zondag 25 april 2021

Kanjer kaart.

Bedankt voor de leuke reacties op de uitdaging van mijn moeder en mij. Ik geniet hier altijd erg van. 

Vandaag weer een kaart die ik maakte voor een Kanjer.

Een kanjer die dol is op auto's. 
Deze (bovenstaande) auto komt van een stickervel. 
En deze auto komt van Internet.
Weer het leuke kaart model gebruikt, wat ik Hier ook gebruikte. 
Ik blijf het zo'n leuk model vinden en het is ideaal voor het wegwerken van restjes papier.

Dit weekend zijn we 2 nachtjes op de camping. Ik vind het altijd fijn om hier voor korte tijd naartoe te gaan zodat we weten wat we nog moeten doen en aanschaffen, voordat het seizoen echt begint. 
 Onze 2 oudste zijn thuis gebleven, want zij vonden het te koud. 
Stiekem moet ik bekennen..... ze hadden gelijk!
Gelukkig heb ik mijn winterjas bij me. 
Challenges:
GCC, #12, Mannenkaart. 
AAA Birthday, #24, Aparte vorm kaart. 





17 opmerkingen:

  1. Hoi Daphne,

    Prachtige kanjerkaarten voor stoere jongens/mannen.

    Ik geef je 2 oudsten ook groot gelijk, weet niet waar
    jullie op de camping staan maar hier in Friesland is het koud en ook waait het behoorlijk....ik benijd jullie niet.

    Warme groetjes Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stoere kaart en wat een prachtig model weer Daphne.
    Bikkels zijn jullie hoor want volgens mij is het snachts rond het vriespunt....
    Maar jullie lagen vast lepeltje lepeltje hihi.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kanjerkaart mooie auto`sen een heel leuk kaartmodel fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo die is weer leuk en dat dp met die stippels, dat is al zo oud, ik denk een van onze eerste aanschaffingen 😊 leuk hoor.
    En inderdaad, jullie zijn bikkels, hoop dat het vannacht niet zo koud is. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje weer Daphne
    Noub nderdaad stoer, het is best koud vooral in de nacht, hebben jullie wel een kacheltje?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een coole kaart!
    Brrrrr, op de camping. Al is mijn broer dit weekend ook gegaan;jullie liever dan ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart voor een kanjer! Een leuk model ook! En inderdaad lijkt me nog koud op de camping, zeiden wij ook al we blijven nog maar thuis! Maar af en toe toch een zonnetje en dan is het wel weer heerlijk toch! veel plezier en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, deze is heel leuk en helemaal als je wet dat een kanjer van auto's houdt, dan is de keus snel gemaakt.
    En ja, onze overburen vertrokken gisteren naar het zuiden (Bergen op Zoom), omdat het daar warmer is. Ik help het hun hopen, want ze hebben een heel klein campertje. Om daar nu avond aan avond in te moeten zitten met zijn tweetjes....ben benieuwd of ze het de hele week volhouden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card fold and masculine card designs.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof Daphne! En hoe waren de koude nachten? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en dat blauw is zo mooi.
    Ja het was een koude wind wat er stond.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart weer Daphne. Echt heel erg tof. ja, het was best koud dit weekend, gelukkig scheen de zon ook nog een beetje :-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke, stoere kaarten!
    Het was idd frisjes van 't weekend. Maar wel heel handig om alvast te testen wat je nog mee moet nemen. De warmere periode komt eraan. Straks weer fijn genieten voor jullie op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous! Love your colours and patterns, looks awesome. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele gave kaart, heel erg leuk model. Die gaat je kanjer vast heel mooi vinden.
    Dank je wel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts
    lieve groetjes Angelique, dt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke mannenkaart! Je kleurencombi vind ik ook top! Bedankt om deel te nemen aan onze AAA Birthday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cool card for a man! My husband would love it ;) I really love it. Thank you for sharing your beautiful creation at AAA Birthday. Hugs, Valérie DT

    BeantwoordenVerwijderen