donderdag 16 december 2021

Serie Kerstkaarten.

Na mijn serie Pin Wheel kaartjes bleef het even een paar dagen stil op mijn blog. Ik was vooral druk met kerstkaartjes schrijven en versturen. Altijd een hele klus, maar ik ben nu (bijna) klaar. 

Wel had ik nog wat extra kaartjes nodig en dus maakte ik deze serie CAS kaarten:

4 Stuks maarliefst, want ik zeg altijd maar zo,  als het idee er is, maak daar dan gebruik van. 😊
Mijn grote stempel van het hert mocht shinnen op deze serie. Zie je de kleine vogeltjes in zijn gewei?
Ik stempelde hem in het zwart.....
En in het rood. 
Beide vond ik het heel mooi. 
Het randje dp aan de zijkant maakte ik bij elke kaart met een ander restje papier.
Daarna besloot ik nog 2 kaartjes te maken met een Nederlandse tekst, tenslotte houdt niet iedereen van Engelse teksten.
Mijn vriendin van 89 bijvoorbeeld, zij vindt het "niet nodig" om altijd een Engelse tekst op een kaart te zien,  want zegt ze dan,  "waar is dat nou voor nodig"🤣.
Dan ook maar een zwarte en een rode variant met Nederlandse tekst. 
Deze laatste heeft het randje van mooi traditioneel Kerst papier.

Ik heb verder niks toegevoegd, ik wilde het echt CAS houden en ben zelf zeer blij en verrast door deze kaarten!

Ik ben ontzettend blij met mijn stapel Kerstkaarten die ik het hele jaar (bijna) elke week gemaakt heb. 
In 2022 ga ik daar zeker mee door.
Het schrijven van al die kaarten kost veel tijd, maar dat ik steeds een kaart kan pakken van de grote stapel die ik klaar had liggen scheelde enorm. 
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse Kerstkaart.
CAS on Sunday, #220, Christmas. 
CHNC, #572, Alles Mag. 
CCU, #24, Kerst en/of Nieuwjaar. 


29 opmerkingen:

  1. Ik vind ze top je kaartjes het is zo`n mooie stempel, moet hem weer eens tevoorschijn halen. Je mooie kaartje met lieve wens viel in mijn brievenbus dank je wel. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie CAS kaarten en die stempel is top!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn vier mooie kerstkaarten Daphne.
    De stempel met het rendier is prachtig.
    In combinatie met de strookjes dp zijn de kaarten helemaal af.
    Er hoeft inderdaad niets meer bij.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn mooie kaart en die stempel is erg gaaf.
    Schrijven kost idd veel tijd, ik deed het altijd heel graag, helaas wordt dit steeds minder.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempel is mooi hé, ook in het rood. Mooi om op dessinpapier te matten.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend leuke en mooie serie is dit, prachtige kaarten.
    Nou altijd een heel werk he...maar inderdaad in etappe's dan gaat het wel.
    Ja leuk dat je volgend jaar weer van de party bent...het is heerlijk zo'n stapel kerstkaarten aan het eind van het jaar...
    Jij ook namens Merit ontzettend bedankt voor je kerstkaart...
    Fijn dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke serie, dat hert is een mooie.
    Ik ben ook voor Nederlandse tekst, onze taal verengelst al zo snel, maar het is niet het einde van de wereld om af en toe Engelse woorden te gebruiken, dus soms... vooruit dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie reeks. Dat hert moet ik ook nog een boven halen.
    Het schrijven van Kaarten is altijd een heel werkje, maar als het dan gelukt is dan is kerst nog dichterbij. Succes nog. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit zijn weer leuke kaarten! Inderdaad, als je een idee te pakken hebt (dat kost het meeste tijd) dan meteen maar een serie doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaaryen, Daphne
    Dat hert is mooi!
    Ja voldoende voorraad kerstkaarten is fijn!
    Ik heb er ruim 70 gemaakt en toch nog tekort hihihi,ik heb er toch nog wat bijgemaakt...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stempel van het hert! Daar kan je zeker snel een kaartje van maken. Ik vind ze prachtig! En je kaartje is bij ons ook binnen gekomen. Heel mooi en super leuk. Bedankt! Groetjes Marijke dt.52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn hele mooie kerstkaarten geworden Daphne, mooie stempel van dat statige rendierhoofd. In mijn omgeving zijn er ook een aantal mensen die liever geen Engelse tekst op hun kaart willen dus ik herken het wel. Ik wil je ook bedanken voor de mooie kerstkaart die hier gisteren binnen viel. Leuk plaatje van die hond, altijd lachen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi deze kaarten met het rendier.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke serie is dit Daphne....dat schiet lekker op he!
    Bedankt dat je mijn volger bent geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. kerstkaartjes tekort ?? O, jee...deze zijn wel heel erg gaaf, in een mooie CAS stijl...leuke stempel..Ik ben ook bijna klaar met kaartjes schrijven, inderdaad een heel klusje..je pinwheel kaartje ga ik nog eens maken..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten zeg. Ik ga volgend jaar ook echt elke week kerstkaarten maken, anders red ik het nooit. Nu zit ik in isolatie en kon ik afgelopen week niet bij mijn kaarten. Morgen ga ik er direct mee bezig haha.
    Fijne avond en succes met het schrijven van kaarten.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige serie met het mooie hert, leuk de randjes. Mooie serie pin wheel kaarten, zeker de zwart/wit/roze vind ik mooi. Gefeliciteerd met je winnende kaart bij 52 weeks to christmas.
    Ik ben ook klaar met schrijven maar heb er nog een paar tekort dus moet nog snel aan de slag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supertoffe kaartjes.
    Het is een prachtig hert.
    Een leuke serie gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, jij mag vaker CAS kaarten maken. Wat zijn ze mooi!
    Ik ben ook niet van de Engelse teksten. Die zie je ook bijna niet op mijn kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joehoe Daphne , superleuke serie cas kerstkaartjes !!
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vier hele mooie CAS kerstkaarten. Mooie stempel van dat hert en leuk om hem in verschillende kleuren te stempelen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel gaaf die stempel van dat hert en mooi in verschillende kleuren. Succes met schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi deze kaarten. Prachtige stempel! Deze heeft niets meer nodig om een mooie kaart te vormen. De zwarte vind ik het mooist.
    PS: bedankt voor de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke serie kaartjes, Daphne. En hahaha, nee een Engelse tekst is “niet nodig” maar veel hobbyspul is natuurlijk wel Engelstalig...
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful ATC set! Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen