dinsdag 8 februari 2022

Voor Nelly

Vandaag is Nelly jarig en ik maakte een kaart voor haar. 

Nelly woont samen met haar man en hun 2 katten en dus maakte ik deze kaart, met 2 katten erop. 
Vond ik wel toepasselijk voor haar. 
Het is een 10 bij 10 kaartje.
Daarop stempelde ik met 3 kleuren de achtergrond. 
Daarna de voorgrond erop geplakt nadat ik daar eerst een cirkel uit gesneden heb.  
De katten gestempeld en uitgeknipt en verhoogd op de kaart geplakt. 
De tekst en 3 plak pareltjes maken de kaart af. 
Nelly, ook via hier,  gefeliciteerd. 

Met mij gaat het goed. Ik kan sinds gisteren zeggen dat ik weer 100% mezelf ben😉.
Ik heb mij beter gemeld en mag morgen weer aan het werk. 
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, het is zo fijn om jullie als blog vriendinnen te hebben! Ik was niet alleen en jullie maakte mijn dagen toch wat gezelliger. 




19 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer beter bent Daphne en voor Nelly heb je een mooie kaart gemaakt met die grappige katten erop. Leuk al die kleurtjes inkt in de cirkel, lekker vrolijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !!!
    Fijn dat je weer de oude bent !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent.
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super fijn dat je weer opgeknapt bent. Heel mooi. En wat een mooie kaart heb je gemaakt. Die katjes zijn super schattig.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat je je weer zo goed voelt! Niks fijner als het leven weer normaal z'n gang kan gaan.
    Ik dacht meteen aan een poezenfan bij het zien van je kaartje! Wat heb je de cirkel leuk ingevuld zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daphne,
    wat een leuk kaartje voor Nelly. En zeker van toepassing met de poezen erop! Wat fijn dat je weer beter bent. Ik had bedacht je uitgebreid te mailen tijdens je quarantaine, maar te laat. Dan maar gewoon een keertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toepasselijk voor een jarige met poezen thuis.
    Wat fijn dat je weer aan het werk kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje met de poezen 🥰. Fijn dat je weer beter bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en lief kaartje voor Nelly, die kleine kaartjes zijn altijd zo gaaf. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een origine persoonlijke kaart voor de jarige Nelly maakte je Daphne. Super dat je weer hersteld bent, genoeg geweest toch xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. Mooi met die gekleurde stempel en de katjes op de voorgrond.
    Fijn dat je weer hersteld bent en mag gaan werken. Altijd beter dan verplicht thuis zitten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een superleuke kaart voor Nelly gemaakt.
    En yes wat fijn dat je weer mag gaan werken, en dat je je beter voelt. Dat wordt weer genieten dan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd weer!! Fijn dat je je beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk, persoonlijk kaartje voor Nelly!
    Heerlijk dat je weer opgeknapt bent en fijn dat er in blogland zo meegeleefd wordt. Hier gaat het ook goed, ik voel me weer een stuk beter.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart Daphne
    Leuk met die katjes erop!
    Fijn dat je weer beter bent!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het al gezien maar toch weer zei ik mezelf: "ach wat leuk en ik heb die poezen ook en nog nooit gebruikt", dat komt nog wel een keer, nu druk met verjaardagskaarten.
    Werk ze maar weer ik zie je voor me al huppelend in het zh.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superlief kaartje voor Nellie en veel werkplezier :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. fijn dat het beter met je gaat en deze kaart met poesjes is weer een topper !

    BeantwoordenVerwijderen