woensdag 21 april 2021

Onmogelijke kaart

Bedankt voor de tips die ik kreeg op mijn vorige bericht. Ik was wel helemaal in de bonen met het plaatsen van het bericht. De kaart is voor Carla en die is vandaag pas jarig. Ik had het bericht klaarstaan, maar bedacht toen dat ik het wilde linken bij de challenge van De Egel, dus bericht aangepast. Daarna weer aangepast omdat ik bedacht dat ik jullie om hulp wilde vragen over het plakkende randje. Toen zag ik dat de challenge bijna afliep en raakte ik zó in de war. Gauw de kaart op mijn blog, niet meer nagelezen èn als klap op de vuurpijl ook nog VERGETEN te linken bij de Egel🙈🤣. (Maar jullie tips ga ik zeker uitproberen)

Vorige week woensdag stuurde mijn moeder, via de app,  een leuke kaart naar mij. Ze had de kaart Hier gevonden. 

Ik zag het model en snapte er helemaal niks van. Komt nog bij dat de kaart bekend staat onder de naam "onmogelijke kaart", dus die moest ik natuurlijk meteen even uitproberen 😅:

Mijn "wild life" papiertjes lagen nog op tafel, net zoals de stempeltjes die ik voor deze kaart ook gebruikt heb en daarmee ging ik aan de slag. 
Het is echt een leuk model!!
Als je eenmaal weet hoe het gesneden en gevouwen moet worden is het moeilijkste aan deze kaart de dp papiertjes in de juiste vorm snijden en op de kaart plakken🤪
Van bovenaf gezien. 
De middenflap kan plat, dus de kaart is ik nog eens heel goed te versturen. 
Leuk model en met deze kaart kan ik binnenkort vast een kanjer blij maken. 

Gisteren na mijn werk heb ik heerlijk en uurtje in de tuin gezeten, sjonge jonge, wat genieten. 
Kopje thee erbij en even wegdromen. 
Ik had bijna voorgesteld om buiten te eten, maar toen het zonnetje weg was op het terras werd het daar helaas te koud voor. 
Maar....... ik RUIK het voorjaar!! En kan niet wachten. 

En wéér en toppertje van mij!! Bij TMS was Deze kerstkaart de favoriet van Andrea. Weer blij mee!

Challenge:

Unicorn Challenge,  #, Dier op je kaart,  2de inzending. 

CHPP, #April, gebruik DP .

19 opmerkingen:

  1. Gaaf geworden!
    Ohja bbqen!!!!! Dat is altijd in het voorjaar, zonnetje weg, dan stuk kouder :D

    Ik vroeg mij al af of je nog blogde want ik zag maar geen update en nu zie ik dus dat blogger weer aan het klieren is...

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat gaaf Daphne, ik kende dit model maar zelf nog nooit gemaakt. Vind hem enig met de bladeren en panter ik heb Engelse vrienden die bbq nog in de winter als het maar droog is. Binnenkort kan het weer fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ook zo'n zin in het voorjaar. Morgen eerst maar eens even naar het tuincentrum voor een voorjaarslook in de tuin. Áls het dan mooi weer wordt (en blijft) kunnen we van de bloemetjes genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en een mooi model! Lijkt me inderdaad wel een onmogelijke kaart! haha! Ik ben toevallig ook bezig met zo'n soort kaart dat heet een "swingkaart" ook zoiets maar die ga je nog zien! Ik vind deze kaart mooi geworden met al dat wild. Leuk papier en een mooie tijger! Ik hou daar wel van! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou ook dat ik die ' wild life ' papiertjes had want ik vind het mooie stempels, maar niet zo makkelijk om te combineren. Toffe kaart. En jouw dag wat niet saai gisteren met je struggles met je bericht. Hihi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf gemaakt! Natuurlijk het model, naar zeker ook de aankleding. Zo goed gevonden om "wild" in dat mooie dp te maken, maar ook alle combinaties van papier en stempels.
    Nou, je was lekker bezig gisteren dan, haha! Vandaag nieuwe kansen, nieuwe prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk modelletje dit! En ja, jouw debacle van gisteren overkomt mij ook wel eens 🙄. Gefeliciteerd met je toppertjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat modelletje heb ik ook eens gemaakt. Je kaartje ziet er prachtig uit en leuk in safari look.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het model van deze kaart lijkt erg op een trucje die mijn kinderen wel eens voorlegden aan mensen. Misschien ontstaat deze kaart wel op dezelfde manier als dat trucje ;-)
    Leuke kaart is het geworden.
    Fijn hè, dat zonnetje ... zo aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ken het model en ik ben het met je eens, de versiering is het lastigs.t Je hebt er wat moois van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een heel leuk model Daphne, ik maakte hem ook een hele tijd terug, zelfs 2x. Je hebt er iets heel moois van gemaakt. Leuke zebra op de voorkant ....grapjuhhhhh ;)
    Jaaaa de zon is al lekker warm he? Ik heb de tuin op het zuiden en heb al verschillende kopjes koffie buiten gedronken....heerlijk,ik houd van het voorjaar...maar ja wie niet? Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhhhh je hebt hem al gemaakt. Leuk geworden joh. En wat een gepriegel hè met dat dp maar het ziet er mooi uit, keurig gedaan.
    Liefs en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en oja dit model heb ik ook eens gemaakt, hij is heel leuk..misschien weer eens doen.
    Ik wilde ook nog buiten zitten, maar het was toch echt te koud...die wind maakte het te fris. Maar je krijgt echt zin weer in vanalles...wordt je vrolijk van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuk is deze geworden, kan je lekker veel papier op kwijt, is voor de ontvanger ook altijd even nadenken... mooi gedaan
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje in de safarilook Daphne!
    Dit model heb ik ooit ook eens gemaakt, grappig effect he!
    Als het zonnetje weg is dan komt de koude noordenwind om de hoek kijken, die is best fris!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Daphne. En het lenteweer van afgelopen dagen was heerlijk, het weekend beloofd ook mooi te worden!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great design. Thanks for joining us at The Unicorn Challenge Blog for our "Include an animal" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart en model. Dank je wel voor je deelname bij The Unicorn Challenge
    Succes met je inzending
    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous fold and wonderful design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen