zaterdag 11 december 2021

De 3de en laatste.

Zoals beloofd vandaag de 3de en laatste Pin Wheel kaart (zijn jullie het al zat?), gemaakt met het 2de blok dp wat ik kocht bij Action:

Toen ik dit blok dp zag werd ik, net als op het blok wat ik voor mijn kaart van gisteren gebruikte ook op slag verliefd,  ik vind dit zo'n mooie kleuren combinatie, roze met zwart en wit. 
Dit keer een witte basis en alle hoekjes rond geponst. 
Deze kerstman knipte ik uit het dp.
Gemat op zwart.  
Mijn Kerstwens weer met Versamark en embossing poeder gemaakt. 
Op een label wat los in de kaart zit. 
Deze lieve hertjes mok knipte ik ook uit het dp evenals het "warm wishes".
Gelukkig Nieuwjaar op een label en het andere label gebruik ik om onze namen op te zetten.

En zo had ik afgelopen week zomaar 3 Kerstkaarten erbij.
Dat was fijn, want donderdag ben ik begonnen met het schrijven van mijn kaarten. 
Toen ik klaar was kwam ik erachter dat ik bijna door mijn hele voorraad hem was en ik heb er toch echt nog een paar nodig. 
Deze serie zal daarom dit jaar meteen verstuurd gaan worden😊.

Vertelde ik gisteren dat ik zelf al helemaal in de Kerststemming zit, vandaag wil ik jullie laten zien dat Lila er nog helemaal geen zin in heeft:
🤣🤣🤣🤣🤣



14 opmerkingen:

  1. Prachtige serie pinwheel kerstkaartjes Daphne !!
    Nee hoor , gewoon lekker doorgaan met knutselen
    Fîjn weekeinde Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!! Deze vind ik echt de mooiste van de 3. Hij is zo mooi helder van kleur. Dat roze blok ligt hier nog onaangeroerd. Moet er toch echt eens mee aan de slag.
    Die arme Lila......zal het aan de kleur van de kerstmuts liggen??
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de Action heeft steeds mooiere papierblokken, héél verleidelijk maar wel heel fijn om kaarten mee te maken. Veel meer is dan niet nodig. Wederom een mooie kerstkaart in een leuk model Daphne. Hihi die kop van Lila, misschien dat Floor wel zin heeft?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een mooi blok met deze kleuren. En je kaartje is prachtig! Zo leuk gemaakt en deze serie zo mooi bij elkaar! Super hoor! Groetjes en een fijn weekeind, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, die Lila, haha!
    Gave kaartjes en bedankt voor de inspiratie! Gisteravond heb ik 2 kaartjes volgens dit model gemaakt, nadat ik het bij jou had gezien. Ik heb ook dit blok gebruikt, je ziet het morgen op mijn blog. De andere heb ik gemaakt voor de reminder op het 4 Season blog, dus die komt pas de 20e.
    Top hoe we elkaar op ideetjes kunnen brengen, leuke hobby!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook heel mooi deze, je hebt er een heel werk van gemaakt. Het is een erg leuke serie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Lila wel een hele mooi foto. Prachtige pinweel en serie, het papier is beeldig, Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Daphne
    Ik heb em ook op mijn voorkeurslijstje gezet!
    Je hebt prachtig dp gebruikt
    Bij mij zijn alle kaarten op de bus gegaan en ik heb er zelfs genoeg om hier in de buurt in de bus te doen, precies 3 vellen postzegels gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ik vergeet Lila, ach wat een lieve foto, Saartje vindt die kerstmuts ook niks...nu Floor nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaarten heb je gemaakt. Dat is toch een feestje in de brievenbus als je zoiets moois mag ontvangen. Ik maak al jaren zelf geen kerstkaarten meer, verstuur nog wel kant-en-klare. En arme Lila, het komt nog wel goed denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha die Lila, de onze kijkt ook altijd zo als hij iets op zn hoofd krijg of op de foto moet.
    Wel een mooie foto.
    Je kaarten zijn ook erg mooi, en ik ben verliefd op die roze blok. Had er ook wat mee gemaakt maar kan dat pas met kerst laten zien, dus nog even geduld.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog lang niet zat hoor. Is gewoon een heel leuk model!
    Mooi hoe je alle verschillende papiertjes op elkaar afgestemd hebt. Mooi geheel qua kleur.
    Die Lila ... aaaaahhhh .... lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten Daphne. Echt heel mooi gedaan. Die foto van Lila vind ik echt geweldig. Zo leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke pinwheel cards,zeg ! En hoe grappig ook dat ik ook net bezig was met dit model (voor iemand die op pensoen gaat maar die zal pas later op de blog komen)Dank je wel ook voor die mooie ho ho ho-kaart die ik mocht ontvangen. Ook ik ben bezig geweest met deze ho ho ho kaart;zoals je kon zien op de blog. Wij moeten haast wel telepathisch zijn of zo ! Fijn eindejaar voor jullie allen én de lieve Lila ! A

    BeantwoordenVerwijderen