vrijdag 16 april 2021

Voor een kanjer.

Vandaag een kaart die ik gemaakt heb voor een kanjer. Hij houdt van dieren:

Ik gebruikte mijn leuke "wilde dieren" stempels weer eens. 
Het bijpassende achtergrond papier kocht ik bij Action. 
Alles op een witte basiskaart, gemat op kraft en de randjes beïnkt met Vintage Photo en Peeled Paint.
De tekst gemaakt met een stans, deze tekst gebruik ik vaak voor kanjer kaarten.

Gistermiddag heb ik onze koelkast schoon gemaakt, was héél hard nodig. 
Ik was helemaal voldaan toen ik klaar was, ging steeds even naar de keuken, deed de koelkast open en riep dan "oooooh,  wat schoon"😂.
Later heeft mijn man nog boodschappen gedaan. Nu hebben we dus een SCHONE, VOLLE koelkast,  heeeeeeerlijk. 
Challenges:
Cheerful Sketches, #April,  Sketch.
Unicorn, #64, Een dier op je kaart.



20 opmerkingen:

  1. wat mooi, echt een topper. Het achtergrondpapiertje past er perfect bij ! En hoe grappig, want ik ben ook wat grote schoonmaak bezig, voorlopig enkel nog boven, maar binnenkort ook de benedenverdieping. Leuk gevoel he. Geniet nog maar lang na van dat gevoel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahaha....ik zie je al heen en weer lopen naar de koelkast. Maar wat is het lekker als dat weer gedaan is. Al het overbodige er weer uit. En nieuwe verse spulletjes erin. En dan zorgen dat alles deze keer ook op gaat voor het over de datum is. Zo gaat dat hier vaak. En nu moet ik helemaal nadenken, want ik wil nog steeds wel voor een heel gezin ophalen.
    Je kaart is ook een kanjer. Super gedaan! Daar zal de andere kanjer blij mee zijn.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! Dat heb je echt super gedaan zo.
    Geniet nog maar van je schone koelkast, dat verduent zo'n klus wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, en ja een schone koelkast is heel fijn, dus doe hem maar lekker een paar x open en dicht hahaha
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart!
    Haha, heerlijk dat je zo kunt genieten van een fijne, schone koelkast :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, ik zie het helemaal voor me Daphne hihi, fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een SUPER LEUK kanjerkaartje Daphne.
    Geniet zo lang mogelijk van die schone koelkast.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah dat is superleuk! Dat papier heb ik nooit gezien bij Action, jammer wat het past er perfect bij.
    En wat kun je genieten van die kleine dingen he? Je zou bijna elke week je koelkast helemaal schoonmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige match; dat papier met de stempel! En het groen doet het er ook leuk bij.
    Het weekend kan beginnen voor jullie; wat een rijk gevoel zo'n schone en gevulde koelkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd dit kaartje, Daphne
    Je hebt weer een kanjer blij gemaakt!
    Heerlijk he dat gevoel dat iets lekker schoon is, persoonlijk houd ik niet van het huishouden, maar als ik eenmaal bezig ben geeft het toch wel een voldaan gevoel....
    Fijn weekend, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Daphne! En grappig want ik was vanmiddag ook bezig met de stempels. Dat papier heb ik gemist, jammer, maar ik bedenk wel iets anders. Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje voor de kanjer.
    Mooie stempels en knap die achtergond.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat heb je dit leuk gedaan Daphne. Hier zal je kanjer van opknappen.
    Geniet van je mooie, schone en gevulde koelkast.
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat de papiertjes op de achtergrond matchen met de dieren op de voorgrond! Het groen kleurt er heel mooi bij.
    Fijn zo'n gevulde koelkast. Helemaal als een ander daarvoor zorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar gaat een kanjer weer heel blij mee zijn Daphne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, het was net even of ik een 3D bril op had hahahaha
    leuke kaart, leuk effect
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart met die leuke giraffen maakte je Daphne, ik heb ze nooit kunnen vinden bij de Action en heb toen heel wat verschillende winkels gehad....
    Wij maakten vorig weekend de ijskast schoon, er had een pak jusdorange gelekt 🙈 ik herken wat jij schrijft: hoevaak je de deur open doet en geniet van een schonen heringerichte koelkast hihi je kunt maar ergens blij van worden....Welterusten! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooooo whahahaha het was echt bedtijd rond die tijd Daphne, ik begon zebra’s voor giraffen aan te zien hihi.......verder gaat alles wel goed met mij hoor ;-) Lieve groetjes xxxx

      Verwijderen
  18. toffe kaart Daphne! mooie combinaties van je stempels met dat achtergrondpapier!
    Leuk dat je weer meedoet bij Cheerful Sketches.
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen