donderdag 10 december 2020

Nog wat kerstkaarten.

 Later dan normaal, maar ik wilde toch nog een kerstkaart laten zien vandaag. Jullie moesten er wat langer op wachten, dus maar geijk 2, hihi. 

De beide plaatjes komen uit mijn voorraad. 
Het disigner papier komt uit een blok van Action. 
Deze kaart maakte ik voor een hondenliefhebber. 
Het groene strookje is een restje van mijn zelf gemaakte achtergrond papier, gemaakt met metallic verf.

Op bovenstaande foto zie je het een beetje glimmen. 
Voor deze kaart de ik het disigner papier precies andersom. 
Deze is voor een kanjer die van kaarten houdt. 
De kaart zwaait met haar pootjes,  ik denk om de vogeltjes die rondvliegen te vangen😅.
Last minut kaartjes,  maar met een leuke sketch ben je "zo klaar".

Wat ontzettend leuk, ik zag, tot mijn grote verrassing, dat ik met mijn schudkaart in de top 3 sta bij  4SCB. Op de 3de plek, ik mag gastdidigner zijn voor de volgende challenge. Nu al zin in!!

Challenges:

28 opmerkingen:

  1. Vind je kaartje heel leuk Daphne mooi papier en lay-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn allebei je kaartjes leuk geworden, Daphne. Je groene zelfgemaakte strook ziet er tof uit.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaarten met hond en kat, Daphne!
    Van harte mdt je prijs!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaartjes met de hond en de piws! Zeker leuk voor hond en katliefhebbers. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk geworden !!!!
    Heerlijke kerstkleuren ook !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kerstkaarten voor dierenvrienden Daphne, hoewel ik denk dat iedereen wel zo'n mooie kaart kan waarderen. Gefeliciteerd met je toppertje, leuk dat je gast-designer mag zijn.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes met de hondjes en poesjes erop Daphne. Proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo knap dat je toch elke keer weer een andere kaart weet te maken! En je voorraad kerstkaarten komt nu goed van pas...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappige kaarten, die roepen zeker een glimlach op bij de ontvangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten! Lekker vrolijk.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart. Zeker verdiend!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk Daphne! Dieren doen het altijd goed op een kaart hè.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes! Die met de kat komt in elk geval niet naar mij want ik ben als de dood voor katten. Op een kaartje vind ik ze wel lief. Wat leuk, gastdesigner zijn. Ben benieuwd wat je gaat maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zal niet iedereen je nazeggen, als je maar een sketch hebt....hihihi... ik ben het wel met je eens hoor! Dat heb ik ook vaak. EN je kaartjes zijn ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 hele mooie kerstkaartjes heb je met deze sketch gemaakt Daphne...en gefeliciteerd met je toppertje leuk is dat ....geniet ervaan!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joh, wat zijn dat weer een leukertjes. Gezellig design papier, lekker fris.
    En de plaatjes zijn ook erg leuk. Ik hoop dat we volgend jaar toch maar weer samen kunnen "kletselen" (à la GerJanne en Nelleke 😃).
    Mooi dat je weer gastdesigner mag zijn.
    Doei. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke vrolijke kaarten, Daphne, met lieve plaatjes! En gefeliciteerd met je GDT
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zijn hele mooie kaarten, lief met die dieren erop.
    En gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee geweldige kaartjes, mooi gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kaarten Daphne, de goldie lijkt onze hond wel ❤️
    Leuke uitwerkingen van de sketch en mooi met je zelfgemaakte papier.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal kerst deze kaarten. Door dek kleuren en de designs. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great creations for pet lovers!
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi!! Daphne

    Zomaar klaar met een sketch...nou...is niet mijn ding en levert juist "stress" bij mij op.

    Dank je wel voor je mooie kerstkaart.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuke kaartjes, tof gedaan.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WAt zijn het mooie kaartjes, jeetje waarom ik die nu gemist heb snap ik niet.
    Gefeliciteerd met je topper, altijd fijn en super om Gast DT te mogen zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. toffe kaartjes! leuk dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen