zaterdag 12 februari 2022

Nog een Vintage

Ja, jullie lezen het goed, vandaag op mijn blog nòg en Vintage kaart:

Toen ik met mijn vorige Vintage kaart bezig was vond ik tussen mijn spullen dit leuke plaatje. 
Dat was het begin van een nieuwe kaart. 
Een 4kante dit keer. 
Ik gebruikte voor deze kaart bruin/groen/roze tinten.
De rolletjes die je ziet op de foto maakte ik zelf, van een stukje dp wat ik beinkte om de goeie kleur te krijgen. 
De bloementoef maakte ik van een oude bloemen slinger. Het is dik, geeft veel volume, maar deze kaart geef ik weg, dus hoeft niet verstuurd te worden. 
De tekst gemaakt met brons kleurig embossing poeder.
De rand (stans) bovenaan vind ik goed passen bij Vintage. 
De randjes van het dp van de achtergrond allemaal weer bewerkt met een schaar voor het juiste effect. 
Het kanten lintje komt uit mijn voorraad en de bloem rechts boven kreeg ik ooit van Martha.
Alle randjes zijn beinkt met Distress inkt,  Vintage phote en Worn Lipstick over elkaar heen. 

Deze kaart gaat binnenkort naar mijn schoonouders, met een bosje bloemen erbij. 
Gewoon, omdat ze het verdiend hebben!
Challenge:
De Egel,  #135, Vintage met rand,  2de inzending. 



23 opmerkingen:

  1. Jij bent goed bezig met vintage kaartjes! (ik heb even terug gescrold op je blog want ik loop vreselijk achter met bloggen). Knap zoals je dat doet. Het is echt niet mijn ding.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is schitterend de kaart mooie details Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vintagekaart Daphne
    Leuke details te zien op je kaart
    Leuk dat je mijn bloem hebt gebruikt
    Fijn weekend, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloemen met een kaart ... dat is altijd een mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap gedaan, ben je toch weer mooi uit je comfortzone gestapt. Voelde het al wat comfortabeler?
    Lief dat je hem aan je schoonouders geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi om te zien hoe je dit kaartje maakte, ik vind het heel knap vooral de kleurenkombinatie vind ik supermooi!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart echt prachtig! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook even bij gelezen! Fijn dat je weer opgeknapt bent en dit weekend vrij met je man, dat wordt genieten.
    Je slaagde er echt in om 2 echte vintage kaarten te maken. En de symbolische kaart voor de ouders van je vriendin is lief.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht van een vintage kaart heb je gemaakt, Daphne.
    Daar zullen je schoonouders blij mee zijn.
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En nog een mooie vintage kaart. Mooie kleuren gemengd Daphne en ik dacht toch even dat je echte bloemblaadjes had gebruikt hihi. De bloemen passen perfect qua kleur. Dank je wel voor je tweede deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat heb jij jezelf uitgedaagd en met gave resultaten! Ik ben geen fan van vintage, maar je kaartjes zijn wel goed geslaagd. Vooral de vorige (heb even naar beneden gescrold, want die had ik gemist) vind ik heel mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoooo deze is ook erg goed gelukt Daphne, en wat een lieve bestemming! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vintage is toch wel erg leuk! Je maakte een prachtig kaartje vind ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Daphne, wat een mooie kaart! Super dat je uitdaging aan gegaan bent. En je schoonouders vinden dit vast heel mooi. Mijn zusje houdt ook heel erg van vintage, zo grappig, had ik nooit gedacht. En zo zijn er veel meer. Dus gewoon vaker doen. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een fantastische kaart geworden Daphne, mooi die vintage toevoegingen, ik hou er van.
    Mooi geheel geworden zo.

    Ik zie dat jij ook last hebt van vervelende reacties, deze is ook wel heel vervelend want ik moet wekelijks een flink aantal van deze gast verwijderen.Ik vink dan aan dat het definitief moet maar het is net onkruid, hij/zij blijft terug komen.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er helemaal leuk uit ! mooi kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Echt prachtig. Ik doe het je niet na met het vintage thema. Erg mooi.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou jah zeg, wat een plaatje weer zeg! Jij hebt de smaak wel helemaal te pakken zeg! Mooie uitvoering en fijn dat je weer mee doet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    មាន់ជល់តាមអនឡាញ


    BeantwoordenVerwijderen