donderdag 27 oktober 2022

Floor

Bij ons in de buurt is een "Dijk" waar je heel fijn kan wandelen met de hond.

Ik ga daar regelmatig met Floor naartoe, zo ook vandaag:

Floor kan daar lekker los lopen en haar energie kwijt.
Want energie heeft ze!! We noemen haar ook wel onze Witte Tornado.

Toen ik daar vandaag was kwamen er mensen aan en Floor zei: "Ga maar achter mij staan, dan zien ze je misschien niet"
En dat deed ik, want als Floor het zegt.....

Daarna vertelde ik haar dat ik straks, als we weer thuis zijn, weg ga om werken. 
Maar toen ging ze huilen:
Zo zielig!!
Mijn hart brak in tweeën. 

En nu....... 
Nu is ze boos!!
Maar ja, ik ga toch, want mijn vakantie is echt voorbij!!

Dag lieve Floor, tot vanavond
Braaf zijn!

(Nog steeds alles op z'n kop hier in huis.
Knutselspullen nog allemaal in dozen,  dus geen kerstkaart van mij vandaag!)





19 opmerkingen:

  1. Ah, arme Floor... Maar ja, voor alles is een tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi "stripverhaal", Daphne. Werk ze en als je thuiskomt zal Floor wel bijgedraaid zijn. Succes met de interne verhuizing.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, maar wel een leuk verhaal. Heerlijk hè om een huisdier te hebben, altijd mogelijkheid tot knuffelen. Floor bewaakt het huisje terwijl jij werkt en is straks weer heel blij als het vrouwtje thuis komt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi leuk Daphne heb genoten van je verhaal, Mooi hond is Floor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen kerstkaart, maar toch hele leuke foto's van jou met Floor. Ze mag niet klagen, ze heeft het toch fijn bij jullie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wateen leuke foto's Daphne
    Dat koppie van Floor in haar mandje
    Saartje kan ook zo leuk "communiceren" weet ook precies wat ik ga doen en reageert daar ook op, bijvoorbeeldm ik kam haar elke avond na het eten en altijd heeftze zich verstopt haha
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen kerstkaart met wel een leuk verhaal met Floor in de hoofdrol.
    Je wordt vast uitbundig begroet als je thuis komt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke post heb je vandaag gemaakt Daphne met jezelf en jullie Floortje in de hoofdrol, heel leuk gedaan met de mooie foto's. En succes met de rest in huis. Zo zie je maar wat de tijd vliegt hè...
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die hondjes kunnen zo zielig naar je kijken. Als het kon bleef je zelfs thuis. Leuk zo'n verhaal met Floor in hoofdrol, leuke foto's.
    Hopelijk komen je knutselspullen weer vlug uit de dozen.
    Succes nog met alle werkzaamheden in huis.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat ene mooi en lief verhaal.
    Succes met alle verhuisperikelen in je huis. Het is altijd meer dan je denkt. Als je klaar bent wat zul je dan genieten. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moet echt effe slikken weet hoe een blik kan zijn als je weg moet, liefst willen ze dat je altijd bij ze blijft, maar ja, de plicht roept.
    Superleuke foto's en wat een liefde XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die lieve Floor treft het maar bij jullie...en vast heeft ze vanavond voor jullie uitgebreid gekookt als jullie thuiskomen.
    ze zal blij zijn jullie weer te zien..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach, Floor toch. Het is wat he, als je moet gaan werken ;-) Genoten van de vakantie? Succes met werken en met het huis dat nog op de kop staat.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke hond, die zo lekker aanhankelijk is en waarmee je fijne wandelingen kunt maken. Hopelijk was jouw vakantie fijn en heb je net als de hond weer nieuwe energie voor je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk fotoverhaal met Floor. Hier draait ook alles rond ons hondje Loeka. We passen zelfs onze uurroosters aan opdat er steeds iemand van ons thuis kan zijn. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superlief verhaal met leuke foto’s en wat zijn jullie samen een mooi koppel Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen