donderdag 30 december 2021

Gast Disigner.

Vandaag mag ik mijn kaart laten zien die ik gemaakt heb als Gast Disigner voor de maandchallenge van 52 WTC.

Deze keer vragen ze om een kaart gemaakt volgens sketch. 
Ik gebruikte voor de sketch mijn (nieuwe) blok papier van Action (gekocht toen Action nog open was😏)
De basiskaart is wit, alle dp gemat op zwart. 
De auto stans weer gebruikt en omdat het een kerstkaart is vond ik het leuk om de auto zilver te maken. 
Zoals je ziet bij het voorruit sneeuwt het, ik heb de auto weer zo gemaakt dat het de achterkant is. 
Deze kaart is verstuurd naar een Blogvriendin dus 2022 op het nummerbord maar ik was bang dat het pas na de kerst aankwam, dus als tekst alleen Gelukkig Nieuwjaar.

Leuk om Gast Disigner te mogen zijn en ik vind de sketch heel erg leuk. 
Doe allemaal gezellig mee zou ik zo zeggen. 
Ik ga vandaag mijn mannen verzorgen. 
Zij bakken al de hele week oliebollen bij ons voor het huis. 
Vandaag een morgen maken ze een lange dag en omdat het (bijna) lopende band werk is en ze er niet bij weg kunnen lopen voorzie ik ze van hun natje en hun droogje.
Onze middelste Mylo,  nog in het donker, ze beginnen vroeg. 
Mijn man Andy. 
Hij heeft zelf een recept gemaakt. 
Dit bedoel ik met "lopende band" werk.
Ze zijn heerlijk!!

Challenges:
CSG, #67, Kerst, Oud en Nieuw, Winter. 
CHNC, #574, Alles mag.




19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt als GDT, heel erg bedankt hiervoor.
    Wat een werk zeg al die bollen, maar als er zoveel vraag naar is zullen ze3 wel om te smullen zijn...ze zien er in ieder geval heel SMULLIG uit geeft dat maar door aan je mannen...'
    Een gezond en creatief 2022 toegewenst,
    We hopen je graag terug te zien bij 52WTC...
    We hebben genoten van alle je mooie kaarten het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met dit papierblok altijd leuk als je GD mag zijn, de oliebollen zien er verrukkelijk uit, mijn man begint morgen met bakken :).
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het knap dat je toch weer zo'n mooie kaart hebt weten te bedenken in deze drukke tijd bij jullie en dan ook nog Floor dribbelend om je heen 😂😂. En die oliebollen zijn echt lekker.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je volgens de sketch gemaakt Daphne!
    Wat een drukke bedoening bij jullie....de oliebollen zien er heerlijk uit!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart maakte je als gastdesigner, dankjewel!
    En wat leuk jullie oliebollen-bakkerij, gezellig dat iedereen helpt.
    Fijne jaarwisseling en op naar een mooi, creatief 2022...
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nieuwjaarskaart, Daphne
    Zo leuk gemaakt met die auto!
    Wooooow wat een productie, die oliebollenbakkerij, ziet er overheerlijk uit!
    Fijne tijd met elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige nieuwjaarskaart in mooie kleuren Daphne. Wat fijn dat je gast-designer wilde zijn, dankjewel daarvoor. Een fijne jaarwisseling gewenst en succes met de oliebollen.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn en een hele mooie kaart die je hiervoor gemaakt hebt. Dat autootje is zo leuk.
    Prachtig gemaakt.
    Je mannen hebben het druk met bakken.
    Ik ben zelf geen liefhebber van oliebollen, maar in Nederland is dat traditie dacht ik hé.
    Een fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij ons horen oliebollen bij een kermisbezoek, bij jullie blijkbaar oudejaarstraditie. Kan je die dan later weer opwarmen als je ze vooraf al maakt?
    Heel mooie kerstkaart als gastdesigner voor 52WTC!
    groetjes en hopelijk wordt het voor jullie een gezellige jaarwisseling!
    Nancy 52WTC





    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart. Niet heel erg kersterig door het papier maar door het nummerbord en de tekst wel een echte nieuwjaarskaart. Leuke sketch. Ik ga zeker proberen mee te doen.
    De mannen hebben het maar druk met de oliebollen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Door dit blok (ik heb het zelf ook) begin ik roze steeds meer te waarderen, haha. Gaaf gedaan met de auto.
    Wat een bedrijvigheid daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart !!!!
    Leuk je "oliemannen".
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave lay out, prachtig uitgewerkt door jou Daphne!! En dat oliebollen bakken ziet er echt serieus uit zeg! Geniet met zijn allen en ik wens je een goed 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke afsluiter met dit kerstkaartje! Mooi papier. Dat papierblok heb ik zelfs dubbel aangekocht 😉 Ik wens je een fijn jaareinde, en een goed begin van een creatief en gezond 2022! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke Nieuwjaarskaart heb je met de sketch gemaakt. Leuk gedaan met de auto en de sneeuw bij de voorruit. Leuk dat je Gastdesigner mocht zijn. Tjonge wat veel oliebollen worden er door jouw mannen gemaakt. Ze zien er lekker uit. Smullen maar!
    Fijne Jaarwisseling.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, fijn dat je gastdesigner wilde zijn!
    Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2022.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Door de auto een ander soort nieuwjaarskaart en toch op en top oud & nieuw. Heel leuk gedaan!
    Dat zijn heel veel oliebollen. Harde werkers die mannen. Wij hebben vandaag ook gebakken. Ietsje minder ;-) Was een heel gezellige dag.
    Fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De kaart is echt prachtig, ik ben er heel erg blij mee. Echt super. De oliebollen zien er echt lekker uit. Ze zijn er mooi druk mee.
    fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2022.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So unique and beautiful, love all those layers! So glad you joined us for our Challenge at Creative Sketchy Girls!

    BeantwoordenVerwijderen