vrijdag 10 december 2021

Mijn 2de kaart

Gisteren ging om kwart over 5 mijn wekker, ik mocht vroeg werken. Nog voordat ik wegging heb ik mijn kaart op mijn blog geplaatst, maar ik had geen tijd om verder te bloggen. Tijdens mijn pauze op het werk zag ik ineens allemaal leuke reacties op mijn kaart en sommige van jullie feliciteerde mij zelfs dus ik ging op onderzoek uit en wat bleek: 

Mijn dag kon niet met stuk. 🥰

Vandaag laat ik jullie, zoals gisteren beloofd, mijn 2de Pin Wheel kaart zien.
Deze keer maakte ik een zwarte basis. 
En ik gebruikte mijn nieuwe Kerst papier blok die ik afgelopen week bij Action kocht. Hele warme kleuren heeft dit blok. 
Ik werd meteen verliefd op het dp en de leuke figuurtjes die ik voor deze kaart uitgeknipt heb. 
Voor deze kaart stanste ik 2 labeltjes waar ik mijn Kerstwens op heb gezet met Versamark en goud embossing poeder. 
Warme winter wensen past mooi bij de warme breisels die op het dp staan.
Dit keer wel ruimte gemaakt om een korte Kerst wens op te schrijven. 😉 (was ik bij de kaart van gisteren vergeten)
Het sneeuwpopje komt ook uit het dp blok.
Heb ik uitgeknipt en gemat op zwart. 
It's Beginning to look a lot like Christmas.....
Dit liedje zit de hele dag in mijn hoofd, want overal is het ineens Kerst. Een explosie lijkt het wel. 
In mijn huis en ook op mijn werk.
Op elke afdeling of beter, in elke kamer of ruimte op de afdeling, overal zie ik mooi versierde bomen, lichtjes en lampjes.
En op straat en bij mensen voor de deur of in de tuin,  net of iedereen er dit jaar al vroeg mee bezig is.
Ik heb in ieder geval het Kerst gevoel al goed te pakken en ik vind het heerlijk.
Challenges:
4SCB, #51, Winterwarme Breisels.
K&K, #December, Allemaal sneeuwpoppen,  2de inzending. 
Carlin's kaartenparadijs,  #41, Geïnspireerd door een liedje, Michael Dublé, 2de inzending. 
GCC, #19, Lint, Touw of Kant, 2de inzending. 
DCL, #353, Kerstkaart in niet traditionele kleuren,  2de inzending. 


21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing was dat voor jou.
    Gefeliciteerd.
    Ook deze kaart ziet er weer heel leuk uit.
    Leuk dat je laten inspireren hebt door het liedje van Michael Bublé, ik zie de titel in de tekst op je kaart.
    Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je 2de deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En terecht dat je in de prijzen bent gevallen!!

    Geweldig leuk geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig jouw pin wheel kaart, erg leuk model en gemaakt met prachtig papier! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze is prachtig! En dat papier, nu moet ik toch wel eens de Action passeren!
    De bordjes hou ik gewoon zelf, ik vind ze te leuk om kado te geven. Als we taart gebakken hebben, kan ik ze presenteren op deze bordjes. Of andere knabbeltjes. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik paste mijn blogbericht nog iets aan, want je vraag mocht toegelicht worden, kom je nog even terug kijken?
      Fijne dag lieve Daphne. X

      Verwijderen
  5. Wat een leuke tweede versie van de pinwheelkaart, Daphne
    Van harte met je topkaart!
    Ja het is me ook opgevallen dat er veel aan kerst wordt gedaan bij veel mensen, ik denk ter kompensatie en trouwens het is toch ook supergezellig wij zitten ook al vroeg met kaarsen en lichtjes aan in huis
    Geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze Daphne, die pinwheelkaarten. Die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Komt op mijn (lange)lijstje. Wat de kerstversiering betreft, ik denk dat iedereen een beetje aan gezelligheid toe is. Al die lichtjes, daar wordt je toch vrolijk van. Mijn kerstboom stond 30 november al. Dat is me nog nooit gebeurd. Maar Geert is weer naar zee en komt de 16e pas weer, dus moest hij de zolder op om de boom te pakken. En staat ie vroeg deze keer. Maar ik heb er geen spijt van. Word er blij van!
    Fijn weekend, ik ga vanmiddag naar Willy. Daar word ik ook blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je de winnaar was! En het verbaast me niks, want je bent echt een kei in kaarten maken. En altijd weer anders en de meest verschillende technieken! Je hebt het verdiend hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Warme kleuren heeft deze kaart. Geeft een echt kerstgevoel!
    Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Deze is ook heel mooi, zou zomaar voor nog een topplekje bij één of meer van de challenges kunnen veroveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je winnend kaartje en dit is ook een mooitje met de tekst van dit liedje erop. Tja zoals je zegt, het lijkt of de kerstdrukte steeds vroeger begint en iedereen doet eraan mee.
    Je kaartje is prachtig gemaakt, leuke vorm en prachtig dessinpapier.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog zo'n prachtige kerstkaart Daphne, in de niet traditionele kleuren.
    Leuk dat je weer meedoet met DCL, fijne feestdagen gewenst alvast en tot volgend jaar bij de volgende uitdaging.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart! Leuk model en leuk met o.a. de trui erop. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, proficiat met het winnen van de challenge bij 52 Weeks to Christmas!
    Deze pin-wheel kaart is top, je hebt me echt geïnspireerd met dit modelletje.
    Mooie warme kleurtjes heb je gebruikt.
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je topper, wat een verrassing he. Zo werd ik vd week verrast wat er op de deurmat lag, ik had het ook niet meegekregen dat ik ergens gewonnen had in blogland.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja dit is een heel gave kaartje, dit pinwheel model is echt heel erg gaaf. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. van harte proficiat, Daphne. Die heb je verdiend want ook deze is heel erg leuk, vooral die met de zwarte achtergrond. Extra feestelijk ! A

    BeantwoordenVerwijderen