vrijdag 21 oktober 2022

Reminder Cheerful Sketches

Nog tot 28 Oktober kunnen jullie meedoen met onze challenge van Cheerful Sketches , #113.

Liet ik gisteren al een kerstkaart zien met deze leuke digi van onze sponser LastMinutManda,  vandaag een echte herfstkaart, inclusief blaadjes en pompoenen.
Het DP komt uit mijn (veel te grote!) voorraad.
De Gnomes weer gekleurd met mijn Faber Gastel potloden.
De blaadjes uitgesneden met mijn BigShot. De pompoenen die erbij liggen gevonden op internet en uitgeprint. Daarna gekleurd, uitgeknipt en verhoogd, met foamtape op de blaadjes geplakt. 
De "Gnomes" tekst naast de digi geprint, zo lijkt het net of het bij elkaar hoort. 
"Hello Autumn" geprint met mijn pocket printer, op licht geel papier. 

Hieronder de sketch nog een keer. 
Niet moeilijk toch?
Je mag de sketch draaien of spiegelen, je kan kleine dingetjes (zoals ik deed met de blaadjes) toevoegen, maar dat hoeft natuurlijk niet en je mag stempels, digi's, plaatjes of stansen gebruiken op je kaart. Zolang de sketch maar herkenbaar is voor ons. 
Ik zeg, SUCCES!

Mijn kaart heb ik naar mijn ouders gestuurd. 
Toen Jesse half oktober jarig was heb ik beide opa's en oma's en beide tantes en kaart gestuurd om ze te feliciteren met het feit dat ze al 23 jaar opa, oma of tante zijn. 
Iedereen was blij verrast, ik kreeg hele leuke reacties terug. 

 


24 opmerkingen:

  1. Prachtige inspiratiekaart met deze leuke sketch maakte je en wat een lief idee om ze zo te verassen 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke herfstkaart, Daphne.
    En wat een lief en leuk idee om zo´n kaartje te sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sfeerkaart! Ach, je kunt nooit teveel DP hebben toch? Het komt altijd wel weer een keertje van pas.
    Ik ga dat ook weer eens doen; werken met een sketch...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n reminder Daphne, zo mooi gedaan dit. Je hebt erg mooi DP gebruikt en de Gnoom prachtig ingekleurd! Je ziet het verschil toch wel hoor, dat je met andere potloden kleurt. Het is allemaal net even 'anders' zal ik maar zeggen. En wat leuk om zulke kaartjes te sturen!
    Fijne dag en alvast goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een superleuke kaart met deze digi gemaakt. Hey wat leuk om de grootouders een kaart te sturen , smelt smelt, lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is dit weer! Mooi om te zien wat andere kleurtjes met zo'n stempeltje doen.
    En wat leuk om voor deze gelegenheid een kaartje te sturen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ingekleurde stempel die perfect past bij het papier en de herfst!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig herfst DP heb je gebruikt, Daphne. En de leuke gnome is mooi ingekleurd. Wat een grappig idee om grootouders en tantes een kaart te sturen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi herfstkaartje met deze leuke gnome. Prachtig gemaakt. En leuk om de opa's en oma's een kaartje te sturen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie reminder in herfst-sfeer Daphne. Gaaf om die tekst erbij te printen. Wat leuk om zo je familie te verrassen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie reminder met deze leukerd.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke herfstkaart maakte je met deze gnome en de sketch van CS. En origineel met deze tekst erbij.
    Wat een leuk idee om beide opa's en oma's en tantes te verrassen met een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was inderdaad heel leuk om weer eens echte post in de brievenbus te vinden. Zo gezellig.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Daphne,
    je voorbeeldkaart van vandaag is ook al weer zo leuk! En ik krijg gelukkig ook wat uren terug van mijn vakantie hoor! Heel fijn, want je kunt geen op. Niet dat het erg is om te knutselen, maar je kunt niet gaan of staan waar je wilt. Daarbij hoest ik ook nog wel...hopelijk is dat met een dag of 2 over...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart!! En gnomes blijven zo leuk, zag op de markt in Spanje een superleuke stof met Gnomes...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaart. Nou hou ik al can gnoompjes, maar de herfstsfeer heb je zo mooi op je kaart verwerkt! Nice💙

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Heerlijk herfstig. Wat een leuk idee om zulke kaarten te sturen zeg. Heeeel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Orachtige kaart Daphne
    En het kleuren gaat je goed af, wat zijn ze fijn he die fabercastell kleurpotloden!
    Wat attent van je om kaarten te sturen naar familieleden ter ere van de 23 jaar erg leuk idee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pompoenen, blaadjes en een gnome: echt een leuke combinatie voor een mooie herfstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuke kaart Daphne! Het papier padt h8ed bij de leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel erg leuke inspiratiekaart Daphne. Ook hier zie ik dat ik veel gemist heb.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee om de opa's en oma's een kaart te sturen. Hier kan dat niet meer. Je kaartje is superleuk! En ik zal je nieuwsgierigheid stillen, we worden opa en oma van een kleinzoon. Morgen horen ze of hij eerder gehaald wordt dan de oorspronkelijke datum 3 december. Het is een grote baby en ligt in een schuine stuit en draait waarschijnlijk niet meer. We gaan het horen morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke hetfstkaart! Ik heb al je gemiste berichten gelezen. Interne verhuizingen daar ken ik alles van. Eerst heeeeeel veeeeeel rommel maken, uitsorteren, herinrichten en dan genieten van het harde werk in je nieuwe plek. De kamer waar je heen gaat heeft veel licht en veel schabben, je gaat zo gelukkig zijn als alles klaar is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen