vrijdag 4 februari 2022

Sending Love

De kaart die ik vandaag aan jullie laat zien heb ik in de brievenbus gestopt bij onze buren verderop:

9 Jaar geleden is hun dochter, mijn vriendin, overleden aan de gevolgen van Kanker. 
2 Februari zou ze 49 jaar geworden zijn.
Ik wilde met een kaartje laten weten dat ik aan ze denk.
Dit stempeltje vind ik zó lief. 
Het meisje blaast en handkusje, zoals je ziet. 
Ik maakte en slimline model, zodat ik veel vlindertjes kwijt kon. 
De zijkanten heb ik gekleurd met metallic acryl verf,  daarop een witte mat waarop ik het meisje heb gestempeld. Ik kleurde haar heel lichtjes in zodat ze niet teveel op zou vallen.
Daarna heb ik met mijn BigShot allemaal vlinders uitgesneden, 3 grote en 7 kleinere. 
Ik deed dit uit papier wat ik ook zelf kleurde met de metallic verf. Daarna stempelde ik de vlindertjes, maar niet heel dik zodat het zwart niet teveel zou overheersen. 
Elke vlinder plakte ik verhoogd op de kaart, op een manier dat het lijkt alsof het meisje allemaal vlindertjes blaast. 
Elke vlinder kreeg nog een "gouden" lijfje gemaakt met pearl drops.
Een lief kaartje, gemaakt voor mensen die ik wil laten weten dat ik aan ze denk, het is een kleine moeite maar wordt enorm gewaardeerd. 

Gisteren zag ik dat ik bij Carlin's Kaartenparadijs
winnaar ben geworden met DEZE kaart!!
Heel blij mee en het maakte mijn, (corona)dipje van die dag helemaal goed!!
Challenges:
De Egel, #134, Slimline met vlinders,  2de inzending. 
K&K, #Februari, Er hangt liefde in de lucht. 
Crafty Animals, #38, Dieren, alles mag.

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met al de vlinders heel mooi dat het meisje licht ingekleurd is mooie symboliek. Gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje en zeker een opsteker voor je buurtjes! Leuk die vlinders allemaal zo! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met heel veel prachtige vlinders Daphne. Heel lief om met zo'n mooie zelfgemaakte kaart de ouders een hart onder de riem te steken.
    Dank je wel voor je tweede deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart moest wel even slikken hoor. Ook ik heb een vriendin verloren op deze leeftijd.
    Lief dat je hun een kaartje gaf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je aan die ouders denkt, Daphne
    Het is voor jou vast ook niet gemakkelijk geweest om je vriendin te verliezen
    Heel mooi zoals dat meisje de vlinders weg handkust
    Van harte met je topkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje, een groot gebaar, heel attent van je om deze kaart bij de ouders van je vriendin in de bus te doen.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig mooie kaart Daphne. Ik weet zeker dat ze het heel fijn vinden dat je op deze manier laat merken dat je aan ze denkt. Prachtig gedaan.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie liefdevolle kaart heb je gemaakt voor de ouders van je vriendin. Het doet mensen altijd goed dat je aan ze denkt. En helemaal als je zoveel zorg en aandacht besteed aan de kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ene geweldige kaart is dit zeg. Prachtig hoe je dat uitgebeeld hebt. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief gebaar deze kaart!
    Heel mooi bedacht met de handkus en de vlindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. TJonge, dat is heftig om een dochter of vriendin te moeten missen na zo'n akelige ziekte!
    Ik vind het heel lief van om zo'n mooi kaartje te maken en uit alles spreekt warmte en verbondenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    Wat een lieve kaart heb je gemaakt. Heel heftig dat hun dochter en jou vriendin zo vroeg overleden is. Wel heel mooi dat je zo even laat weten dat je aan ze denkt.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief van jou, dit zal die mensen goed doen.
    Ik vind dit een heel mooi passend kaartje geworden.
    De perfecte stempel en vlindertjes die de lucht ingaan en natuurlijk ook de tekst.
    Ik kan me voorstellen dat deze dag voor de ouders en ook voor jou altijd moeilijk zal blijven.
    Sterkte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach dat was en is een drama voor deze mensen maar ook voor jou lijkt me het erg naar om zo je vriendin te verliezen Daphne.
    Het kaartje is echt perfect en spreekt boekdelen,mooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje,dat is altijd genieten toch.
    Fijn weekend en hopelijk gaat het elke dag wat beter met je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van jouw en sterkte ook voor jouw.


    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat n super lief kaartje voor de buurtjes Daphne :-)
    Gefeliciteerd met je toppertje , fijne zondag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief gebaar Daphne, zo mooi dat je op deze manier aan de ouders van je vriendin denkt. Dit zal ze vast en zeker heel goed hebben gedaan. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen