zaterdag 24 april 2021

Uitdaging met mijn moeder #4

Wat gaan de dagen/weken toch snel, het is alweer de laatste zaterdag van de maand en dus tijd voor uitdaging #4, met Mijn Moeder

Dit keer mocht ik de opdracht verzinnen. Ik had wel zin in iets "groots", dus bedacht ik:

"Maak een kado verpakking, gebruik daarbij de metallic verf en stop er een kadootje in (denk aan stempel afdrukjes, een thee zakje, gewoon iets liefs)".

Allereerst bedacht ik  welke kado verpakking  ik voor mijn moeder wilde maken. Ik wilde haar rand stansjes kado doen (had ik laatst voor mezelf gekocht en toen zei mijn moeder, "die mag je ook wel voor mij meenemen volgende keer") en die zitten in een lange verpakking, het moest wel iets zijn waarin de stansjes passen. 

Deze "envelop" is zeer geschikt. 
Voor de flap gebruikte ik de metallic verf en ook de bloemen, de takjes, Liefs en de hartjes die op de flap zitten sneed ik uit een papier wat ik eerst gekleurd heb met de verf. 
De stansjes verpakte ik in een, met de verf,  zelf gekleurd papier, met daaromheen een lintje met bedeltjes geknoopt. 
Aan de andere kant van de envelop heb je 2 vakjes.
Daarin heb ik 2 zakjes/kleine envelopje gedaan. Zelf gemaakt,  natuurrijk ook weer van papier wat ik met de verf gekleurd heb.
De zakjes kunnen eruit......
In beide zakjes nog een extra kadootje.
In de ene wat "Wild life" disign papiertjes,  in de andere stansjes met daarop stempeltjes van de bijbehorende dieren. 
De hele uitdaging bij elkaar🥰
Zo leuk om te maken!!
Maar ook spannend, want ik ben zo benieuwd wat mijn moeder er van vind.
Dit keer vonden we het geen goed idee om het op te sturen naar elkaar, veel te bang dat het kwijt zou raken. Dus heb ik het afgelopen donderdag even langs gebracht en kreeg ik mijn kadootje mee. 
Ga maar gauw bij mijn moeder kijken wat dat is geworden!




20 opmerkingen:

  1. Heel leuk, heerlijk die vrolijke kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke verrassing voor je moeder, heel leuk verpakt, vrolijk. Met de inhoud zal ze ook wel raad weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker ben ik blij met die stansjes en de rest. Nu "studeren" op mijn opdracht.
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Õh wat gaaf zeg! En zo leuk jullie challenges, ik weet 100% als mijn mams er nog was, dat ze dit ook gedaan zou hebben met mij. Ze was altijd erg crea ook met papier.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het spreekwoord zegt het ook " De tijd gaat snel gebruik hem wel" en dat doe jij op een fantastische manier. Heel mooi gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt Daohne!
    Ik las net dat je moeder er blij mee is!
    Leuk geverfd dat papier, fijn dat je het even langs kon brengen!
    Fijn weekend Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee om alles zelf te maken van de verpakking! Heel leuk gedaan en lieve cadeautjes erbij! Zal zeker gewaardeerd worden door je moeder! Ik ga ook nog even bij je moeder kijken want ik ben benieuwd wat jij dan hebt gekregen! Groetjes en een fijn weekeinde. Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf om samen met je moeder zo'n challenge te doen. Ik vind dat echt zo tof. Je hebt echt weer een mooie kaart/verpakking gemaakt. Echt heel mooi hoe je dat zelf geverfd hebt :-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig kadootje heb je voor je moeder gemaakt. Leuke, vrolijke kleuren.
    Leuk om elkaar zo uit te dagen. En helemaal als het voor jezelf ook een uitdaging is om te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent heerlijk bezig geweest voor je mams,
    en ik las al dat ze er blij mee is.

    Wat fijn dat je dit zo samen met haar kan doen.
    Lekker samen van genieten!

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om elkaar zo uit te dagen Daphne. Een mooi cadeautje heb je zo voor je moeder gemaakt. Daar is met liefde aan gewerkt en dat is te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mogelijkheden weer... Iedere keer ben ik weer verrast wat voor technieken en materialen je steeds gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke reeks kleine kadootjes is het geworden.Lekker samen genieten. Ze zal het wel te gek gevonden hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er kleurrijk en prachtig uit Daphne,ik ga meteen ook even bij je moeder langs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk Daphne! Zo tof dat jullie dit samen doen! Ik krijg er een warm gevoel van. 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig om elkaar zo uit te dagen! En mooi wat je gemaakt hebt. Wij doen het met ons drietjes ook onder elkaar het DT team...gewoon te leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met heel veel liefde en aandacht gemaakt door jou!
    Leuke uitdaging zo iedere keer met je moeder. Nieuwsgierig afwachten wat je krijgt en benieuwd naar de reactie van de ander.

    BeantwoordenVerwijderen