donderdag 10 februari 2022

Kerst CAS ('22-8)

Knipper je 2x met je ogen, is er alweer een week voorbij...... sjonge jonge wat vliegt de tijd. 

Vandaag laat ik een kerstkaart zien, die ik gisteren nog gemaakt heb:

Vorige week deed ik een bestelling bij hobbywinkel De Egel. 
Ik bestelde 2 blending tools en een stempel set met Nederlands woorden.
Toen de bestelling geleverd werd zag ik deze mooie stans van de hertenkop erbij in de doos zitten!! Een kadootje.
Lief hè?!
Ik wilde het meteen proberen en dus mocht het hert shinnen op deze CAS kaart. 
Ik sneed de kop uit brons kleurig spiegel papier, geeft een heel mooi effect als je de kaart beweegt. 
Het achtergrond dp, met de haasjes is een restje wat ik vond tussen mijn Kerstpapiertjes.
Het blauwe is gerecycled van een oude kaart. Het is mat van kleur, wat ik juist weer heel mooi vind passen bij het bling bling van het hert. 
De tekst heb ik gestempeld met embossing poeder. 3 Pearl drops maken de kaart af. 

Gisteren lekker gewerkt. 
Vandaag en morgen mag ik weer, daarna heb ik weekend en mijn man ook!! Dat is lang geleden, dat we samen vrij hadden in het weekend!!
Challenges:
Huh?? Wat nu weer? Ik kan geen linkjes kopieeren en dus mijn kaart niet linken bij 52 WTC een niet bij TMS waarvan ik de sketch gebruikt heb. 
Straks nog maar een keer proberen.

Het is nu 22.30 en het linken lukt.
Wel met hindernissen, maar het lukt. 
52 WTC, #Weekelijkse Kerstkaart. 
TMS, #643, Sketch.



25 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. En wat leuk dat je een mal erbij kreeg, dat doen ze altijd, zo leuk. Wat vervelend dat je niks kan linken. Heel apart. Hopelijk lukt het later nog.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele mooie kerstkaart Daphne.
    Leuk om het hert als cadeau bij je bestelling te krijgen.
    Het komt al meteen van pas.
    Een echte blikvanger en komt heel mooi uit in deze schets.
    Je zal er vast nog veel plezier aan hebben.

    Bij mij lukte het linken wel, maar ik denk dat ze toch weer aan blog aan 't prutsen zijn.
    Gisteren zag ik ook weer enkele blogposten waar geen foto meer bij stond.
    Wat er bij mij de laatste dagen veranderde is, dat ik geen meel meer krijg, wanneer er iemand een commentaar schrijft, maar dat kan je oplossen door het vakje melding sturen aan te vinken. Je moet het voor elke nieuwe post terug doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig je kaart, en het hert ook!! He wat jammer u met linken hopelijk lukt het straks nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart, bofte jij even met deze mooie stans!
    Fijn dat je zo kan genieten van je werkdagen, op naar een goed en gezellig weekend samen!!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het egeltje verwend ons hobbymutsen vaak met was extra’s,lief!
    Jij maakte er een hele mooie kaart mee, jij houd ook wel van een blingetje op je kaartje hè? Ikke ook 😃
    Fijn dat je lekker gewerkt hebt,beter zo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk zo'n cadeautje bij je bestelling en je maakte er gelijk een mooie kaart mee. Leuke, vrolijke kaart voor Nellie. Wat fijn dat je je weer helemaal fit voelt en weer lekker gewerkt hebt. En geniet van het vrije weekend met je man.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk deze kerstkaart, Daphne
    En superleuk dat jebijde bestelling een kadootje kreeg!
    Lekker werken en genieten van jullie vrije weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk hoor dit kaartje, mooie stans dat hert. Wat vervelend dat je niet kan linken, ze zijn echt wel aan het rommelen, blogger.
    Ik had toch ook al problemen van de week.
    Daar heb ik zo'n hekel aan hè, wordt ik chagrijnig van. Misschien doet hij het nu wel?
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je met het hert gemaakt. Altijd leuk zo'n verrassing bij je bestelling. En fijn dat je weer aan het werk bent.
    En na morgen lekker genieten van jullie vrije weekend.
    En hopelijk lukt het linken straks wel. Bij mij lukte het wel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke verrassingen zijn dat en gelijk een mooie kaart van maken. Ik gebruik ook gerecycled papier hoor, soms zo mooi dat het zonde is om weg te gooien. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart, Daphne! Het brons kleurt prachtig bij het blauw.
    Leuk shoppen zo hè 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, dat is nog eens een verrassing zo'n mooie stans als extraatje te vinden in de doos... Leuk dat je hem meteen gebruikt hebt. Het is een heel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje en zeker als je zo'n leuk cadeautje erbij krijgt. Mooi gemaakt. Gezellig dat je toch nog mee kan doen met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuke kaart en geweldig hoe het shined.
    Wat kan blogger toch gekke streken uithalen, hopend lukt het linken weer snel.
    Geniet van jullie weekend.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met die mooi gekregen stans, altijd leuk he kadootjes!!
    werkse nog vandaag en straks lekker samen weekend houden, geniet ervan.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Altijd leuk, een extraatje bij je bestelling! En het is nog een mooi en bruikbaar extraatje ook! Je maakte er meteen een mooie kaart mee, Daphne, leuk gedaan.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week. En alvast een fijn vrij weekend samen.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt met het kadootje van de Egel Daphne. Leuk om af en toe te recyclen. Het blauw staat heel mooi bij de rendierkop.
    Geniet van je weekend samen met je man.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gaaf met dit glanzende hert !!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd stoer hè zo een hertenkop op een kerstkaart! Ik houd er van, je krijgt er zo een lekker outdoor sfeertje van. Ook je kaartje voor Nellie hieronder is een schatje. Geniet van jullie vrije weekend samen, hopelijk doet het zonnetje ook zijn best!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je dat hert in brons gestanst hebt Daphne, mooi gecombineerd met het blauw. Een mooie kerstkaart. Ja Blogger haalt weer rare streken uit, bij mij ook steeds iets anders.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Daphne , gezellig dat je toch meedoet met deze kerst-Cas kaart , dankjewel , mooi weekend !!
    Groetjes Epie DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  22. helemaal leuke kaart, mooi met dat bling bling
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Quite lovely! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen