dinsdag 13 april 2021

Sarah jarig

Hoera, de vlag kan uit,  vandaag is Sarah jarig! Sarah woont in België en ik vond het een leuk idee om haar een echte Hollandse kaart te sturen:

Natuurlijk rood-wit-blauw gebruikt. 
Het disigner papier komt uit mijn voorraad, het is nu zo goed als op.
De vlaggetjes maakte ik zelf, met reepjes rood,wit, blauw. Bewust en beetje slordig/scheef afgeknipt. 
Ook de oranje vaandeltjes knipte ik zelf van een stukje oranje. 
De knopjes bovenop de vlaggen zijn kraaltjes en de stelen van de vlag is een houten roerstaafje voor de koffie of thee,  wat ik gebruik op mijn werk.☺
Lieve Sarah, gefeliciteerd met je verjaardag en maak er, samen met je kinderen,  een mooie dag van!!

De afgelopen 5 dagen heb ik gewerkt. Poeh, het was druk.  Nu ben ik lekker even een paar dagen vrij. 
Vanmorgen heb ik wat huishoudelijke klusjes gedaan en nu ga ik lekker wat kaartjes maken, ik loop over van de leuke ideeën dus ga gauw beginnen. 
Challenge:
CHPP, #April, gebruik disign papier.

27 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Dat doe ik ook vaak als ik naar het buitenland stuur. Erg leuk geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan een hele mooie Hollandse kaart Daphne met het leuke achtergrond papier, geniet van je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk idee om Sarah een echte Hollandse kaart te sturen! Altijd leuk al dat rood, wit en blauw! Ik maak ze ook te weinig! Groetjes en veel succes met je knutselen. Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hollandser als dit kan niet in mijn ogen

    Prachtige kaart voor Sarah heb je gemaakt.
    Geniet van je vrije dagen. Freubel ze.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt Hollands kaartje. Leuk gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan Daph. Dat zal Sarah vast mooi vinden.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wta grappig: Hollandse vlaggetjes voor een Belgische verjaardag. Da's pas internationaal!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel feestelijk! En Nederlands, dat kan niet missen.
    Veel knutselplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje voor Sarah!! Geniet van je vrije dag, de zon schijnt en je hebt het verdiend na al dat harde werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zo'n typisch Hollands kaartje voor België.
    De vlaggen heb je erg leuk gemaakt.
    Een knap geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk Hollands kaartje. Erg leuk geworden!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele vrolijke Hollandse kaart heb je voor Sarah gemaakt Daphne. Lekker genieten nu van je vrije tijd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een echte Hollandse kaart, super leuk gemaakt! De kaart ziet er heel feestelijk uit. Ik las dat Mylo inmiddels geopereerd is, beterschap voor hem!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Wat een leuke hollandse kaart. Het disignpapier op de achtergrond vind ik echt super leuk. Heel erg gaaf.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart!
    Mooi achtergrondpapier heb je gebruikt.
    Leuk om zo'n oer-Hollandse kaart naar België te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk oer hollands felicitatie kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie Hollandse kaart met leuke Delfsblauwe tegeltjes als achtergrond heb je voor Sarah gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als dat geen Hollandse kaart is... ! Wat een leukerd, en alles zo mooi op elkaar afgestemd. Een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk deze oer Hollandse kaart! Hij kan zo mee met de toppers ;) Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk bedacht en gemaakt deze Hollandse kaart Daphne.
    Geniet van je vrije dagen en ik ben benieuwd wat je weer allemaal voor leuks bedacht hebt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig je hollands kaartje!
    Zal zeker in smaak vallen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Daphne, bedankt voor de Hollandse kaart. De kinderen vinden dat altijd zo speciaal dat ik zoveel post krijg en zeker uit NDL. Leuk dat jij dat extra benadrukte! De envelop was iets beschadigd en 1 kraaltje miste, zie ik nu pas door je foto te zien. Ben even gaan kijken in de envelop daar zit wel het oranje sliertje nog in. De kaart heeft echt een reis meegemaakt! Bedank voor de lieve tekst binnen in en tof dat je recycelde! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart voor Sarah, Daphne!
    Zo heerlijk Hollands, leuke details heb je verzonnen!
    Wees asjeblieft voorzichtig dat je niet teveel werkt want vroeg of laat krijg je de rekening...
    Lekker knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie hollandse kaart voor Sarah! Das best een leuk idee. En wat fijn om te lezen (ik heb even teruggelezen)dat het Mylo de goede kant weer op gaat. Ik heb Kevin ook 6 weken moeten douchen toen hij zijn schouder had gebroken. De kaart voor je schoonzus is ook heel mooi geworden. Altijd leuk om net iets extra's te doen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke echte hollandse kaart voor Sarah.
    Fijn dat Mylo al wat opknapt...
    \Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke hollandse kaart voor Sarah , wwoowww....
    Beterschap met Mylo en sterkte met de hh klusjes .
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    អនឡាញបាការ៉ាត់

    BeantwoordenVerwijderen