefs,  Daphne
Challenges:
52 WTC, #weekelijkse kerstkaart. 
CHCC, #521, Alles mag,  zo lang het kerst is. 



19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten, Daphne. Heel vrolijk ondanks dat het natuurlijk voortkomt uit die nare pandemie.
    Fijn dat je vriendin het goed heeft doorstaan en jullie zelf ook zonder gevolgen zijn gebleven. Fijne dagen en leuk dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Daphne, fijn dat alles toch redelijk goed verlopen is. Nu kan je vriendin thuis opknappen. Fijne kerstdagen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten Daphne en wat fijn dat je vriendin nu thuis is. Ik wens je fijne knusse kerstdagen. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie kaartjes Daphne, wat een leuke foto van het hele gezin en wat een leuk idee zeg....Fijne feestdagen gewenst, geniet ervan..bedankt voor je deelname bij 52 WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten heb je gemaakt, Daphne!
    Poe dat is een opluchting voor jullie!
    Fijn dat je vriendin in zoverre is opgeknapt dat ze weer naar huis mochht, hopelijk is ze snel weer hersteld van alles!
    Fijne dagen,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke fotocollages Daphne.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten!!!
    Wat fijn!
    Hele fijne dagen gewenst!

    xDiana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie set kaarten, ben je weer goed mee zoet geweest.
    En super dat je vriendin weer thuis is, geeft wat meer rust.
    Fijne dagen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een diversiteit, elke keer weer anders! Tof hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie foto's waar je stuk voor stuk prachtige kaarten mee maakte!
    Ik wens jou en je familie heel sfeervolle Kerstdagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig idee dat je schitterend hebt uitgewerkt in diverse kaarten. Ben even gaan teruglezen in jouw blog en gelukkig maakt uw vriendin het goed alsook jullie gezin. Wens jou en familie een fijne Kerst en vooral een gezond 2021 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke variatie aan kaarten!
    De grote HAPPY is voor vele doeleinden te gebruiken. Ik blijf 'm erg leuk vinden. Ook hier in deze serie kaarten.
    Fijn dat je vriendin weer thuis is.
    Goede dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten!
    Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie vriendin én met jullie, het had allemaal heel anders kunnen aflopen.
    Fijne feestdagen, maak er wat moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn dit geweldige kaarten Daphne.
    Een mooie en leuke foto van je gezin in verwerkt.
    Echt weer knap bedacht.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke, persoonlijke kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Daphne,

    Prachtige dssse persoonlijke kaartjes. Je heb het er maar druk mee gehad. Fijn dat je vriendin weer thuis is nu op krachten komen. Gelukkig waren jullie testen negatief.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Daphne,
    Wat een gave kaarten heb je gemaakt. Echt super tof. Een beetje laat maar ik wens jou en jou gezin nog een fijne kerst toe.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely work. Thank you for joining the Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen