donderdag 24 februari 2022

Liften voor Kerst ('22-10)

Bedankt voor de leuke reacties op mijn KKT kaarten van gisteren. Ik vond het héél erg leuk om mee te doen en werd door vele van jullie welkom geheten omdat ik voor het eerst meedeed.🥰 Ik kijk mijn ogen altijd uit als ik een rondje langs de deelnemers maak, zo knap om te zien wat iedereen verzonnen en gemaakt heeft. Ik ga zeker vaker meedoen.

Vandaag is het weer donderdag en tijd voor een weekelijkse kerstkaart. Iets waar ik al langer aan meedoe en wat heel goed bevalt, zeker aan het eind van het jaar als er al een stapel zelfgemaakte kaartjes klaar liggen om verstuurd te worden:
Ik heb leuke Kerst Washi-tape en die grbruikte ik voor deze kaart. 
Als je goed kijkt zie (links op de foto) je dat ik koperkleurig Washi-tape gebruikt heb (onthouden voor volgende maand, voor het KKT Daphne!!)
Het witte gedeelte heb ik met een nieuw rand stans gesneden. 
De tekst stempelde ik met behulp van mijn stempel hulp in bijpassende kleur. 
De hoekjes heb ik met een hoek pons rond gemaakt.
Nog wat plak pareltjes en deze 2 stukjes verhoogd op mijn kaart geplakt. 

Er volgen nog 2 kaartjes die ik gelift heb maar die zijn nog niet klaar. 
Oh ja en dan zijn mijn moeder en ik er zaterdag ook weer met onze uitdaging  De 2de dit jaar.  Poeh, druk hoor, zo'n blog hobby😁
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse kaart. 
Liftchallenge, #167, Lift deze kaart. 
CHNC, #582, Alles mag. 

27 opmerkingen:

  1. Hahaha, ja, je kan er maar druk mee zijn...maar heerlijk toch! Je maakte een toffe kerstkaart met je mooie washitapejes. Leuke draai gaf je aan het liftidee.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC, Daphne!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Ik had deze liftchallenge ook gebruikt voor een valentijnsdagkaart maar ik had geen golvende randen gebruikt haha. Ik ga ook deze challenge gebruiken voor de kerstkaart van deze week. Echt een hele mooie kerstkaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Daphne, fijn toch dat we iets omhanden hebben, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje Daphne
    Leuk met dat washitape!
    Heerlijk he een hobby hebben!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart in de lift Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer heel leuk bedacht Daph. Het is een erg leuke kaart.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is erg mooi. Ja klopt bloggen doe je niet zomaar, maar is wel leuk te lezen bij iedereen wat ze te vertellen hebben en laten zien.
    En ook dat kost tijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart met dat washitape....
    Ja dat bloggen en het maken van kaarten is een ware uitputtingsslag soms hahaha.
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaja, soms kan je zelfs stress hebben van je kaartjes! Haha! Lekker rustig aan maar dan breekt het lijntje niet! Je kerstkaartje is weer gelukt en mooi geslaagd. Wel zorgen dat je nog koper over hebt voor de volgende kkt hoor! Want dan heb je het nog nodig! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk bedacht Daphne....en mooi uitgevoerd!
    Je hebt leuke washi-tape gebruikt.
    Succes met jullie uitdaging...ik ben benieuwd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart in de kerstlift m tape Daphne ..
    Bedankt voor je leuke bijdrage in week 8 top!!
    Veel plezier met de uitdaging
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie Kerstkaart! Leuk de tekststempel in kleur!

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch ook aan het liften geweest en heel mooi gedaan.
    Het ziet er leuk uit Daphne.
    Volgende week dan misschien eens een keertje een lift van een gekregen kerstkaartje, zoals ik gedaan heb.
    Erg leuk om te doen, ik denk dat ik er volgende week ook weer ééntje ga maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, wat leuk! En dat washitape inderdaad in de buurt laten liggen voor volgende maand. Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerst- en liftkaart. Wat een leuk washi tape is dat met die hertjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, ja, je kunt er zomaar een dagtaak aan hebben. Leuk toch?
    Leuke kaart in de lift met kerstmuziekje, je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij gaat gewoon nog even door met de kleuren van het KKT. Leuke tapejes heb je gebruikt. En inderdaad onthouden voor volgende maand.
    Wat kun je het druk hebben met zo'n blog he? Gisteren een kaart, vandaag 2, morgen weer een kaart, zaterdag de uitdaging met GerJanne en voor zondag staat er al weer een kaart klaar. Pffff......
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie lift heb je gemaakt, net iets anders, ook de kleurtjes zijn super. Gave kaartjes maakte je voor het KKT, leuk dat je voor de eerste keer meedeed. Ik blokkeer ook vaak bij opdrachten dus doe nu maar gewoon waar ik zin in heb.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je er een heel eigen draai aan hebt gegeven. Zo oogt het heel anders, erg leuk! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben wat te laat met mijn KKT blogrondje maar het voordeel is dat ik meteen heel veel leuke kerstkaarten meepik! Wat gaaf gedaan met deze leuke washi tapejes. En ook je mannenkaarten voor de KKT blogronde zijn zeer geslaagd. Superleuk dat je meedoet!! Het is wel lichtelijk verslavend hoor... (ik heb je gewaarschuwd) en je hebt gelijk, vooral niet te moeilijk denken en gewoon aan de gang gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij dus wel een kerstkaart voor de liftchallenge. Ik maakte wat anders. Je kaart is leuk, mooie kleuren. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kerstkaart Daphne!!
    Het koperkleurige washitape staat erg mooi bij de overige kleurtjes tape. De rand met rendieren is prachtig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie deze gelifte kaarten veel voorbij komen, jij maakte er ook een hele mooie mee,prachtige strookjes en leuk de stempel in dezelfde kleur…matcht super. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hoeft je nooit te vervelen ... èn je hebt er weer een mooie kerstkaart bij. Het vele wit zorgt dat de aandacht naar de rest gaat. Dat geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely use of washi tape Daphne. Thank you for entering the Use Some Gold Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou echt hè, dat herken ik, maar zo leuk onze hobby!
    Je lift is mooi en ook de kleurtjes. Lekker bezig en tof dat je meedoet met de liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen