zondag 5 december 2021

Winter verjaardag.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik ga het model zeker nog eens maken want als je eenmaal weet hoe het werk is het helemaal niet meer moeilijk en het model geeft een leuk effect. 

Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb op bestelling van mijn schoonmoeder, een verjaardag kaart voor iemand die in december jarig is:

Ik heb een donker blauwe achtergrond met een embossing folder bewerkt. 
Daarna heb ik met mijn BigShot allemaal bloemen gestanst die ik op elkaar heb geplakt. Glitter steentje als hart van de bloem.
Nog wat takjes en de tekst en alles gemat op een witte basis kaart. 
De bloemen, takjes en tekst sneed ik uit papier wat ik eerst zelf gekeurd heb met mijn Ikea neon verf. 
Op het donker blauw ziet het er heel mooi en feestelijk uit.
Zelf vind ik dit een echte winter kaart en mijn schoonmoeder was er weer blij mee.

Afgelopen week heb ik 3 vroege diensten gehad, dan gaat om kwart over 5 mijn wekker.......
Vandaag de dag maar begonnen met uitslapen en daarna koffie in bed, heeeeeeerlijk vind ik dat!



18 opmerkingen:

  1. Wat een mooi fleurig kaartje heb je gemaakt, Daphne
    Mooie bloemen op die donkere achtergrond
    Geniet van je vrije dag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie je zitten in bed met de koffie 😀. Prachtige kaart weer hoor. Ik ga vandaag mijn laatste kerstkaarten af maken en me dan maar weer eens verdiepen in andere modelletjes. Fijne dag en dikke 😘. Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Daphne. De bloem en takjes spatten zowat van het scherm af.
    Geniet van het langzaam wakker worden en van je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi zoals de mooie bloemen afsteken tegen de achtergrond Daphne. Dat embossing geeft er een chique uitstraling aan vind ik. Geniet van je vrije zondag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende embossing en dan de bloemtoef prachtige kleuren. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi effect die bloemen op een donkere achtergrond. Prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fleurig op de donkere achtergrond.
    De bloemen komen er mooi op uit.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat komen de bloemen mooi uit op de donkere ondergrond, Daphne. Erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooie kaart de bloemen springen er zo wel uit op je donkere achtergrond.
    Lekker verwend dan met koffie in bed, geniet er maar van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaart Daphne, juist door de contrasterende kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie en frisse kaart is dit. Het is echt heel donkerblauw, het lijkt wel zwart. Ik zag ook jou kerstkaart die is leuk zeg! Mooi dat model, het is wel stom, ik geef mijzelf daar geen tijd voor, en je moet het gewoon maar doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Daphne,
    heel gaaf kaartje is het. Mooi dat contrast, de bloemen komen zo prachtig uit. EN zo vroeg de wekker! Knap vind ik dat! EN groot gelijk dat je dan eens even heerlijk uitslaapt. Koffie in bed, dat vind ik ook lekker. Ontbijt hoeft niet van mij, maar een kopje koffie..... mmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een welverdiend kopje koffie is dat. Die smaken vaak het lekkerst ;-)
    Mooie chique kaart in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart de bloem en tekst komt goed uit op zwarte achtergrond , verwennerij m koffie op bed :-)
    Je vraag lok en seine betekent geluk en zegen vertaalt
    Fîjne dag en werkze Epie .......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi stijlvol felicitatiekaartje Daphne.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart! Leuk de combi van de donkere achtergrond met de fel gekleurde bloemen.
    Bij manlief gaat de wekker om half 5 als hij vroege dienst heeft. Ik draai me dan nog een keer weer om!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Daphne. Echt geweldig. Pffff. ik vind 6 uur opstaan al te vroeg bij een vroege dienst. Laat staan kwart over 5. Respect hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die bloemen spatten van je kaart af! Wat mooi gedaan. Bij mij gaat de wekker elke dag om 07.00 uur maar het is zelden dat ik er dan ook uit ga. Ik vind het knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen